Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
8,4km löpning. 42min 28sek
Tog det lite lugnare idag. Var rätt så trött...så får va nöjd att jag tog mig ut.
4,2km löpning. 21min 36sek
4,2km löpning. 21min 30sek
62min 30sek löpning
Hur långt vet jag inte...men runt 11-12km skulle jag tro. Vände vid 31min o höll ungefär samma tempo hem.
4,2km löpning. 20min 14sek
Va segt att släpa sig ut idag! Så körde passet på ett sätt jag gillar...öppna lagom o avsluta hårt. Vände vid 2,1km på 10m 36 sek...o avslutade på 9min 38sek.
Vikten fortsätter ner...imorse 81,5kg. Lite förvånad med tanke på vad jag äter. Idag tex...Mcdonalds + Köttbullar o mos på jobbet. Strax ger jag mig iväg o tar Burger King. Lite godis åt jag på jobbet oxå...sugen på chips + dip. Men åt det igår så får försöka skippa det idag. Behöver lugna ner mig sådant...inte för vikten men bränner så sjukt mycke pengar på det! hade lätt kunnat köpa en gps klocka i månaden om jag dratt ner på skiten...
Jäklar vad du har börjat springa!
4,2km löpning. 21min 18sek
Segt att behöva släpa sig ut. Inte haft nån motivation alls...får som vanligt belöna mig själv med en Burger King meny med extra allt. Känner mig kass men blir la bättre snart.
machine gun skrev:
Jäklar vad du har börjat springa!
Jodå det börjar likna nått. Kan nog nå mitt mål på under 1timma 50min nästa år på göteborgsvarvet om det fortsätter så här!
4,2km löpning. 20min 46sek
Gav mig ut vid 22 för att rädda veckan...blev 3st pass. 3st korta men alltid bättre än soffan.
4,2km löpning. 21min 37sek
Jag fortsätter med korta pass...e fan inte bra! snart får det lossna. Känner mig inte motiverad...vill helst dega framför datorn efter jobbet.
4,2km löpning. 20min 43sek
Gick segt dom sista passen. Va nog förkylningen som va på g. Varit halvkrasslig i 4 veckor nu o inte kunnat springa...jäkligt segt när man vill komma iform ordentligt! Sällan sjuk så det här har varit frustrerande...nu igång igen så får jag hoppas att hösten/vintern rullar på bättre.
4,2km löpning. 22min 14sek
Långsamt o ganska kort...men dröjjer nog inte länge innan benen svarar igen.