Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Crea fx luktar fiskmat!

Registrerad: 2006-05-13

Öppnade nyligen en påse Crea fx och det luktar riktigt jävla illa, men smaken är det inget fel på. Min förra påse luktade inget alls. Har de bytt ut pulvret mot nåt kreatin som ska lukta bajs? Eller är mitt pulver gammalt, vad tror ni?:S

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Ring och fråga! Låter sjukt äckligt :P

fisk fiskig fiskigare fiskigast

Från: Ö-vik
Registrerad: 2007-09-12

The_Original_XIII skrev:

Öppnade nyligen en påse Crea fx och det luktar riktigt jävla illa, men smaken är det inget fel på. Min förra påse luktade inget alls. Har de bytt ut pulvret mot nåt kreatin som ska lukta bajs? Eller är mitt pulver gammalt, vad tror ni?:S

Låter ju lite skumt, mitt crea fx luktar då inget, bör nog inte göra det heller tycker man :P

Senast redigerat av Hessa (2008-06-06 20:34)

Från: Umeå
Registrerad: 2008-03-03

om crea fx bara är kreatin så låter det konsitgt. som hessa skriver så ska kreatin inte lukta någonting alls. jag har aldrig stött på ett kreatin som luktar iaf.

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

zartok skrev:

om crea fx bara är kreatin så låter det konsitgt. som hessa skriver så ska kreatin inte lukta någonting alls. jag har aldrig stött på ett kreatin som luktar iaf.

Köp lite CEE så får du se på andra bullar! ;)

CEE luktar bara kemiskt:P

Har hur som helst fått en ny påse Crea fx för er som undrar!

Registrerad: 2004-03-17

Mitt luktar också fisk, bör jag skicka tillbaka det till gymvaruhuset, har ju inte kvar kvitto (köpte storpack med 5 paket för länge sen, och det håller ju riktigt länge iom att man inte tar så mycket).

Tror ni att det är några problem att det luktar fisk? Mitt första paket gjorde det, och det har jag kört med länge nu :)

Edit: Det gäller Crea-FX

Senast redigerat av kentan (2008-08-15 16:46)

Registrerad: 2008-07-18

Vi har haft ett parti av Crea Fx som luktar illa. Det är bara att maila oss så ersätter vi på ena eller andra sättet. Det Crea Fx som finns nu är från vår vanliga underleverantör som det aldrig varit problem med.

kentan skrev:

Mitt luktar också fisk, bör jag skicka tillbaka det till gymvaruhuset, har ju inte kvar kvitto (köpte storpack med 5 paket för länge sen, och det håller ju riktigt länge iom att man inte tar så mycket).

Tror ni att det är några problem att det luktar fisk? Mitt första paket gjorde det, och det har jag kört med länge nu :)

Edit: Det gäller Crea-FX

Jag behövde inte nåt "kvitto". Ring bara in och be dem skicka nytt.

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB