Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

protein

Registrerad: 2003-07-17

Jag har funderat på ett tag att kanske börja med proteinpulver. Detta för att min kost inte är som den borde och jag får inte i mig mycket protein. Tränar på gym ca 4 ggr i veckan men som sagt kosten är inte min starka sida.  Är proteinpulver lika bra för tjejer som för killar? och är det någon som kan rekommendera mig något prisvärt proteinpulver?

Tacksam för svar

Från: Tyringe
Registrerad: 2003-08-07

Hej Li :)

alla proteintillskott som säljs är ungefär lika bra så det är inget svårt att välja *en fördel*

och ja protein är lika välbehövligt för tjejer och killar det är ett väldigt bra kosttillskott inga bieffekter eller så.....

Lycka Till med din träning mvh Johan

Tack Johan

Vet du kanske nått poteinpulvet som är prisvärt?

Från: Linköping
Registrerad: 2003-02-20
Webbsida

Alla proteintillskott är verkligen inte lika bra så du bör forska lite innan du köper, vad jag har förstått så är Protec ett prisvärt protein, men AST's är väl det bästa..

Från: Tyringe
Registrerad: 2003-08-07

ja du man ska ju egentligen inte göra reklam här men men..
jag kör helt klart på gymgrossisten.com och deras star nutrition "whey protein" finns whey-80 och whey-100 whey-100 är ganska så dyrt och enligt dem flesta är whey-80 bland det bästa man kan få till ett så bra pris så det är deffinitivt värt varenda krona jag kör hårt på whey har provat både -100 och -80 kör numera på -80 *billigare och lika bra enligt mitt tycke*

hoppas du finner whey produkterna lika bra som jag gör

lycka till med träningen!

Från: Gbg
Registrerad: 2003-08-05

Jag kör "star nutrition  whey 80" . Och det är verkligen som dom säger, lättblandat och välsmakande även bara i vatten.. Heltklart en fullträff Li.
Samt så är även sammansättning och proteinkvalitet väldigt bra.

Köp på www.Gymgrossisten.com , kalaspriser.. (nej jag jobbar inte där) ;-)

Lycka till..

Tack så jättemycket för alla svar...jag ska kolla runt lite på det ni tipsat. Läst även någonstans på forumet om protipasta, kanske det kan vara nått att testa också

Tack

Från: Stockholm
Registrerad: 2003-08-19

Hej alla!
Hos gymgrossisten är ju fraktkostnaderna jättehöga, nästan lika dyrt som själva produkten :S

Hälsningar Alex

Från: Göteborg
Registrerad: 2003-07-02

nja, inte om du beställer för över 500:-, då blir frakten gratis ;)

Registrerad: 2003-09-04

tjena tjena.. jag vill helst veta vad/hur mycke du äter på en dag... om du har nått kostschema?
jag vet ett bra protein pulver.. de heter three in one.. o de e dahlblads som tillverkar det... du kan gå in i en vanlig hälsokost butik o be dom beställa från dahlblads.. om dom nu e kunder där...

Registrerad: 2003-09-08

köpte saker från gymgrossisten.com för ca 800 kr men fick fan ingen gratis frakt, dyr va den med typ 100 spänn

Registrerad: 2003-09-05

Jag undrar om Top of the lines produkter är bra... har beställt Whey 80 från dem. Vore glad om nån kunde svara.

Från: Gbg
Registrerad: 2003-08-05

köpte saker från gymgrossisten.com för ca 800 kr men fick fan ingen gratis frakt, dyr va den med typ 100 spänn

Klippt från gymgrossisten.com
/Klipp klipp/
Frakt priser: Vi lägger endast på postens gällande priser, vilka är:

Små försändelser upp till 500g 68:-
Paket upp till 3kg 106:-
Paket upp till 5kg 124:-
Paket upp till 10kg 179:-
Paket upp till 20kg 210:-
(tyngre paket se priser på postens företagspaket)

Minsta ordervärde 250:-
Vid order över 1500:- fraktfritt.
/Klipp klipp/

Mao. dom lägger bara till postens kostnader och är ingen "hemskextrapåläggpåfraktenwebbshop", om det finns nån... :-)

Jag undrar om Top of the lines produkter är bra... har beställt Whey 80 från dem. Vore glad om nån kunde svara.

Jag käkar det och är super nöjd, jag har jordgubb och den är jättegod att bara till och med blanda med vatten.. Väldigt lätt blandat med..
Vill man lyxa till det kan man blanda ner den i mild lätt yoghurt m. vaniljsmak, väldigt mumma..

Från: Landskrona
Registrerad: 2003-09-13

Jag har köpt Sojaprotein med 73%'s Protein innehåll... är det något bra eller?

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB