Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Kampsport i malmö

Från: Malmö
Registrerad: 2008-04-16

Jag har tränat gym nu ett tag och märker stora framsteg. Därför tänkte jag försöka hitta något komplement till styrkan så att jag får koordination och kondition också. Då kom jag fram till att någon kampsport vore bra. Någon som vet någon bra klubb med någon kampsport som passar om man är stor, som alltså inte är så jättemycket teknik? Ett måste är att dom ska ha gym på deras anläggning, det behöver inte vara något supergym bara dom har vad som behövs i fria vikter. Priset är ganska betydande också. Ett annat måste är att det ligger i malmö.

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

http://www.frontiermma.se/ kanske?

Verkar dock inte som dem har gym där men kanske finns i närheten? priset är ju så gott som gratis :)

Dom hade bra pris och så. Synd bara att det ligger i rosengård. Är det så som man har hört att det ska vara där eller går man helt säkert där?

Registrerad: 2006-01-03

vet att det finns brudar som tränar på frontier... resten avgör du väl själv :P

Skämt å sido jag har aldrig vatt på rosengård i malmö så jag kan faktiskt inte svara på hur det funkar där ute.

Registrerad: 2008-06-11

hugok skrev:

Dom hade bra pris och så. Synd bara att det ligger i rosengård. Är det så som man har hört att det ska vara där eller går man helt säkert där?

Vad tror du? Att det är harlem där eller?
Fan va jag är trött på alla som går på all media propaganda, har inget lokal sinne alls var mitt i rosengård utan att veta om det. Så det är inget jävla ghetto ser ut exakt som vilken annan förort som helst.

Registrerad: 2008-01-28

Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

hugok skrev:

Det påstås vara svårt att få bacon på sin hamburgare på macdonalds i rosengård, men förutom det så är det knappast downtown Bagdad med bilbomber etc vi snackar om. Känner flera som bott där ett helt liv utan att ha blivit påhoppade än:P

skönt att de e lugnt att vara där. Jag tackar så mycket för tipsen, ska kolla igenom allt och se vad som verkar bäst.
Anledningen till oron är att jag känner folk som blivit påhoppade och jag själv har blivit det, dock inte i rosengård, men i malmö.

Senast redigerat av hugok (2008-08-21 20:27)

Från: trollhättan
Registrerad: 2005-07-28

http://www.kampsport.se/index.php?optio … Itemid=112

här har du en klubbguide på olika klubbar i malmö

Från: Skurup
Registrerad: 2007-01-03

Rosengård är värre än alla andra ställen men dom gör nog inget, men det är förjävla dåligt skött och mer idioter än vanligt där. ganska smutsigt, jag har personligen tänkt börja på fightzone i malmö vet inte om det är bra dock men bra öppettider och priset är lagom

På beppes länk hittade jag en klubb som hette fighting spirit där man fick prova en vecka gratis. Det kan vara värt ett försök.

Registrerad: 2008-07-18

Malmos absolut basta Thaiklubb ligger vid Mollan, Malmo Muay Thai (www.thaiboxning.se). Med fighter som Markus Oberg och Larry Lindwall som tranare garanteras du kvalite. Du bor kontakta dom och se ifall det finns platser, brukar vara svart att komma in. Men traningarna ar jattebra och du lar dig snabbt och bra. Har kort thaiboxning kring 5 ar och ger Malmo Muay Thai 5 av 5.

Rosengard ar inte mycket varre an Krocksback, Mollevangen eller Holma. Det finns manga kriminella typer dar, dock skiter man inte utanfor sitt eget hus.

Senast redigerat av ram_ (2008-08-24 05:42)

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB