Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2  

Beställa tillskott

Från: Stockholm
Registrerad: 2003-07-21

Jo just därför tar du din drink + kolhydrater i form av banan, godis eller dextropur. Eller så köper du en gainer

//Christian

Registrerad: 2003-07-20

hmm, ok detta verkar ju lite knepigt men eftersom jag inte vill gå upp i vikt så kanske man ska satsa på star whey 80, grejen är ju bara den att det tar ju lite tid för mig o cykla hem, dusha o göra iordning mat, jag vill ju inte att musklerna ska ta skada för att jag inte får i mig kolhydrater tillräckligt snabbt men men...

Registrerad: 2003-08-08

hmm, ok detta verkar ju lite knepigt men eftersom jag inte vill gå upp i vikt så kanske man ska satsa på star whey 80, grejen är ju bara den att det tar ju lite tid för mig o cykla hem, dusha o göra iordning mat, jag vill ju inte att musklerna ska ta skada för att jag inte får i mig kolhydrater tillräckligt snabbt men men...

Jag tycker det låter som du ska köra en gainer direkt efter träning och proteindrinkar morgon och kväll. Det är iaf det upplägget jag och många andra kör. Om du inte tar en gainer vid andra tillfällen än just efter träning kommer du inte lägga på dig onödigt fett heller.

mvh

Registrerad: 2003-07-20

Ok, det är typ det jag brukar göra nu, att ta en proteindrink med protein o även kolhydrater, tror inte riktigt att jag behöver drinkar vid andra tillfällen för jag verkar lägga på mig muskler rätt fort ändå :) men tack för svaren.

Registrerad: 2003-08-08

tror inte riktigt att jag behöver drinkar vid andra tillfällen för jag verkar lägga på mig muskler rätt fort ändå :)

Då är det bara att gratulera :-))

mvh

Sidor: 1 2  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB