Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Hejsan,i onsdags så gick jag iväg o tränade ett pass bodypump 60min.Körde på väldigt lätta vikter för att inte göra mig illa plus att jag haft uppehåll från all träning i 4mån,kändes inget konstigt under passet inte på kvällen heller mer än att jag var slut i kroppen.Vaknade på natten när jag skulle vända mig om för jag fick inte med mig armen (vänstra) ont som bara den i armbågen.På morgonen hade jag super ont höll på att svimma tre ggr,kunde inte lyfta upp armen o ta på mig t-shirten, kan inte böja armen mot mig eller upp den, har tagit alvedon 2st plus en ipren 3ggr/dag misstänker inflamation.Idag har jag samma problem och det har även kommit i andra armbågen, den har jag mycket mer rörelse i men det känns aven där.Hur länge tror ni att jag kommer vara borta från träning?o vad kan ha hänt?
Första gången i mitt liv som jag tränade bodypump vilket var i vintras så fick jag inga problem o inte alls sådan intensiv träningsvärk i kroppen som jag har idag, varför? vet inte änns om man törs fortsätta..
jaha här var det ingen ide tydligen att fråga nått, eftersom man inga svar får!
Jag tycker iofs du ska vara tacksam att folk som inte vet något om just din skada har vett att hålla käften, istället för att komma med okvalificerade gissningar. Men å andra sidan, om man knappt kan ta på sig en tröja pga smärta och en helt låst arm och ändå vägrar gå till en läkare utan istället frågar på ett forum kanske en brist på svar (eller ett överflöd av dåligt attityd) inte är ens största problem heller.