Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Hejsan. jag undrar om det är någon som har provat dunderpulvret cell -tech. vill gärna veta vad ni tyckte om det..
jag själv har aldrig prövat det men jag funderar på att beställa det
//Andreas
vad innehåller det? hur mycket kostar det?
vad innehåller det? hur mycket kostar det?
Cell-tech är en form av creatin men mycket starkare, den svenska versionen är inte så farlig men den amerikanska e riktigt vass tydligen.
det e 10g kratin per servering
Kalorier 300
Kalorier Från Fett 0
% Daily Value
% Daily Value
Totalt fett 0g 0%
Totalt kolhydrater 75g 25%
Omättat fett 0g 0%
Dietary Fiber 0g 0%
Cholesterol 0g 0%
Sugars 75g
Sodium 60mg 3%
Protein 0g 0%
Potassium 150mg 4%
Vitamin C 250mg 416%
Calcium 20mg 2%
Creatine Monohydrate 10g n/a
Magnesium 150mg n/a
Lipoic Acid 200mg n/a
Chromium Picolinate 300mcg n/a
Taurine 2g n/a
Phosphorous 100mg n/a
så det skall stämma =) det kostar 499 kr på ww.gymgrossisten.com för tillfället
MVH Andreas
vad menar du med farligt?!
vad menar du med farligt?!
JAg menar att den e bra alltså.. den amerikanska versionen är mycket bättre, än den svenska, men då har den inte gått igenom alla prover som är anpassade för den svenska marknaden.
Som alla vet så är Sveriges lagar om kosttillskott den strängaste i världen
MVH Andreas
Hejsan. jag undrar om det är någon som har provat dunderpulvret cell -tech. vill gärna veta vad ni tyckte om det..
jag själv har aldrig prövat det men jag funderar på att beställa det
//Andreas
Jag har provat det men vad du en gör ta inte med apelsinsmak den är inte något god blir för mycket smak av apelsin och man orkar inte äta efter den...
där i mot är lime god den går ner ..... själv tyckte jag att cell-tech inte var så bra tycker att vanligt kreatin är bättre ..... men det skadar ju inte att prova kanske fungerar bra på dej .......
Har provat detta slutade efter halva burken, skakig illamående mycket obehagligt mitt tips är vanligt kreatin blandat med juice som ökar upptaget. Mycket billigare och i mitt tycke bättre efekt