Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2  

Whey 80. Det äckligaste jag druckit.

Från: Stockholm
Registrerad: 2003-07-21

Håller med mighty. Det e inte proteinpulver i allmänhet det e fel på. Det e just star nutritions.

//Christian

Registrerad: 2003-08-14

Hade med cholkad en gång. Smakade skit. Men sen testade jag med lite mindre vatten. Då blev det fan gott:D

Registrerad: 2003-09-05

Fick hem mitt Whey 80 (vanilj) idag. Blandade med så mkt vatten som det stod och det smakade inte gott... kanske inte äckligt men...
Nån som har nått tips på hur man kan göra den godare/Kanske köpa en annan sort nästa gång. Dessutom stod det att det inte skulle bli några klumpar, men det blev det. Inga stora men man känner ju dom när man dricker. Hur somhelst så verkar det ju innehålla alla mineraler vitaminer och så man behöver förutom proteinet så det skall väl va bra. Men jag undrar hur det står sig mot andra... Vad säger proffs. Nån som vet om Star Nutritions grejer (om man bortser från smak) är bra. Det blev långt men...

Från: Stockholm
Registrerad: 2003-08-08

Vad säger proffs. Nån som vet om Star Nutritions grejer (om man bortser från smak) är bra. Det blev långt men...

Jag vet att Magnus Samuelsson sponsras av Gymgrossisten, som i sin tur ger honom Star Nutrition. Om han käkar det borde det inte vara dåligt tycker man :-)
Men hur bra det än är kommer jag aldrig dricka det igen.. smakar för dåligt ;)

Från: Boden
Registrerad: 2003-09-07

Smaken sägs ju vara delad... Men jag tycker att star nutritions produkter smakar helt okej, kör proteinpulver med jordgubb samt gainer med vanilj och blandar dom med lättmjök. Vaniljgainern är något godare dock, kan kanske bero på att jag börjar bli less proteinpulvret. Men som sagt, det är bara att dricka =)

Registrerad: 2003-07-18

Ärligt talat så mådde jag så jävla dåligt av Twinlabs Triple whey. vaniljsmak i början. Blandade den med yoghurt så gick det bättre...

Ehrm, förresten, samma produkt reade de ut med 30% Bäst före datum var 07/2003...Enligt ägaren i hälsokostaffären skulle det inte påverka något men eftersom jag har varit där innan vet jag att hon inte har någon koll på kostillskott utan är bara intresserad av att tjäna pengar.

Hursomhelst tänkte jag höra om någon här vet hur det påverkar att det gick ut i Juli?

Tack

Från: Haninge
Registrerad: 2003-09-21

jag tyckte whey 80 va ok choklad, jag vill ha jordgubben nu
du skulle kunna göra en gainer med whey 80 och oboy

Från: Haninge
Registrerad: 2003-09-21

klumpar först o främst

Sidor: 1 2  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB