Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

CLA - en flopp

Registrerad: 2003-07-15

har kört CLA 1000 i drygt 3 veckor nu och jag måste tyvärr säga att jag faktiskt inte har märkt av någon skillnad..

finns en väldigt svag mättnadskänsla men annars så tycker jag tyvärr inte att den fungerar eller att den är värd pengarna gentemot effekten den ger.

Känns ganska dumt och onödigt att slängt ut pengar på en sådan produkt nu, fast det var inte så överdrivet dyrt.. kanske var det därför som jag köpte det. Ville prova på något nytt men ack så fel det gick.

Jaja, nu har jag testat det. Köp det inte.

Nån annan som testat det?

Från: Ståck Hålm
Registrerad: 2003-03-07

Du for nog köra lite mer än 3 veckor. Och kombinera med styrketräning!

Jag körde i ungefär 10 veckor, 2,5 månader, å jag tyckte nog jag märkte resultat. Muskelmassan ökade, orkade mer i styrketräning. Tog ca 4 gram om dagen, kombinerade också med omega-3 4 gram om dagen.

Men det kanske inte funkar på alla.

Från: Tyringe
Registrerad: 2003-08-07

du bör ju hålla på ett tag men jag märkte absolut inget resultat av den kuren av cla som jag körde :( tyvärr ett tillskott som funkar på vissa :(

jo so kanske det är, fungerar bara på vissa..

känns lite drygt iaf, men man måste ju testa! :)

Från: Ståck Hålm
Registrerad: 2003-03-07

Klart man ska testa, det är inte farligt.
Men ge det tid, å kombinera gärna med fiskolja. Läs om det på Pauluns sajt: http://www.paulun.com/kt/cla.htm

Från: Uppsala
Registrerad: 2003-08-18

Men herrgud de här e inget anabolt..3 veckor..haha..vad trodde du egentligen..de tar tid..

det vet jag, men jag trodde att man skulle iaf "känna" något men det är säkert som du säger; det tar tid.. så jag knaprar på :)

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB