Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Bra mat

Från: stockholm
Registrerad: 2003-10-04

Vad ska Man äta och hur mycket av det ska man äta per dag för att minska i vikt?

Från: sollefteå
Registrerad: 2003-02-09

som det har sagts förut i en av dina trådar, du är bara 14 år och inte vuxen än, det är bara dumt och kan rentav vara farligt att gå ner i vikt om kroppen inte är färdigutvecklad! dessutom bär du inte på nån övervikt direkt...

Från: Stockholm
Registrerad: 2003-07-21

Jag försökte gå ner i vikt för något år sedan när jag var 15-16. Resulterade i att jag måde riktigt dåligt och det har inte varit lätt att gå upp dom där kilona som jag gick ner. Jag gick ner ungefär 7 kilo på kort tid och det har tagit tills nu (1-2 år) att gå upp dom igen, så det är något jag verkligen avråder dig från.

Man mår dåligt efter ett tag och det är jäkligt farligt under "växtåren"
Så börja styrketräna och ät nyttigt men mycket mat. det är nu du bygger upp en bra grund för att bli vältränad. Kasta inte bort tiden på att förstöra din kropp. Jag vet vad jaag snackar om.

//Christian

Från: Uppsala
Registrerad: 2003-08-18

Klara: Han kanske är överviktig?!

Registrerad: 2003-05-11

166/65 var visst senaste noteringen:)

Registrerad: 2003-08-16

Dilated:

Positive skrev (många) trådar under styrketräning och motion, därför vet vi längd och vikt.

Positive:

Läs de svar du fått och ta till dig dem!! Du ska inte gå ner i vikt som 14-åring när du inte ens är överviktig!! Det är farligt!!

Registrerad: 2003-05-11

Satsa på bra matvanor och vänta till dess du skjutit i höjden klart innan du börjar fundera på bredden:)

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB