Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Kolla in den här...

Från: Uppsala
Registrerad: 2003-08-18

http://www.hobbex.se/pages/product/prod … uctID=5995

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Jag har tänkt att börja med Max-ot workout nästa vecka men funderar över om jag ska köpa den här "produkten"(se länk^)
Jag vet Hobbex är ju ingen motionsaffär men tror ni att den här är bra?!
Jag kommer i första hand köpa för bänken och stången..som säljs separat..(märket är från www.skip-sport.se)den kanske är klen..fast jag bänkar inte så mycket än så det är ingen fara tror jag... Ni som kan lite mer än jag här ge tips..!!

DilateD

Från: Frenninge
Registrerad: 2003-06-22
Webbsida

Har ingen aning vilken skillnaden är, men på halens, så säljer man skipsport 290 inklusive 20 kgs skivstång för 995:-

Kanske värt att kolla upp? Vill själv gärna ha tips då det är mellan dessa två (hobbex, halens) och rusta som jag funderar mellan.

:)

tack så mcyket för länkarna..!det enda felet med skippen..är att den inte går att ha decline..alltså rak-sned..

Från: Frenninge
Registrerad: 2003-06-22
Webbsida

Varsågod, vi får väl se om vi kommer fram till något klokt val tillsist utifrån råden här på forumet :)

Registrerad: 2003-06-23

Jag skulle satsa på Skip Sporten ifrån Halens,den verkar vara mest prisvärd dessutom tror jag den är väldigt tillförlitlig, Skip Sport har ju varit med länge.

jo fast som du ser på skip-sporten så kan man bara ha bänken rak/och lutande uppåt..inte lutande neråt..som är bra att ha..=/

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB