Du är inte inloggad.

Sidor: 1 Tråd låst

*Jag skrev en dum rubrik* /editerad

Avstängd
Registrerad: 2008-08-08

"Allt beror på vad du har för mål. Tror du t.ex. att Sanna Kallur ligger och kör max-pass hela tiden (retorisk fråga)?

Du har mycket att lära om du inte insett vikten av lättare perioder."

1. Varför i helvete jämför du mig med en elitidrottare även om det är en retorisk fråga?

2. Varför kan du inte förtydliga ditt andra påstående istället för att bara slänga iväg påståendet? Bara för att du är en misslyckad låtsasstyrkelyftare och är besatt av hur SL-eliten tränar. Jag är inte intresserad av vare sig Sl eller Kallur eller idtorr på elitnivå.

3. Varje pass som inte ger någonting är bortkastad tid. Antingen tränar man och tar i och blir starkare och växer, eller så vilar man för optimal återhämtning, det gäller för väldigt många gymmare och dom får väldigt goda resultat. Att gå och småfjärta istället för att träna hjälper inte mycket. Jag är fortfarande inte intresserad av elitidrottare vare sig dom heter Sergei Bubka eller Kallur eller tränat SL.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Editerat bort lite dåligt språk, som steve säger, håll dig borta om du inte kan bete dig som folk här.

Erik

Senast redigerat av ErikSvensson (2008-08-08 00:43)

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Jag trodde jag bannade dig. Sluta bara komma hit, vi är alla mycket trötta på dig och din attityd.

Sidor: 1 Tråd låst

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB