Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

motionscykel & träningsbänk - åsikter!

Från: Frenninge, Sjöbo, Skåne
Registrerad: 2002-09-30
Webbsida

Sket sig med den motionscykel jag ordnat, blev utlånad till en annan :( f*n, kan man lugnt säga, men men, har nu surfat runt lite och hittat följande:

http://147.14.240.75/shop/product.asp?p … olutePage=

nu så skulle jag vilja ha lite åsikter, är denna någonting att ha? det jag tänkt ha den till är min konditionsträning som jag kombinerar med de dagliga promenaderna med hunden. är student och som student är man inte världens rikaste, men fått pengar i 20 års present och julklapp som jag tänkt spendare på något vettigt (och vad är mer vettigare än en förbättrad kondition), men är denna cykel till nått å ha, eller vad bör man satsa på?

tacksam för alla svar och åsikter :)

red:
har även funderat lite på följande träningsbänk:

http://147.14.240.75/shop/product.asp?p … olutePage=

någon åsikt om denna? tilläggas kan att jag har en skivstång med 20 kg redan, och ett hantelset, så vikter som kan kompletteras till träningsbänken, det har jag redan :)

Registrerad: 2003-01-26

HAr också funderat på ovanstående träningsbänk och önskar åsikter om den.

Från: Stockholm
Registrerad: 2003-01-21

Min åsikt om den bänken är att skivstångshållarna eller vad jag ska kalla dom står för tätt ihop.. jag kan alltså inte hålla händerna så brett isär som jag ibland behöver utan att nypa fast händerna när jag lägger av stången.. så kolla att du får plats i bänken innan... :)

Webbsida

så om man är 2.10 som jag é då e kanske inte denna bänk idealet då alltså?

Min åsikt om den bänken är att skivstångshållarna eller vad jag ska kalla dom står för tätt ihop.. jag kan alltså inte hålla händerna så brett isär som jag ibland behöver utan att nypa fast händerna när jag lägger av stången.. så kolla att du får plats i bänken innan... :)

Är den stabil och så annars?

så om man är 2.10 som jag é då e kanske inte denna bänk idealet då alltså?

Nej det är den verkligen inte...  :/ en separat ställning som är justerbar i bredd liknar mer ett ideal tycker jag..

Är den stabil och så annars?

visst det är den!! :)

Webbsida

du har inget förslag (länktips) på en bänk som den du tipsar om?  :P

En fråga till om träningsbänken. Hur många kg tål ställningen?

Webbsida

ingen åsikt om cykeln då? eller? verkar som om det annars blir den jag får lägga pengarna på först, och sen eventuellt gå vidare med en träningsbänk (får köra bänkpress på golvet så länge ;) )

du har inget förslag (länktips) på en bänk som den du tipsar om?  :P

kolla in gymleco.se´s basutrustning... inte lika billigt men suveräna grejer!! tror inte att det ingår ngn stång... :/ när det gäller cykeln så är jag helt lost.. *flin*

En fråga till om träningsbänken. Hur många kg tål ställningen?

ingen aning men stången den är avsedd för pallar nog inte så mycket mer än 100-120 utan deformation.. :/

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB