Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Var förra året som utbytesstudent i usa och bulkade upp mig ca 20kg vilket blev lite för mycket. Gjorde riktigt bra styrkeframsteg och blev även större,men blev lite väl mkt av den amerikanska maten.
Detta är från början av juni då jag vägde ca 99kg (var som mest uppe i 103kg, men har tyvärr inga bra bilder).

Dessa två bilderna togs förra veckan och här väger jag ca 88kg. 

Känns som att jag har lite kvar att bli av med och tippar på att jag fortsätter nån månad till. Målet ligger på att hamna runt 12% i bf och just ligger jag runt 18% vilket borde betyda att minst 4-5kg till ska bort.
Stats för övrigt:
18 år
188cm
Kan tilägga att jag har fått mycket tips av Dr_Nicks dagböcker och provade faktiskt ett vlc experiment under några veckor vilket gick mycket bra.
Senast redigerat av JockeMedFoten (2008-08-21 19:30)
Älskar såna här bilder! De ger mig hopp :)
Jämn fysik tycker jag. Tycker att latsen tycks växt bra sen juni.
Kan inte säga så mycket mer konstruktivt...
Senast redigerat av Delightful_imp (2008-08-21 21:31)
Oj, jag är impad av brösten!
Ser bra ut. Ser bra mkt mer slimmad ut, stor förändring
Håller med. Innan ser de knappt ut å finnas några muskler där under, men nu ser du vältränad ut!
Vägde 74kg men blev sjuk igen nu under sommaren så jag har gått ner lite (69kg), men även tränat sen sist. Se om det är någon skillnad.
6 juni 08 (74kg)
http://i149.photobucket.com/albums/s56/ … ild537.jpg
Idag (69kg)
http://i149.photobucket.com/albums/s56/ … 1062-1.jpg
Senast redigerat av WannaBeHogan (2008-08-21 22:59)
ser bra ut stor skillnad på båda er. Hur lång e du hogan?
btw hogan din "sjuk" period blev en fin deff hehe :)
ZEE skrev:
ser bra ut stor skillnad på båda er. Hur lång e du hogan?
btw hogan din "sjuk" period blev en fin deff hehe :)
hehe man får se det positiva i det ja ^^ men träning är kul, och lite motgångar har ju ingen dött utav.
Jag är 185cm
Lite bilder på mig när jag var sjuk i vintras :p
http://www.halso.info/forum/t-17563-51.html Bilder längre ner.
Senast redigerat av WannaBeHogan (2008-08-22 06:33)
sjuk förändring JockeMedFoten!! bud på att du lägger upp Auschwitz bilderna du tog för något år sedan för att verkligen se vilka framsteg det handlar om ;)
Riktigt bra jobbat JockeMedFoten som impen sa du ger mig hopp :D..Ligger just nu på 103.7 kg så som du gjorde då. Har du nån dagbok man kan titta i kanske man hittar nåt där? :)
MVH
Senast redigerat av Hardstyle (2008-08-22 06:51)
Tack för all beröm! Tycker själv att det har gått riktigt bra att ligga på ett mkt lågt kcal intag med VLC-inspiration. Tänkte nu dra upp kalorierna en aning för att gå ner lite mindre än 1kg/vecka:) Hardstyle, Tyvärr har jag inte skrivit någon dagbok vilket jag nu ångrar bittert:/
JockeMedFoten skrev:
Tack för all beröm! Tycker själv att det har gått riktigt bra att ligga på ett mkt lågt kcal intag med VLC-inspiration. Tänkte nu dra upp kalorierna en aning för att gå ner lite mindre än 1kg/vecka:) Hardstyle, Tyvärr har jag inte skrivit någon dagbok vilket jag nu ångrar bittert:/
Fina förändringar,bra jobbat!
Att skriva dagbok är väldigt praktiskt..
Hej !
Jag är ny här jag är 16 år 182 cm lång och väger 74 kg.
Såhär ser min träning ut tränar hemma. 3 dagar jogging 5 km, 3 dagar styrketräning Hanltar 15 kg, Kungsfjäder hard, Power grips hard och magträning. Joggingen tar ca 23 min och styrketräningen tar ca 1 timme.
Jag lägger upp bilder kom med förslag hur jag ska ändra träningen.
Senast redigerat av Mr_Berndtsson (2008-08-23 16:26)
Här Kommer bilderna
Senast redigerat av Mr_Berndtsson (2008-08-23 16:27)
file://localhost/C:/Documents%20and%20Settings/berndtsson/Skrivbord/program/Träning/20080614306.jpg
file://localhost/C:/Documents%20and%20Settings/berndtsson/Skrivbord/program/Träning/20080517140.jpg
Senast redigerat av Mr_Berndtsson (2008-08-23 16:27)
Mr_Berndtsson skrev:
file://localhost/C:/Documents%20and%20Settings/berndtsson/Skrivbord/program/Träning/20080614306.jpg
file://localhost/C:/Documents%20and%20Settings/berndtsson/Skrivbord/program/Träning/20080517140.jpg
jag ser inte dina bilder, och jag tror inte att någon anna kan göra det heller. använd www.imageshack.us eller liknande för att ladda upp bilder på nätet. Och är det dagsforms bilder så passar det bättre att lägga upp dem i dagsform-tråden (som också är sticky) :)
tja..jag vet inte vad du har för mål med din träning, men att börja på gym är ju alltid bra om man vill öka sin muskelmassa.
Snyggt Musicman, ser ut att vara en lyckad deffperiod.
Jävlar vilken skillnad på nacken. :p Bra jobbat! :)
Mycket bra jobbat musicman:) jag vill ha mer stats, alder och langd?
Mr_W.P wrote: Bra jobbat!
Mvh
Tack W.P!
Mersault wrote: Snyggt Musicman, ser ut att vara en lyckad deffperiod.
Tack Mersault!
Känner mig rätt nöjd såhär i slutet. Ska bli skönt kunna äta normalt igen. :-)
high_school_boy wrote: Jävlar vilken skillnad på nacken. :p Bra jobbat! :)
hehe.. ja det är stor skillnad. Men jag måste vara ärligt säga att jag gillar ha lite bredare nacke. Hoppas att shrugs och marklyft hjälper ;-)
JockeMedFoten wrote: Mycket bra jobbat musicman:) jag vill ha mer stats, ålder och längd?
29år
177cm
Har tränat i ca. 3 år, men aldrig räknat kalorier eller dietat förut.
Började dieta 16 veckor under våren och gick ned ca 10kg samt minskade midjemått med 13,5cm.
Sedan hade jag semester i 5 veckor och gick då upp 3,5kg samt ökade midjemåttet med 4,5 cm.
Har kört en minideff nu i 3 veckor och då minskat vikten med 6,9kg och midjemåttet med 5 cm. Totalt har jag hållt på i 24 veckor (hade nog gått att korta ned perioden avsevärt om jag inte slarvat så mkt under semestern).
Grym minideff du gjorde de här tre veckorna! Starkt jobbat, härligt för dig att äntligen få börja kötta rejält igen! :-)