Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Nu kör jag igång på riktigt. Har gymmat sen cirka 2 år mer eller mindre, inget jätte seriöst men nu har jag verkligen viljan att börja på riktigt. hade tänkt att köra 3ggr i veckan till att börja med och sen trappa upp till 4:). Jag har lite problem med rygg och så och ville bara ha lite råd om övningar för rygg och skuldror. Har inte satt ihop något program än men lite råd hade alldrig vart fel! Tack!
/Mazz
marklyft roddar chins have fun.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=31071
här hittar du dom vettigaste övningarna för hela kroppen.
jackpot, ser bra ut, ska se om jag kan fixa ihop ett vettigt program. Hade en infektion i låret som liten, så det har blivit att man har stöttat på ena benet mer än det andra, vilket har resulterart i att jag har fått en hyfsat sne rygg och så. Jag hoppas verkligen på att träna bort det. Nån som har haft nåt liknande problem och har lyckats få rätt på det? Tack
En sjukgymnast kanske?
Mazz skrev:
Hade en infektion i låret som liten, så det har blivit att man har stöttat på ena benet mer än det andra, vilket har resulterart i att jag har fått en hyfsat sne rygg och så. Jag hoppas verkligen på att träna bort det. Nån som har haft nåt liknande problem och har lyckats få rätt på det? Tack
Tjenare! Har själv haft problem med höger höft sedan tonåren vilket idag känns ända upp i rygg & nacke. Jag kämpar på både på gym och med gruppträning (core, spinning m.m.) Tyvärr måste jag erkänna att själva styrketräningen mest verkar förvärra mina egna problem.
Hoppas det funkar för dig!
Vad tråkigt att höra pencil, ska köra på nu och blir det inte bättre så får jag gå till en sjukgymnast helt enkelt.