Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
jag tycker att jag har mycket överdrivet fett på rumpan o vill gärna bli av med dettta vet ju att punktförbränning inte funkar men bra övningar för att bygga upp muskulaturen där då?
är det utfall som är major där eller?
tacksam för tips!!!
ps. sprang mycket ett bra tag innan men det verkade inte hjälpa ett dugg :(
håll lägre kalori intag än normalt, motionera regelbundet, styrketräna 1-3gr/veckan.
"Kissande Hunden" sägs vara rätt bra för rumpan också.
Men jag säger bara som alla andra. Jobbar själv med att deffa atm.
Enligt mig så är knäböj kungen av "rumpträning", fick grym träningsvärk i rumpan de första gångerna jag körde knäböj.
Håller med ap, i knäböj känns det verkligen!
ja först borde man ju träna den stor av muskler sen deffa
Håller med föregående talare, knäböj, benpress och utfall är allt du behöver. I "kissande hunden" använder du bara benets vikt (om du inte använder viktmanchetter) så det ger inte nämnvärd muskelmassa. Ovanstående övningar räcker mer än väl.
damn glömde rumpvärken sen knäböjen, my bad.
Hej min tjej klagade på samma sak. Utfallsgång med hantlar över parkeringen på sommaren och inne på vintern + Djupa knäböj och så lite hängande marklyft med raka ben så var det fixat+bra mat och morogonpromenader.
Lycka till daniel
Hej min tjej klagade på samma sak. Utfallsgång med hantlar över parkeringen på sommaren och inne på vintern + Djupa knäböj och så lite hängande marklyft med raka ben så var det fixat+bra mat och morogonpromenader.
lite efterbilder kanske vore på sin plats =>
Men ta inte i för mycket. Då kommer du att vagga fram med utstickande bak precis som Kalle Anka:) En rätt vanlig syn på gym!
Men ta inte i för mycket. Då kommer du att vagga fram med utstickande bak precis som Kalle Anka:) En rätt vanlig syn på gym!
Vaggar man inte fram för att man är stor och superbiff...? :P