Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Jo jag kan ta kort på mitt lår får du se..
Men s3loks hur gammal är du själv och mät ditt eget lår..!
Kraftig benstomme?..hah..
Måste passa på och ge en liten känga till Seven också förresten som bara tränat ben i 2 månader, och kalla honom för F.D discobyggare! :D :D :D
Det gör du rätt i S3loks *skäms*, :-) men nu får dom lika mycket stryk som övriga kroppen.. :-)
Men jag har fortfarande inte förstått mannen ifråga, han är inte klok, jag orkade inte svara mer på hans skriverier och tog bort mina tidigare rader.. Orkade inte mer helt enkelt.. :-) men han är ju inte gammal heller..
Ja sätt in lite bilder, så får vi se den allvetande storbenta biffen..*ASG*
//Seven, som inte orkar bry sig om vissa...
ahha Du jag är jävligt..JÄVLIGT stolt för att ha större lår än en person som nästan är 10 år äldre...!..sucker!
ahha Du jag är jävligt..JÄVLIGT stolt för att ha större lår än en person som nästan är 10 år äldre...!..sucker!
Ja ja skit unge, skicka bilder och mått, jag skulle bli mycket förvånad om du var ens närheten av lika tränad som jag.. It's not the size of the ship.. It's the motion of the ocean...
Du har fortfarande inte fattat, sluta göra bort dig nu, det börjar bli tråkigt att hoppa in här och höra skitsnack av dig.. Riktigt jobbigt.. förstår du inte..?! Hade det inte varit trevligare att vara ödmjuk och skaffa sig vänner här.
Du får ha hur stora ben du vill, är dom JÄVLIGT mycket stärre än mina grattis, vart är poängen?! Du har tränat i, vad va det?, 2 veckor, och har större ben än en 25 åring jättebra för dig, men jag börjar tröttna på detta nu, känns det bra att ha tryggheten av Ettor och nollor för att dölja din osäkerhet och på ett tryggt sett tyka dig mot allt och alla, big news grabben, ja du har retat mig till förbannelse och jag borde skita i dig, men var tvungen att för en sista gång säga, försvinn, sluta kommentera allt jag skriver här, får du nån kick av att reta folk.. Ja du har lyckats.. Du är likt en liten irreterande finne i min röv, som är jobbig när jag springer på mina spinkiga ben, och skaver och skaver och skaver..
Men jag skall klämma bort den nu.. Sluta tjata din skitunge...
//Seven, som ber om ursäkt till övriga, trevliga besökare, som var tvungna att se detta i sådant här trevligt forum.
Samt ger Dilated en chans till att bättra sig och vara lite trevlig innan jag förkastar honom för gott..
under hans 58 inlägg har jag aldrig läst något positivt, men men.. folk kan ju ändra på sig :)
Dilated, må hända att du kanske har större ben än han då? Det spelar ju ingen roll, att du skriver det tjänar ingen på. Du kan ju gott tänka för dig själv *Wiee, jag har kraftigare ben än en 25-åring, dagen är gjord*, men lite onödigt är väl att skriva det. Man tränar oftast för sin egen skull och det är högst onödigt att klanka ner på någon över internet, speciellt när han själv visste att det var hans svaga punkt. Att komma med måtten och be om kritik på delar som hankar efter är en annan sak, och då kan andra komma med kritik och om vad han bör göra och varför. Nu vet dock Seven sitt problem och har också åtgärdat det.
Även om du kanske vill komma med ett passande motsvar här tycker jag vi gör slut på det onödiga bråket och skriver våra mått istället :D
Tack s3loks, ja man börjar tröttna lite.. Det är inte benen i fråga, vem bryr sig! det är bara den irriterande förföljnigen som gnager mig speciellt som jag vet att det är en skitunge som bara snackar skit.. Jag är jätte nöjd med mina ben,är dom mycket större ser dom konstiga ut.. jag har till och med satt in kort på dom nu :-) Benen är inte min svaga punkt..:-) dom mår så bra så.
Men gud ,detta har gått väldigt mycket längre än jag borde tagit det..
Och det lär väl ramla på lite till när dilated läser detta igen och måste skriva tiilbaka..
Så är det :-)
/Seven.
Och jag är två år äldre än dig dilated och jag har 52 cm i vader tror inte att du kommer inom räckhåll av såna vader inom dina byggartider har inte med att göra hur man ser ut nu att göra utan vad man bestämmt sig för att uppnå.
Nee, kollade bilderna och tyckte inte det såg ut som om benen halkade efter. Och vi får nog räkna med en liten anstormning av Dilated nu ;)
Nee, kollade bilderna och tyckte inte det såg ut som om benen halkade efter. Och vi får nog räkna med en liten anstormning av Dilated nu ;)
Nej det tycker jag inte heller, men jag är ju inte en "oberoende källa" :-)
Ja det lär vi få.. ;-)
´Men du jag är smal..spinkig ta vilket ord du vill och att jag skulle ha kraftig benstomme är som att ljuga..men visst jag ska fota snart..
Tja!
Tänkte också posta mina mått.
16 år
Längd 185 cm
Vikt 100kg
Bröst 125cm
Överarm 45cm
Underarm 37cm
Vader 45cm
Lår 70cm
Midja 92cm
Vet inte hur mycket som är fett, men jag har i alla fall inte så mycket mage, det mesta av min vikt sitter runt bröstet,axlarna och armarna.
Tja!
16 år
Längd 185 cm
Vikt 100kg
Bröst 125cm
Överarm 45cm
Underarm 37cm
Vader 45cm
Lår 70cm
Midja 92cm
Vet inte hur mycket som är fett, men jag har i alla fall inte så mycket mage, det mesta av min vikt sitter runt bröstet,axlarna och armarna.
Ålder: 25 (nästa fredag :-)
Vikt: ca72kg (men är mitt i en diet så det går ner stadigt..)
Längd: 172cm
Bröst: 102cm (mätt precis över nipplarna, ospänd)
Midja: 85,5cm (mätt på tjockaste stället precis vid naveln, avslappnad)
Armar: 36cm (avslappnad)
Lår: 55cm (avslappnad)
Vader: 37,5 (avslappnad)
Damn va liten jag är ;-)
Tänkte bara säga att jag tränar inte för stora muskler utan för styrka, för att jag är en styrkelyftare och amerikanskfotbolls spelare. Så då är det viktigare med styrka än stora mått.
Tja!
16 år
Längd 185 cm
Vikt 100kg
Bröst 125cm
Överarm 45cm
Underarm 37cm
Vader 45cm
Lår 70cm
Midja 92cm
Hur länge har du tränat du har några cm mer än mig på det mesta sen så kanske du har lite mindra midja än mig också. sr på pappret bra ut iaf keep it up.
Tänkte bara säga att jag tränar inte för stora muskler utan för styrka, för att jag är en styrkelyftare och amerikanskfotbolls spelare. Så då är det viktigare med styrka än stora mått.
Nej, jag kanske skall säga, utan att skoja nu då, att jag vill vara utan stora muskler också, tycker inte om alls att bli bedömd som en spännig biff..
Jag vill vara vältränad och må bra.. Det trivs jag med..
//Seven.