Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Viktminskning?

Registrerad: 2003-09-02

HEJ!

Jag har tränat jympa på medelnivå 3-5 grr i veckan i ungefär ett år (innan det sprang jag sammanlagt 2-3 mil i vekan). Jag undrar bara om någon vet varför jag inte går ner i vikt, utan tvärtom. Visst kan det vara så att muskler väger mer än fett, men jag är skeptisk, med tanke på att jag inte fått några synbara muckler!!!

Jag äter väl inte extemt mycket, men inte heller väldigt lite. Undviker godis och chips. Dricker sällan läsk.
Vad gör jag för fel?

Snälla, rekomendera inte morgonpromenader!!!

MVH
Josefin

Registrerad: 2003-04-29

kvällspromenader då ? :)
annars kan du väl pröva en vecka gratis hälsovakten o knappa in vad du äter så ser du på ett ungefär, ibland kan man tro att man äter lite men äter ändå ganska mycket, eller tvärtom.

Administrator
Från: Stockholm
Registrerad: 2002-02-23

annars kan du väl pröva en vecka gratis hälsovakten o knappa in vad du äter så ser du på ett ungefär, ibland kan man tro att man äter lite men äter ändå ganska mycket, eller tvärtom.

SlöGrisen, följ Gurrabs råd. "Jag äter väl inte extemt mycket, men inte heller väldigt lite." säger oss ingenting om hur du äter. Därför kan vi inte heller säga vad du gör för fel. Antagligen så är ditt energiintag större än du tror.

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB