Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Letar bra kreatinpulver

Registrerad: 2008-07-16

Nu är det dags att fylla på med proteinpulver och testa på kreatin för första ggn.

Jag undrar vilket märke ni skulle kunna rekommendera, jag är ute efter 500g med ett pris på ca 100-250kr.
så var inte rädda för att diskutera och kritisera olika kreatinpulver ^^

Från: Alltid gymmet!
Registrerad: 2006-01-31
Webbsida

Eiselts Creapure monohydrat,vanligt monohydrat som fungerar.
Har provat en mängd billiga kina kreatin utan effekt (på mig) men detta fungerar perfekt.

Från: Umeå
Registrerad: 2008-03-03

jag är inne på nick's linje med kreatinet. det finns mängder av varianter med olika sammansättningar osv, men det billiga grundkreatinet monohydrat fungerar väldigt bra.

Registrerad: 2008-07-16

vad tycker ni om dxb's kreatin jämnfört mot Eiselts, rent kvalitativt alltså? http://www.fitnessbutiken.se/product_in … ucts_id=14

dxb's är ju 71kr billigare, så man tjänar ju en slant...men det viktigaste är vilket av dem som fungerar effektivast ^^

Webbsida

Det står inget om att det skall vara ett Creapure?
Ej Crepure kreatin är ju billigt och verkar fungera bra på många men jag har aldrig märkt någon effekt med något sådant,men med Creapure är det som natt och dag..

Registrerad: 2008-01-24

Reflex har ett kreatin som är Creapure har jag för mig. Gör som Dr Nick säger skaffa ett Creapure.

Webbsida

Ander skrev:

Reflex har ett kreatin som är Creapure har jag för mig. Gör som Dr Nick säger skaffa ett Creapure.

Reflex var billigt för ett tag sen om jag minns rätt,jepp det är ett Creapure..

Registrerad: 2008-08-24

både star och fx är ju kända för att vara billiga. men eiselts som nämts i tråden är förmodligen bättre. så jävla less på stars, först kände man ingen smak men när man tagit ett tag blir det så jävla äckligt, smakar typ damm nästa gång är det nästan värt att ta kapslar, iaf till uppladdningen.

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB