Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

När man ska förbränna

Registrerad: 2003-07-20

Vad jag förstått så när man lägger på sig fett så bestämmer kroppen lite själv var den lägger det.

Men när man ska bli av med det så tar den överallt på kroppen istället för att ta av dom ställen man vill.

Men om man har ytterst lite fett tex vid handlerna då, tar den allt fett som finns där om man fortfarande har kvar fett vid "love handles" / midjan som man vill bli av med???

Man tycker ju att det borde ta vid dom stora reserverna först

Registrerad: 2003-07-14

Är väldigt inviduellt hur kroppen lagrar fett och det går inte att säga varifrån kroppen kommer att ta fettet. En sak som jag dock tycker mig ha märkt är att iaf min kropp verkar ha någon sorts ordning varifrån den tar och lagrar fett. För om jag går ner ett par kg fett och sedan går upp igen brukar det sätta sig på samma ställe. T.ex. så verkar fettet på bröst och axlar ha lägre prioritet än fettet på magen.

Registrerad: 2003-07-20

och mitt problem verkar vara att det nya fettet som jag vill ha inte alls sätter sig på handlederna nu när jag ska bygga upp mig, men jag ska köpa nåt träningsredskap för handlederna så får vi se om det ger resultat

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB