Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Hm. . dagens pass gick väl förvisso hyggligt.
Men hade inte rätt inställning, körde lite allt möjligt idag.
Tänkte,att i brist på annat o göra. dela med mig av vad ja gjort. .:D
Började med maskin-shrugs ( ganska enkelt gjort, egentligen maskin,som man sitter uinder ett par "armar" o skjuter uppåt,dom har bara svetsat på andra handtag på den, o har en stor plåtpall,som man står högt upp på o kör)
körde då 5 sett, 50kg på var sida, 10rep.
gick hyggligt.
gick över till hantel-shrugs, gick helt ok idag!! 55'kgs hantlar, känner mig mycket nöjd med det. enda nackdelen e ju att ja fick valkar i händerna =((, körde i vilket fall 4sett 10rep
körde nån maskinövning som ja inte vet va den heter. . tränar i vilket fall "sidan" ax axeln,ni fattar? d gick bra i vilket fall
körde stående vadpress, gick hyggligt där med 320kg, 5 sett,10 rep
(nu jävlar känns de i vaderna).
körde som sista övning under-arms-curl, á 20kgs hantel, 3sett, 15rep per arm.
Blev en kort träningsdag, gick inte som tänkt så .. allt fel egentligen.
avslutade med 25minuter maskin-cykling.
Känner mig iaf någorlunda nöjd, eftersom ja kör en del övningar i stil med dom större,vuxna killarna där.
I vilket fall, kul o träna.
Är fortfarande 15½ år om nån undrar vem denna underliga pojk e. . .
Denna tråd hör nog hemma i träningsdagbok. Sen tycker jag du kör en väldigt konstig blandning :S
Traps, underarmar, vader och axlar på samma dag? Och ungefär bara en övning på varje muskelgrupp?
Denna tråd hör nog hemma i träningsdagbok. Sen tycker jag du kör en väldigt konstig blandning :S
Traps, underarmar, vader och axlar på samma dag? Och ungefär bara en övning på varje muskelgrupp?
Som ja skrev, hade inte lust med nånting, därför blev det en blandning av vad som kändes rätt. Och,ja skrev aldrig att detdär var ett träningsschema, eller att det var allt jag körde. .