Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Efter att ha upptäckt det här forumet av en slump för några veckor sedan, så har jag efter frekventa besök insett att det är på tiden att jag själv blir aktiv användare...
Myyycket bra och komplext innehåll och jag är grymt imponerad av vissas kunskap (och pedagogiska färdigheter;)) på den här sidan. Med Matti i spetsen så är det särskilt en handfull som jag tycker utmärker sig - I'm impressed! Ni vet väl i stort sätt själva vilka ni är - skulle känns en gnutta arrogant/over the top att påbörja mitt medlemskap med att namnge vissa och därmed utesluta andra.
Jag trodde att jag kunde en del om näringslära (därmed inte sagt att jag varit bra på att praktisera min kunskap), men under den senaste tiden har jag insett att jag egentligen bara vet ytterst lite. Desto bättre att jag fått/får ta del av denna utmärkta expertpanels råd, erfarenheter och kunskap. Har några frågor på rak arm som jag hoppas att någon känner för att besvara, men jag skriver in dem i separata inlägg.
Måste bara göra ett tillägg riktat till Seven Tenths: attans vilken förändring (syftar på fotona) - ser riktigt bra ut. Imponerande.
/Sara
Välkommen till forumet!
Hoppas du kan få svar på dina frågor
:)
Jag trodde att jag kunde en del om näringslära (därmed inte sagt att jag varit bra på att praktisera min kunskap)
Använda kunskap praktiskt? Hur gör man det? ;-) Frågan är väl hur många av oss lever som vi lär? Jag kan ärligt säga att jag inte gör det, man kan lugnt säga att jag prioriterar andra saker före min träning & kost.
Matti
teoretiskt lagd