Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Vad finns det för bra gym på Södermalm (helst vid eller nära Skanstull)?
F&S finns ju vid skanstull, även Eriksdalsbadet.
Wille005 skrev:
F&S finns ju vid skanstull, även Eriksdalsbadet.
Jo det vet jag, men är de bra?
jag rekommenderar Fryshusets gym. Bra, billigt och väldigt mysigt ;)
De har renoverat F&S vid skanstull och kommer även fixa en olympisk stång så nu blir det möjligt med tunga knäböj & bänkpress vilket kommer göra gymmet mycket bättre än vad det är nu..
www.fitnessfabriken.se tränade jag på förut, det är ett bra gym fast lite dyrt med tanke på öppettiderna under helgerna. Utrustningen räcker gott och väl samt att det är trevligt folk som tränar där.
Erik
Jag kom på en fråga till: finns det gym som spelar annan musik än den som gym brukar spela, hårdrock till exempel?
Delightful_imp skrev:
Jag bor typ 200 meter från fryshuset alldeles intill mårtensdal. Det verkar vara ett grymt och prisvärt gym, men frågan är ju om de har ett power rack. Det har de ju på sats söder...
johanw skrev:
Delightful_imp skrev:
Jag bor typ 200 meter från fryshuset alldeles intill mårtensdal. Det verkar vara ett grymt och prisvärt gym, men frågan är ju om de har ett power rack. Det har de ju på sats söder...
.....? Självklart har de ett power rack!
Ta dig i kragen och kom och gymma med mig och Babel :)
Jo, jag har övervägt att byta till fryshuset väldigt länge. vore ju skitpraktiskt, men mina två träningskompisar tränar båda på sats och bor helt i andra delar av stan, så... men iofs, ni är ju båda beryktat kunniga, så kanske jag borde byta upp mig? Babel är ju nästan vår egen Grub, om ej lika frenetisk med pubmed-abstrakten.