Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

VIlket märke e bäst

Från: Mönsterås
Registrerad: 2003-09-07

Tjenare!

jag undrar bara vilket märke som e bäst på marknaden, javisst jag förstår att detta e väldigt individuellt, men ändå!

har förstått att alla hatar twinlabs, men ingen snackar om weider, muscle tech, eller ast.

är det någon som har någon erfarenhet av dessa anda tillskott. är väldigt tacksam för svar

MVH Andreas

Registrerad: 2003-04-29

många som säger att AST är "bäst".
tycker själv dem är för dyra och kör med optimum nutrition, funkar kanon, ända jag provat dock så kan inte uttrycka mig om nått annat :|

Från: Tyringe
Registrerad: 2003-08-07

alla tillverkare som är ute på marknaden är väl i stort sett lika bra ja menar för att finnas kvar så behövs ju en viss kvalite...

själv gillar jag gymgrossistens star grejor....

men som sagt väldigt individuellt

vi hatar inte twinlab men dem är för dyra tyvärr...

mvh Nilszon

okey!

jag har prövat protargo från gymgroissten och jag tyckte att det va rätt bra, men tror att jag lade på mig fett. är inte helt säker =)   men skulle vilja pröva något annat iaf.. så jag är intresserade av alla seriösa förslag.
jag håller med twinlabs e riktigt dyra men det e rätt många serveringar på två kilo 82 serveringar.
jag har aldrig prövat men jag kanske kommer att göra, men vill veta lite mer om de först.. håller de samma kvalité som stars nutrition tex
är whey -80 riktigt bra eller lägger man på sig mycket fett.. för jag är ute fter fettfri muslekmassa =)

MVH Andreas

Från: Tyringe
Registrerad: 2003-08-07

jag har inte hört eller egna erfarenheter av att någon lagt på sig fett utav whey-80 så :)

slutsats whey-80 är ett väldigt bra protein många riktiga byggare där ja tränar använder det...

men du... protargo är ju ett väldigt dyrt protein det med...
1,6kg för 399:- har faktiskt en sån box stående här bredvid mig hehe kunde inte motstå o handla en sån när ja ändå var igång ;) man fick ju lite bonus prylar haha ;)

lycka till!

jag har inte hört eller egna erfarenheter av att någon lagt på sig fett utav whey-80 så :)

slutsats whey-80 är ett väldigt bra protein många riktiga byggare där ja tränar använder det...

men du... protargo är ju ett väldigt dyrt protein det med...
1,6kg för 399:- har faktiskt en sån box stående här bredvid mig hehe kunde inte motstå o handla en sån när ja ändå var igång ;) man fick ju lite bonus prylar haha ;)
lycka till!

okey kanske skall satsa på whey 80 då. men om det inte funkar skall jag klaga på dig =) näe men.. skall prova det får se om det funkar på mig.
japp protargo e rätt dyrt men det funkar faktiskt jäkligt bra!

Från: Ilsbo - Hälsingland
Registrerad: 2003-08-26

Tänkte bara berätta att det är skillnad på olika... Har en polare som länge tagit TwinLab´s SuperWheyFuel, men för fem - sex veckor sen då bytte han till TwinLab´s TripleWheyFuel och det syns skillnad. Han har helt klart ökat mer nu på slutet (med samma träningsprogram) så uppenbart så är det viss skillnad på olika vasslegroggar. Sen om det tar olika på olika personer har jag ingen aning om... Själv vet jag att jag ökar massan klart fortare om jag tar proteintillskott än om jag inte gör det. Blev tokglad när jag provade första burken (TripleWheyFuel), det syndes resultat. Men det kan väl också bero på mina tyvärr allt för dåliga matvanor.

Med vassla, bananer och skivstång så klarar man allt =)

// Patrik

Tänkte bara berätta att det är skillnad på olika... Har en polare som länge tagit TwinLab´s SuperWheyFuel, men för fem - sex veckor sen då bytte han till TwinLab´s TripleWheyFuel och det syns skillnad. Han har helt klart ökat mer nu på slutet (med samma träningsprogram) så uppenbart så är det viss skillnad på olika vasslegroggar. Sen om det tar olika på olika personer har jag ingen aning om... Själv vet jag att jag ökar massan klart fortare om jag tar proteintillskott än om jag inte gör det. Blev tokglad när jag provade första burken (TripleWheyFuel), det syndes resultat. Men det kan väl också bero på mina tyvärr allt för dåliga matvanor.

Med vassla, bananer och skivstång så klarar man allt =)

// Patrik

hehe okey...
men trippley whey e rätt dyrt tycker jag,  fast det e rätt många portioner på 2 kilos det har jag sätt. men det e lurigt det där med protein tillskott, alla märken ljuger juh...

//Andreas

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB