Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
stevebc skrev:
T-Rex skrev:
Jag är inte det minsta orolig ;-) tar det som en komplimang. Fysiken kan dock bli "snyggare" om jag lägger mer vikt på discoträning och deffar, men det är inte prio just nu.
Sluta trolla nu, man ska se ut som en (strong)man inte en svältande bröst/biceps-kille :) Det ser asbra ut.
+1
Delightful_imp skrev:
stevebc skrev:
T-Rex skrev:
Jag är inte det minsta orolig ;-) tar det som en komplimang. Fysiken kan dock bli "snyggare" om jag lägger mer vikt på discoträning och deffar, men det är inte prio just nu.
Sluta trolla nu, man ska se ut som en (strong)man inte en svältande bröst/biceps-kille :) Det ser asbra ut.
+1
*nickar*
Tobben skrev:
Zacke skrev:
Snyggt T- Rex, grym fysik! ska man klaga lite så ser magen inte lika bra ut som resten. Roligt med "riktiga" bilder på dig också;)
Degpekka: Feta armar! Resten visste jag redan va bra!:)
Exakt, glöm inte Mersault, duktigt stark för sin storlek dessutom!Du får det att låta som att han är stark men liten? :)
Den bilden jag har sett på killens rygg (DB bakifrån) så är han GROOOOFV :D
Aamen!
Är killen 178cm lång å väger runt 80kg så är man INTE stor, PERIOD! Därmed inte sagt att man kan ha en jävligt grym fysik, som Mersault! Stor på detta forumet är tex Fredriken, Alltidxx, därmed inte sagt att jag skulle vilja se ut så (no offense)....
Om jag inte missminner mig så ligger la dina stats på ungefär samma som Mersault?
Är DU stor Tobben?
jag skulle nog säga att tobben var stor om jag såg honom på stan faktist. killen är ju dessutom handbollsspelare ^^ i vass form så ser 80 kilo stort ut. jag har gått ner till 100, och har fortfarande en bit till den där bra formen märker jag. slarvat med träningen i några veckor :/
Tobben är inte handbollsspelare. Tobbeno är handbollsspelare. Det var dock värre förr, har för mig att det fanns en "Tobbe" här på den tiden också^^
Lajne skrev:
Tobben är inte handbollsspelare. Tobbeno är handbollsspelare. Det var dock värre förr, har för mig att det fanns en "Tobbe" här på den tiden också^^
Fanns det ingen tobbeen också? :D
zartok skrev:
jag skulle nog säga att tobben var stor om jag såg honom på stan faktist. killen är ju dessutom handbollsspelare ^^ i vass form så ser 80 kilo stort ut. jag har gått ner till 100, och har fortfarande en bit till den där bra formen märker jag. slarvat med träningen i några veckor :/
Det är lätt att blanda ihop oss, men det är ju jag som är Handbollspelare och jag väger för närvarande 110 =) Väger jag 80 är jag nog inte mycket att hänga i julgranen helt enkelt.
(inte så mkt att hänga nu heller iofs, men stark e jag iallafall!)
Zacke skrev:
Tobben skrev:
Zacke skrev:
Snyggt T- Rex, grym fysik! ska man klaga lite så ser magen inte lika bra ut som resten. Roligt med "riktiga" bilder på dig också;)
Degpekka: Feta armar! Resten visste jag redan va bra!:)
Exakt, glöm inte Mersault, duktigt stark för sin storlek dessutom!Du får det att låta som att han är stark men liten? :)
Den bilden jag har sett på killens rygg (DB bakifrån) så är han GROOOOFV :DAamen!
Är killen 178cm lång å väger runt 80kg så är man INTE stor, PERIOD! Därmed inte sagt att man kan ha en jävligt grym fysik, som Mersault! Stor på detta forumet är tex Fredriken, Alltidxx, därmed inte sagt att jag skulle vilja se ut så (no offense)....
Om jag inte missminner mig så ligger la dina stats på ungefär samma som Mersault?
Är DU stor Tobben?
Stor är en definitionsfråga. Frågar du mig och jag jämför mig med random vanlig svenne så ja, jag är stor. Är jag stor jämfört med tävlande så måste jag nog säga nej. Även en tjock kan vara stor beroende på inom vilket sammanhang man diskuterar dennes storlek :)
Jag är 178 och väger 80kg (jävla helg). Enligt mig så är en person STOR om denna är hård (~10 bf%) vid en längd på 178 och väger 80kg.
Tobbeno skrev:
zartok skrev:
Det är lätt att blanda ihop oss, men det är ju jag som är Handbollspelare och jag väger för närvarande 110 =) Väger jag 80 är jag nog inte mycket att hänga i julgranen helt enkelt.
(inte så mkt att hänga nu heller iofs, men stark e jag iallafall!)
http://www.tobbeo.com/dagsform.jpg
Groef!! Hur lång är du egentligen? :O
traidmill skrev:
Groef!! Hur lång är du egentligen? :O
1,92m =)
Tobben skrev:
Zacke skrev:
Tobben skrev:
Du får det att låta som att han är stark men liten? :)
Den bilden jag har sett på killens rygg (DB bakifrån) så är han GROOOOFV :DAamen!
Är DU stor Tobben?Stor är en definitionsfråga. Frågar du mig och jag jämför mig med random vanlig svenne så ja, jag är stor. Är jag stor jämfört med tävlande så måste jag nog säga nej. Även en tjock kan vara stor beroende på inom vilket sammanhang man diskuterar dennes storlek :)
Jag är 178 och väger 80kg (jävla helg). Enligt mig så är en person STOR om denna är hård (~10 bf%) vid en längd på 178 och väger 80kg.
Vill bara säga att jag inte dissar din fysik på något sätt, tycker liksom du att det är en definitionsfråga. Jag är 10cm längre än dig och 8kg tyngre och låg fettprocent (tom en gammal bild;) ) http://img93.imageshack.us/my.php?image=dsc00536qz8.jpg å jag ser mig inte som stor på något sätt.. Men smaken är ju som baken. Peace!
Zacke skrev:
(tom en gammal bild;) ) http://img93.imageshack.us/my.php?image=dsc00536qz8.jpg å jag ser mig inte som stor på något sätt.. Men smaken är ju som baken. Peace!
Lite mer tuttar som kan matcha dina brutala rectusar så är du nog så närma grov man kan komma :)
där hade vi den grova handbollsspelaren. jag tyckte väl att det lät konstigt med att han bara vägde 80 kilo, men jag tänkte vafan, jag har ju faktist sett bilder på killen, och väger han verkligen bara 80 så wtf, stor är han i alla fall XD
Herr Oberst skrev:
Zacke skrev:
(tom en gammal bild;) ) http://img93.imageshack.us/my.php?image=dsc00536qz8.jpg å jag ser mig inte som stor på något sätt.. Men smaken är ju som baken. Peace!
Lite mer tuttar som kan matcha dina brutala rectusar så är du nog så närma grov man kan komma :)
Tack tack!:) Yes, fått en del skit för dom, körde bara bänk för tuttarna innan, dom som prioriterats de senaste månaderna, så betydligt bättre nu!
Tobbeno = GROV!;)
Zacke grymt zacke ser väldigt bra ut när får vi nya bilder då?
Konstruktiv kritik önskas =)
o,o
Senast redigerat av Pejij (2008-07-22 22:18)
Ser inte din bild Pejij.
Jag gör, bra beachform
Chebmami skrev:
Ser inte din bild Pejij.
Ser du den nu?
Herr Oberst skrev:
Jag gör, bra beachform
Tack :D
Riktigt riktigt fint t-rex! keep up the good work!
Grym form pejij. Käka dina päron ur huset när hösten närmar sig så kommer du växa som ogräs!
stevebc skrev:
Grym form pejij. Käka dina päron ur huset när hösten närmar sig så kommer du växa som ogräs!
Tack!! :D
Det värmer grymt mycket!
Jo, jag har planerat att göra just så, och komma tillbaka till nästa års beach ;)
Senast redigerat av Pejij (2008-07-22 21:53)
Bra Pejij! Lite fett på kroppen och fin bicepsknöl. Mera bröst och lats samt mera allround massa behöver du =). Ät som faen ;)
Keep_On_Pumpin skrev:
Bra Pejij! Lite fett på kroppen och fin bicepsknöl. Mera bröst och lats samt mera allround massa behöver du =). Ät som faen ;)
Själv tycker jag att Rygg och Axlar är det som släpar mest. Jobbar dock ganska hårt på brösten också.
Tack för konstruktiv kritik också, det är super !! :D
Tobbeno: grova underarmar. Dom har man sett förut, fast bara för sig själva. Nu fick jag ett helhetsintryck!