Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Du är inte inloggad.
Degpekka skrev:
wabbabi_bb skrev:
Degpekka skrev:
Bra armar wabbabi_bb! Men resten ser ut att släpa just pga att dem är så pass mkt före... :) Vi vill se riktiga poser!
Då är de väll snanare att allt ser jämnt och bra ut förutom att armarna är lite för stora.
Ptja, svårt att döma om resten är jämt med dem poserna... Ryggen och benen tycker jag behöver en hel del för att matcha det andra, men det vet du säkert redan själv. :) Men som sagt, dina armar är imponerande :)
http://www.youtube.com/watch?v=-5ZUdSDQx_E
där e min rygg
zartok skrev:
det är väl fortfarande så att dina ben inte fungerar med din överkropp, som är rätt så bra faktist. du behöver mer ben för att få symmetri på det hela helt enkelt. men dina biceps bevittnar dock att du kan ha lite träningsdiciplin =D
Absolut. Men allså benen bryr jag mig inte så mycket om. De är snanare bröst och axlar som jag vill ha mer av. Men just nu försöker jag bli mer rippad bara...sen kan jag träna normalt igen. Maten och träningen blir endå så oseriös på sommaren.
http://www.youtube.com/watch?v=Gh2qHdw1rVI
vet inte om de synt på videon. Men håller på att deffa ner mig själv lite nu.
Hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!1111111 Sexig magdans till o från! xD
hahaha, jag reagerade på magdansen jag med :P hehe.. Själv tycker jag inte du behöver deffa. =)
hahaha den va faktiskt rätt rolig xD. Satte kaffet i halsen på jobbet, hahaha!
Jag tycker du behöver mera triceps mera bröst =P Men du tycker ju triceps är fult ^^.
Är det några schyssta grääbs som hör av sig på mailen då?
Räcker det inte nu för ett tag Wabbi? Jag tror att vi alla här inne vet precis hur din dagsform ser ut nu och har gjort i ett par månader. Visa en eller några nya bilder om någon månad när det har skett någon förändring. Det är liksom det som är syftet med den här tråden, inte att visa en bild varje dag.
Har du ett behov av att visa upp dig och få bekräftelse, så finns det andra platser för det.
OT: kanske borde tänka efter lite vilka filmer man lägger upp när alla filmer de länkar till som likartade på youtube, är bögfilmer med mer eller mindre nakna killar som kysser varann..
wabbabi_bb skrev:
high_school_boy: i knoooow. Blev lite så utan att jag tänkte på de :P
spicegirl_17: men de ska jag endå. Jag ska ha lika mycket fett runt om kroppen som underarmen om de går utan att jag dör! hahaha
Keep_On_Pumpin: bröst ja. Allså jag skulle vilja ha gigantiska bröst. Men får ta de tills nästa sommar om de går :P
Herr Oberst: hah..jora..dom är ett par.
Tobbeno: "Har du ett behov av att visa upp dig och få bekräftelse, så finns det andra platser för det??"
Ja. Jag lägger upp bilder för att få bekräftelse. Inte för att jag tycket att de ser dåligt ut eller för att jag har dåligt självförtroende. Men för att komplimangerna här och irl får mig att värkligen kämpa på nu ett tag till nu tills sommaren är slut och jag kan skita i träningen igen tills nästa vår.
varför lägger du själv upp bilder?
"OT: kanske borde tänka efter lite vilka filmer man lägger upp när alla filmer de länkar till som likartade på youtube, är bögfilmer med mer eller mindre nakna killar som kysser varann.."
har du nått emot bögar eller får du inga tjejer. eller är du bara inte nöjd med den du har?
Tobbeno skrev:
OT: kanske borde tänka efter lite vilka filmer man lägger upp när alla filmer de länkar till som likartade på youtube, är bögfilmer med mer eller mindre nakna killar som kysser varann..
Det är ju för att han har lagt ut sånna tags frivilligt.
Jag har lagt upp kanske 4 bilder på 3 år då jag velat ha kommentarer om utveckling och åsikter från andra användare som jag respekterar. Inte 4 bilder om dagen i 3 månader.
Angående min sexuella läggning eller ifall jag kan skaffa tjejer väljer jag att inte kommentera för att det inte är rätta platsen att diskutera det. Varken i den här tråden eller andra på det här forumet för den delen.
Vad jag försökte säga, om än lite luddigt är att filmen kanske inte var så passande här heller.
Ett tips är att kolla in lunarstorm eller snyggast där får du nog ett större och mer positivt gensvar.
EDIT:
kubein skrev:
Se där.. Det kan man ju också välja att göra förstås, vilket förklarar en heldel när man tänker efter.
(nästan så man skäms lite för att slutledningsförmågan var så dålig.. Får skylla på kraftig jetlag eller något ;) )
Senast redigerat av Tobbeno (2008-07-14 13:33)
Wabb: Tobbeno försöker bara förklara att han inte tycker att det är helt smart att lägga ut filmer som är länkade till homosexuella filmer. Jag förstår lite vad han menar, men att angripa på vilken läggning han är bara löjligt.
Sen tycker jag det absolut helt ok att du lägger upp bilder på dig själv och vill ha bekräftelse och svar, men när du lägger upp den filmen så kanske det inte är så passande som Tobbeno säger.
Men som sagt, jag tycker du kropp är bra och inget du behöver deffa så mycket för :)
Senast redigerat av spicegirl_17 (2008-07-14 13:37)
kubein skrev:
Tobbeno skrev:
Nja...mer eller mindre...kopierade bara nåns tag.. båda mina filmer har samma tags.
Tobbeno skrev:
Jag har lagt upp kanske 4 bilder på 3 år då jag velat ha kommentarer om utveckling och åsikter från andra användare som jag respekterar. Inte 4 bilder om dagen i 3 månader.
Angående min sexuella läggning eller ifall jag kan skaffa tjejer väljer jag att inte kommentera för att det inte är rätta platsen att diskutera det. Varken i den här tråden eller andra på det här forumet för den delen.
Vad jag försökte säga, om än lite luddigt är att filmen kanske inte var så passande här heller.
Ett tips är att kolla in lunarstorm eller snyggast där får du nog ett större och mer positivt gensvar.
EDIT:kubein skrev:
Se där.. Det kan man ju också välja att göra förstås, vilket förklarar en heldel när man tänker efter.
(nästan så man skäms lite för att slutledningsförmågan var så dålig.. Får skylla på kraftig jetlag eller något ;) )
1. So? vad har din mängd av bilder med mig att göra? Om nån som lägger ut 1 bild om året klagar på dig för att han bara lägger ut 1 bild om året så skulle du inte tycka att de hade nått med saken att göra.
Jag lägger ut bilder för att de hjälper mig kämpa på. Vill du inte komentera så behöver du självklart inte.
2. "Angående min sexuella läggning eller ifall jag kan skaffa tjejer väljer jag att inte kommentera för att det inte är rätta platsen att diskutera det. Varken i den här tråden eller andra på det här forumet för den delen."
Du har helt rätt...Men har denhär komertaren med de att göra då??.......
"OT: kanske borde tänka efter lite vilka filmer man lägger upp när alla filmer de länkar till som likartade på youtube, är bögfilmer med mer eller mindre nakna killar som kysser varann.."
3. varför passar den videon inte in här??
4. din komentar om lunar och snyggast tänker jag inte ens komentera på.
spicegirl_17 skrev:
Wabb: Tobbeno försöker bara förklara att han inte tycker att det är helt smart att lägga ut filmer som är länkade till homosexuella filmer. Jag förstår lite vad han menar, men att angripa på vilken läggning han är bara löjligt.
Sen tycker jag det absolut helt ok att du lägger upp bilder på dig själv och vill ha bekräftelse och svar, men när du lägger upp den filmen så kanske det inte är så passande som Tobbeno säger.
Men som sagt, jag tycker du kropp är bra och inget du behöver deffa så mycket för :)
"Tobbeno försöker bara förklara att han inte tycker att det är helt smart att lägga ut filmer som är länkade till homosexuella filmer. Jag förstår lite vad han menar"
Då kan du förklara eftersom du fattar vad som inte är så smart med de?????
"men att angripa på vilken läggning han är bara löjligt."
Närfan gjorde jag de?
"Sen tycker jag det absolut helt ok att du lägger upp bilder på dig själv och vill ha bekräftelse och svar, men när du lägger upp den filmen så kanske det inte är så passande som Tobbeno säger"
Nej för de han säger är att mängden av bilder och filmer är problemet...sen nämnde han länkarna som OT..läs vad de är han skriver iställer innan du komenterar.
"Men som sagt, jag tycker du kropp är bra och inget du behöver deffa så mycket för :) "
Hehe..tack...men jag ska göra de endå och se hur de ser ut... va så länge sen jag va jätte rippad :P
ARRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
Kan ni snälla sluta spamma sönder tråden med ovidkommande tjat varenda jävla gång wabbabi lägger upp bilder? Kan vi snälla bara en endaste gång hålla oss till att kommentera bilderna, låta honom svara på kommentarerna, och möjligen svara på hans svar, och sedan nöja oss med det?
Eller som Zone hade uttryckt det: "Don't be a hater, bro!"
Edit: Jag menar kommentera fysiken på bilderna då alltså.
Senast redigerat av Lajne (2008-07-14 15:09)
wabbabi_bb skrev:
lite smågayiga rörelser annars ser de bra ut lite fett:P
Jag tycker verkligen att du har alldeles för små triceps. Det ser inte alls symmetriskt eller bra ut, jag är ledsen :P Jag har inte sett det förrän nu. Men om man kollar om och se när du spänner så är de förvisso mycket deffade men skitsmå? Sen förstår jag mig inte på din mage riktigt, jag måste se i syne eller något men jag tycker inte den ser deffad ut om man jämför med dina armar eller konturerna runt bröstmuskulaturen tex. Förstår du vad jag menar?
Jag tycker magen ser degig men endå deffad ut :O konstigt
wasabi got the moves! XD
När jag trodde att man inte kunde bli hårdare ;) jag hade fel...
kubein skrev:
Jag tycker magen ser degig men endå deffad ut :O konstigt
+1
Ja tror Wuzzamabinlabinz cp ljus ger oss alla en missvisande bild av formen.
Ser ut att ha bra definition på armar och rejäla biceps. RYggen eller latsen från första filmen såg också bra ut
Färskt foto från efter kvällsmaten som bestod av en majskolv indränkt i smör och salt, samt första proteinshaken på 3-4 veckor. Vikt, ca 85kg, längd ca 185cm. Har inte lyft något tyngre än diverse ölplattor korta sträckor senaste månaden.
Kosten har tyvärr mestadels bestått av öl och deg. Står och nästan hjälplöst ser på hur min forna ändå hyffsat definierade mage blir allt slätare för varje dag.
Jesterberg skrev:
Färskt foto från efter kvällsmaten som bestod av en majskolv indränkt i smör och salt, samt första proteinshaken på 3-4 veckor. Vikt, ca 85kg, längd ca 185cm. Har inte lyft något tyngre än diverse ölplattor korta sträckor senaste månaden.
Kosten har tyvärr mestadels bestått av öl och deg. Står och nästan hjälplöst ser på hur min forna ändå hyffsat definierade mage blir allt slätare för varje dag.
http://img175.imageshack.us/img175/6245 … vy4.th.jpg
Vem är din frisör? xD jag vet en bra advokat.
Skulle vara lättare att utvärdera resultatet av dieten och ölhävandet med en före-bild. Ser helt ok ut annars...