Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2  

Biceps hur stort till nästa sommarn

Registrerad: 2008-01-24

Håller med Lajne givetvis, det är alldeles för många faktorer som spelar in, Vilja Motivation Anlag Kost Träningsprogram det man kan säga är äta som en häst och TRÄNA HELA KROPPEN och se till att inte bli övertränad man kan vilja för mycket

Från: Kalmar
Registrerad: 2004-04-07
Webbsida

sajoh18 skrev:

Tja, Jag undrar hur stora mna biceps ungefär kommer att vara vid nästa sommar,( vid 30 maj).
Köpte 10 kg hantlar och tänker bara göra hantelcurls 5x12(Kommer att köpa vikter om det behövs men nu tränar jag med 6 kg) Nu har jag en omkrets på 27 ynka cm på mina biceps. när de är utsträckta:'(.

Hehe.

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

johanw skrev:

För en gångs skull en bra fråga och ni bara skämtar bort den. Inte alls dumt att fråga hur mycket tillväxt man kan vänta sig på si eller så många månader. Ett bra svar gör ju att man kan sätta upp realistiska mål.

Ge oss svaret då, du allsmäktige som verkar sitta inne med det.

Från: Uppsala
Registrerad: 2005-04-01

johanw skrev:

För en gångs skull en bra fråga och ni bara skämtar bort den. Inte alls dumt att fråga hur mycket tillväxt man kan vänta sig på si eller så många månader. Ett bra svar gör ju att man kan sätta upp realistiska mål.

:)
Nästan roligast i hela tråden

Från: Malmö
Registrerad: 2007-06-26

Det är inte alls omöjligt att svara på. The Original XIII har ju kunnat svara t ex.

Ni är ju muscleheads allihopa

Från: Karlstad
Registrerad: 2005-12-18
Webbsida

Lite hårda tycker jag ni är mot killen. Om man är helt ny inom styrketräningsvärlden är det väl inte så lätt att veta hur saker och ting fungerar. För en som har en del erfarenhet av träning kan frågan tyckas vara oseriös och banal, men det behöver den absolut inte vara för en nybörjare. Trådskaparen undrar hur mycket han kan tänkas utvecklas utifrån givna premisser.

Jag håller med johanw här, ett bra svar kan få trådskaparen att inse att han inte kommer så långt med sina hantlar och att det är vettigare att träna hela kroppen på ett gym och försöka ha långsiktiga mål i stället för att bara vilja ha en snygg mage och lite bulliga biceps. Seriös gymträning kan ge snygg mage och bulliga biceps PLUS en massa andra positiva saker medan ett par hantlar som svingas några gånger i veckan kan ge lite bulligare biceps på sin höjd och inte så mycket mer.

Registrerad: 2006-04-29

coffe_aberg skrev:

Lite hårda tycker jag ni är mot killen. Om man är helt ny inom styrketräningsvärlden är det väl inte så lätt att veta hur saker och ting fungerar. För en som har en del erfarenhet av träning kan frågan tyckas vara oseriös och banal, men det behöver den absolut inte vara för en nybörjare. Trådskaparen undrar hur mycket han kan tänkas utvecklas utifrån givna premisser.

Jag håller med johanw här, ett bra svar kan få trådskaparen att inse att han inte kommer så långt med sina hantlar och att det är vettigare att träna hela kroppen på ett gym och försöka ha långsiktiga mål i stället för att bara vilja ha en snygg mage och lite bulliga biceps. Seriös gymträning kan ge snygg mage och bulliga biceps PLUS en massa andra positiva saker medan ett par hantlar som svingas några gånger i veckan kan ge lite bulligare biceps på sin höjd och inte så mycket mer.

word

Från: Umeå, IKSU
Registrerad: 2007-10-02

johanw skrev:

Den kan inte vara generell på någon jävla nivå, vafan****

FYI några i forumet lär vara skämtsamma men när seriös fråga ställs så gör de allt för att besvara den.

btw HSB, Dagens :P

Senast redigerat av ZEE (2008-08-07 21:57)

Sidor: 1 2  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB