Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Jag försöker vara en duktig flicka och dricka mitt protein, men det är ju så fruktansvärt äckligt! Börjar hulka efter halva. De man kan köpa på gymmet (Fitness protein) är helt okey, det är det jag blandar själv som är fullkomligt vidrigt. Finns det något märke man blandar själv, och som faktiskt är drickbart?
JA då det finns det.
Jag recomenderar Star nutritions Whey-80 Choklad.
mycket god smak och blandar sig väldigt lätt.
Tack för tipset. Bäst att blanda med mjölk antar jag? Har sk chokladsmak idag också, men de har inte lyckats riktigt... *ryser*
japp det är bäst med mjölk blandar man med vatten så går det inte ner för mig i alla fall. Vad är det för märke du använder nu då som är så äkligt
japp det är bäst med mjölk blandar man med vatten så går det inte ner för mig i alla fall. Vad är det för märke du använder nu då som är så äkligt
Nånting med Earth bla bla? Blandar det med mjölk och skakar det i shakern tills jag får svettningar, men det blir inte bättre för det tyvärr.
oki låter ju inte bra så skall det inte vara prova ett nyt märke nästa gång
JA då det finns det.
mycket god smak och blandar sig väldigt lätt.
Huga... smakade iofs Whey-100 från Star Nutritions också med Choklad och det var det äckligaste proteinpulver jag smakat.. Men som vi sagt tidigare är smaken olika ;-)
Blanda i lite kakao,
eller oboy liknande om det dricks efter träning.
Eller gör en milkshake av det, mums!
Mighty skrev:
JA då det finns det.
mycket god smak och blandar sig väldigt lätt.Huga... smakade iofs Whey-100 från Star Nutritions också med Choklad och det var det äckligaste proteinpulver jag smakat.. Men som vi sagt tidigare är smaken olika ;-)[/quote
Kan det vara chokladen som gör det? Smakar svedd hamster... Och de som klagar på sina proteindrycker har ofta chokladsmak har jag märkt.
Blanda i lite kakao,
eller oboy liknande om det dricks efter träning.
Eller gör en milkshake av det, mums!
Milkshake? Med glass och sånt? Får jag inte i mig för mycket kolhydrater då?
låter som att du skall prova vanilj smak. för det tycker jag är äkligt så då kanske du tycker att det är gott
låter som att du skall prova vanilj smak. för det tycker jag är äkligt så då kanske du tycker att det är gott
Hi hi, ska testa!
Whey 80 Jordgubb kan jag varmt rekomendera.
100% whey från optimum nutrition tycker jag smakar kanon, iof bara testat choklad, blandar bara med vatten
äsch skitsamma om det smakar gott, man vänjer sig =)
Milkshake? Med glass och sånt? Får jag inte i mig för mycket kolhydrater då?
Ja, med glass.
För mycket kolhydrater? Nä det tror jag inte. Blir en del fett däremot som kan sänka upptag och så.
Men ibland får man unna sig och det blir i alla fall nyttigare än en vanlig milkshake.
äsch skitsamma om det smakar gott, man vänjer sig =)
EEEExakt.. :-) Är något dessutom riktigt äckligt, gör det bättre verkan på allmogen (gemene man).Det finns studier som visat att ex. piller med starka färger och äcklig smak får folk att tro att det gör mer verkan... Så hitta det äckligaste ni kan och fall för placeboeffekten.. :-) För detta måste ju vara applicerbart på även tillskott.. ;-)
Seven..
EEEExakt.. :-) Är något dessutom riktigt äckligt, gör det bättre verkan på allmogen (gemene man).Det finns studier som visat att ex. piller med starka färger och äcklig smak får folk att tro att det gör mer verkan... Så hitta det äckligaste ni kan och fall för placeboeffekten.. :-) För detta måste ju vara applicerbart på även tillskott.. ;-)
Seven..
hahaha... också ett sätt att resonera:)
Enligt ditt resonemang måste det innebära att det skönaste sex man kan ha är med den fulaste bruden? ;))
Seven..hahaha... också ett sätt att resonera:)
Enligt ditt resonemang måste det innebära att det skönaste sex man kan ha är med den fulaste bruden? ;))
Nej nej nej, jag står inte riktigt för det jag säger, bara meddelar infon ;-). Dessutom, man får ju inte veta att det är äckligt för skojskull, då försvinner ju effeken..
Vad gäller Flickor så får man nog inte dra dom parallellerna, fast, visst går det rykten om att fula och/eller feta brudar är vildare i sängen, pga en viss svält på sex.. Men det har jag ingen aning om, för jag har bara vackra flickor.... ;-) *L*
//Seven
Nej nej nej, jag står inte riktigt för det jag säger, bara meddelar infon ;-). Dessutom, man får ju inte veta att det är äckligt för skojskull, då försvinner ju effeken..
Vad gäller Flickor så får man nog inte dra dom parallellerna, fast, visst går det rykten om att fula och/eller feta brudar är vildare i sängen, pga en viss svält på sex.. Men det har jag ingen aning om, för jag har bara vackra flickor.... ;-) *L*
//Seven
Ahaaa... Tjejerna raggar alltså på dig enligt den principen ;-)
Nejdå, nu ska jag inte dra låga skämt.. :)
Det lustiga med proteinpulvret från Star Nutrition är att åsikterna är antingen att man hatar det eller älskar det.. sällan någon som inte tycker något speciellt.. :)
//SevenAhaaa... Tjejerna raggar alltså på dig enligt den principen ;-)
Nejdå, nu ska jag inte dra låga skämt.. :)
Det lustiga med proteinpulvret från Star Nutrition är att åsikterna är antingen att man hatar det eller älskar det.. sällan någon som inte tycker något speciellt.. :)
Nej det är faktiskt sant, hata eller älska..
Jag är den senare kategorin.. *gilla* whey80 jordgubb.. :-))
(Och nej, det är inte därför dom raggar på mig;-)
Seven. *L*
Twinlabs Super Mass Fuel med jordgubb smakar..underbart..särkslikt om du tar i 2 isbitar i shakern med..:)
Jag försöker vara en duktig flicka och dricka mitt protein, men det är ju så fruktansvärt äckligt! Börjar hulka efter halva. De man kan köpa på gymmet (Fitness protein) är helt okey, det är det jag blandar själv som är fullkomligt vidrigt. Finns det något märke man blandar själv, och som faktiskt är drickbart?
ja då det finns ett riktigt gott protein från next nutrition som heter designers whey och kan köpas från muskelbyggarn.com
Vänligen Andreas
men sluta köpa twinlab dom tar juh överpriser så de räcker å blir över :( . Köpte triple whey fuel för nått år sen, okey de smakar gott, men de är inte prisvärt tycker jag.
Det ska inte vara gott :)