Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Yes, minus sex kilo!

Registrerad: 2003-06-04

Har gått ner sex kilo sen jag började med Hälsovakten i början av augusti. Det känns härligt och som jag är på rätt väg. Framförallt så har det hela tiden känts lätt att äta rätt och jag har aldrig känt mig hungrig under tiden. Har många överviktskilon att gå ner,men jag är väldigt positiv nu, det känns som jag har hittat mitt sätt!

Registrerad: 2003-04-29

grattis grattis, själv har jag gått ner 16 kilo sen första dagen jag läste detta forum :) har ca 10 till dock..
alltid kul när man lyckas, grattis igen !

Från: Gbg
Registrerad: 2003-08-05

Har gått ner sex kilo sen jag började med Hälsovakten i början av augusti. Det känns härligt och som jag är på rätt väg. Framförallt så har det hela tiden känts lätt att äta rätt och jag har aldrig känt mig hungrig under tiden. Har många överviktskilon att gå ner,men jag är väldigt positiv nu, det känns som jag har hittat mitt sätt!

Gott jobbat, det känns bäst när det är riktiga kilon och inte vatten och muskler som är borta.
Nice work..
//Seven.. Som fortfarande jobbar på dom sista kilona..

Från: Stockholm
Registrerad: 2003-07-21

Jävligt starkt båda två. Själv har jag gått upp 7 kg sen jag började med kosttränaren och styrketräning, men det var planen också.

//Christian

Registrerad: 2003-08-15

Mycket bra. Nu är det bara att bibehålla din mat/tränings struktur hela livet.

Vilken version av hälsovakten använde du?

Kid 1

Mycket bra. Nu är det bara att bibehålla din mat/tränings struktur hela livet.

Vilken version av hälsovakten använde du?

Kid 1

Jag använde HV Plus.

/Tiger

Från: Landskrona
Registrerad: 2003-09-13

jag säger: BRA KÄMPAT till dom som lyckats :) och dom som kämpar vidare: lycka till o tappa inte hoppet :)

själv är jag på väg mot mitt hål :) 69 kg för 1 vecka sen, idag 71 kg :)

Tack alla för dom uppmuntrande orden! Nu ska jag fortsätta på den inslagna vägen och kämpa på. Det är så skönt för nu känns det lättare att träna, särskilt konditionsträningen går mycket lättare nu än vad den gjorde i början. Det sporrar verkligen och man orkar ännu mer och man kommer in i en positiv spiral.

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB