Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Magmuskler-Schema

Registrerad: 2008-07-18

1. 200 sit-up men pausa när du har gjort 100 st, du får 30 sec paus sen ska du göra resten.

2. du går ut och springer CA 1km om dagen

3. Ät mycker frukt det är viktigt!! Drick mycket vatten. Ät inte tills du blir tjock då är det bara ÖVER!!

4. Gör detta 6 gånger i veckan, vila en dag.

SÅ ser min schema ut, jag är en tjej på 12 år. Min pappa går på gym. Mina magmuskler syns som Fan och nu är jag stålt. Mina Magmuskler är rutiga och hårda. Testa själv i en vecka och se vad du tycker...

Registrerad: 2008-03-24

Snälla du, försök att inte bry dig om hur du ser ut med din kropp och magmuskler och allt. Du är för ung för det, njut istället av livet och ät vad du vill =)

Du har säkert väldigt lite underhudsfett och därför syns dina magmuskler. Ät godis, pizza , ät dig mätt och du blir inte tjock över att äta mycket!!

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Om du är tjej i den åldern och har synliga magmuskler så borde du passa dig väldigt mycket tycker jag. Du kan få hormonella störningar och problem med mensen (kommande mensen?).

Om din pappa nu går på gym så hoppas jag att han har lite koll på sin dotter. Ditt schema förövrigt är helt förkastligt och de tipsen du ger behövs inte alls för att få magrutor. Förlåt men det är sanningen.

Snälla fortsätt inte med detta schema, det kan ge jobbiga bieffekter.

Från: Kalmar
Registrerad: 2004-04-07
Webbsida

Det är ingen som misstänker att trådskaparen är ett troll?

Registrerad: 2008-09-25

kan ni hjälpa mig .. jag är 12 år  .. jag vill ha magrutor så är de bara.. dom syns lite grann när jag ligger ner.. vad är de bästa och hur lång tid kommer de ta ?? vad ska jag gö ??  äter lite godis och chips ibland skräpmat på helgerna .. annars vanlig mat.. äter frukt ibland. spelar fotboll och hockey.. säg vad jag ska gö och hur lång tid de kommer ta är ni snälla /andreas

Moderator
Från: Umeå och Sporthallen
Registrerad: 2004-11-25

Jag tycker du ska skippa tankarna på magrutor i några år. Det är inte nyttigt med viktnedgång i din ålder.

men kom igen kan du bara ge mig tips.. snälla jag vill ha magrutor även fasst jag inte behöver de.. kan du ge mig ett träningspass hemma iallafall ?? snälla

Registrerad: 2006-05-13

svart tusch funkar bra

edit: om du inte är svart själv dvs

Senast redigerat av The_Original_XIII (2008-09-28 15:06)

Registrerad: 2008-08-30

fy fan va ni är töntiga

Från: Helsingborg
Registrerad: 2008-06-11

Jag hoppas att det är någon som skämtar 12 årig tjej med magrutor :S:S:S::S

aa ed hoppas jag med men nu har jag mina magrutor bara en vecka träning till så syns dom jätte bra

Registrerad: 2006-03-31

Men sluta, sätt en gräns på hur gammal man får vara på detta forum. Läskigt :S

Från: Jönköping
Registrerad: 2007-10-08
Webbsida

andreas20009 skrev:

aa ed hoppas jag med men nu har jag mina magrutor bara en vecka träning till så syns dom jätte bra

Ät massor och träna. Du kommer få enorma magmuskler då!

Från: Kalmar
Registrerad: 2004-04-07
Webbsida

Varför finns denna tråden fortfarande? ;)

Korkad som jag är trycker jag på tråden varje dag bara för att inse att det är "den där" tråden igen

Senast redigerat av Madball (2008-09-29 22:14)

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB