Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Pyruvate

Registrerad: 2003-08-31

Någon som har erfarenhet av att käka Pyruvate?

Från: Stockholm
Registrerad: 2003-07-21

Jag har testat det  i en period. Gick ner mycket i vikt men jag vet inte om det berodde något på pyruvatet eller på kosten och träningen. Hade nog gått ner i vikt ändå och jag märkte ingen skillnad när jag slutade använda pyruvate. Fortsatte gå ner i vikt.

Läste en artikel av en "oberoende" forskar som skrev att det fungerade, men bara väldigt lite.

Så summan av kardemumman är att jag inte tycker du ska lägga pengarna på pyruvate. Märke mycket större skillnad när jag käkade ripped fuel. Det kan jag rekomendera.

//Christian

Från: Gbg
Registrerad: 2003-08-05

Märke mycket större skillnad när jag käkade ripped fuel. Det kan jag rekomendera.

//Christian

Det är stor skillnad på ripped fuel och ripped fuel, köper man en producerad för sverige får man utan efedra, inte så bra med tanke på att det är den som gör den stora skillnaden tycker jag.. citronpulver och peppar i all ära... eller vad nu är mer i pillret :-) visst koffeinet gör sitt men efedra behövs om man skall få den riktiga kicken.

Köp på nätet utanför sverige eller motsv. eller nåt annat preparat så som Lepigen tex. Det finns även lite skit på Naturensdroger.nu...

Men tänk på att det faktisk är droger, om än ganska svaga, men läs på innan du testar så du vet vad ger dig in på..

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB