Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Cybercowboy skrev:
12-reppare i marklyft är som att knacka på porten till nu-drar-jag-min-rygg-åt-helvete.
till och med om dom är strikta hade nog haft fler att ge om det inte var för greppet ? Värt att höja vikten mer och gå ner i repsantal till 5-6 då ?
Ja det tycker jag. 12or kan du köra när du kör lättare övningar/isolationsövningar.
Köp magnesiumoxid om du har problem med greppet.
Cybercowboy skrev:
Ja det tycker jag. 12or kan du köra när du kör lättare övningar/isolationsövningar.
Köp magnesiumoxid om du har problem med greppet.
Har redan hemma men sånna manliga grejjer är bannat på gymmet/friskvården får ge mig till tåls greppet håller nog för lite högre vikter om jag sänker repsantalet, är lite vilse i min träningsregi för tillfället vet inte hur jag ska satsa på styrketräningen då mål nummer 1 är viktnergång.
cyklade som vanligt regnade som vanligt lyckades trampasönder ena pedalen om det beror på för högt tempo eller billig cykel är svårt att avgöra ;)
tar ledigt från träning resten av dagen kan hända att jag kör ett pass på motionscykeln efter att jag tittat på min nya lya :)
Skriver lägenhetskontrakt imorgon så träningen blir screenlagd tills jag fått ordning på stället, får väl iofs träna lite då jag ska bära in alla möbler.