Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Ms February skrev:
Men vad äter du för nåt? :)
Våffla med grädde och sylt :) (vid gripsholmsslott..)
kortböj på 200 för en hona är inte dåligt ^^ det är inte dåligt för en hane heller må jag skriva. men alla myglar ju och kör bälten hit och dit, vad hände med magmusklerna? =D
Klistra denna tråd?
tycker du att imp är så söt? ;)
Tips till Pejij: bokmärk sidan ;)
Ser mäktigt ut. Blir själv sugen på att testa lockouts nästa pass!
Riktigt gött med 170kg :D Fasen vad bra!!
Har också ett sånt bälte, hehe.. Bra tryck i benen btw ;()
hur djupa ska lockoutsen vara? är det i den där storleken så tror jag fasen att jag kan peta på närmare 400 iaf ^^
är det förresten en bra övning? jag har ju kört sånt där när jag har gått upp i böj, men det är ju bara för att sedan gå djupare och djupare.
Senast redigerat av zartok (2008-08-11 22:33)
zartok: Det är i princip bara en bra övning om du behöver träna upp bålstabiliteten och/eller slutdelen av ett lyft inför utrustningsanvändning, då utrustningen som bekant hjälper till som mest i botten av ett lyft och som minst i slutet. Det är även bra som en rolig och ego-boostande form av omväxling:)
jag behöver bålstabilitet med tanke på hur värdelösa mina marklyft är. tackar, då vet jag vad jag ska köra nästa gympass =)
Det lossar en del på psykologiska spärrar... jag lät min träningskompis haka av 150 kg i bänk och bara hålla vikten på utsträckta armar. En sån grej kan göra att man vågar pröva tyngre vikter...
Notera för övrigt avsaknaden av löjlig kudde under stången! :D
T-Rex skrev:
Det lossar en del på psykologiska spärrar... jag lät min träningskompis haka av 150 kg i bänk och bara hålla vikten på utsträckta armar. En sån grej kan göra att man vågar pröva tyngre vikter...
Notera för övrigt avsaknaden av löjlig kudde under stången! :D
Wtf hennes axlar är två kuddar :(
tungt imp? :P
Senast redigerat av ZEE (2008-08-12 00:33)
Ååhh!!! *mega stor kramis* Du vet verkligen hur man piggar upp en liten flicka!! =D
Snygg pose! :D
gött chicas!! Ser grymt ut!!! :-D
skitbra pose faktist ^^ detta samtidigt som vi hanar får en inblick i honornas omklädningsrum. alla blir nöjda XD
I min familj går numera Impen, sedan denna bilden togs, under smeknamnet "BIFFEN" ;)
Bilder på min ursnygga tävlingsdräkt!

Något seg som vanligt, m,en här är iaf äntligen en benbild:
wow :) Nice hörru, du är hur cool som helst!
Första gången jag kollade igenom denna tråd, känns mer som Delightful_imp´s träningsbilds-tråd:-)
Men jävlar vilka träningsbilder. Fast det SUGER att blir dwarfad (I precis allt utom mindjemått och möjligvis bänkpress, marklyft 1rm) av en tjej på 160 cm...
Haha! Snyggt! Men ser ut att vara ett helsike att ta sig i den där??!?! För att inte tala om att ta sig ur den när pumpen eller mjölksyran sätter in ;)
Trikå är ju ett skäl i sig att börja tävla.
Gärna i kombination med sockiplast och knälånga strumpor (marklyftet).