Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Du är inte inloggad.
Plus poäng för att du håller igång tråden :) Träning med minimalt på sig borde vara optimalt, man ska ju se vad man håller på med :)
Det ser inte så jobbigt ut... Tycker om myskatten i bakgrunden :)
Jag ger poäng till mig själv ;) . Precis . Nästa steg är väl att se ut sådär på tennisträninge xD
Det är grymt jobbigt om man står sådär 1min! testa ;P . Japp en av mina 3 :S
spicegirl_17 skrev:
När jag ändå är igång med fotandet lägger jag upp en bild på mitt bålpass :)
Jag kör oftast utan tröja när det gäller bål för jag tycker man fokuserar på magen bättre , :) dvs spänner den "rätt" dessutom har min tränare sagt jag ska köra utan då man ser bättre..
http://img75.imageshack.us/my.php?image=si850083rk9.jpg
jag ser ju att du har ganska mycket magmuskler. vad jag tycker är att du ska ta bort lite underhudsfett så kommer de se bra ut. Men därimot kan jag inte klaga på dina ben. Mycket fina.
wabbabi_bb skrev:
spicegirl_17 skrev:
Jag kör oftast utan tröja när det gäller bål för jag tycker man fokuserar på magen bättre , :) dvs spänner den "rätt" dessutom har min tränare sagt jag ska köra utan då man ser bättre..
http://img75.imageshack.us/my.php?image=si850083rk9.jpgjag ser ju att du har ganska mycket magmuskler. vad jag tycker är att du ska ta bort lite underhudsfett så kommer de se bra ut. Men därimot kan jag inte klaga på dina ben. Mycket fina.
haha, japp jag deffar ner nu 2-3 kg för att förlora lite fett så jag inte behöver ha några kilo extra på tennisbanan. Sen att man får fram rutorna är bra, men det är det som är prio 1.
ja, vaderna är ok, låren måste bli större sen efter deffen :P . Brännan är lika snygg som benen ,haha!! Ser nu vilken skillnad det är på magen och benen i färg.
spicegirl_17 skrev:
wabbabi_bb skrev:
spicegirl_17 skrev:
http://img75.imageshack.us/my.php?image=si850083rk9.jpgjag ser ju att du har ganska mycket magmuskler. vad jag tycker är att du ska ta bort lite underhudsfett så kommer de se bra ut. Men därimot kan jag inte klaga på dina ben. Mycket fina.
haha, japp jag deffar ner nu 2-3 kg för att förlora lite fett så jag inte behöver ha några kilo extra på tennisbanan. Sen att man får fram rutorna är bra, men det är det som är prio 1.
ja, vaderna är ok, låren måste bli större sen efter deffen :P . Brännan är lika snygg som benen ,haha!! Ser nu vilken skillnad det är på magen och benen i färg.
Jag såg de men gjorde allt för att lyckas hålla mig från att komentera brännan! haha
wabbabi_bb skrev:
spicegirl_17 skrev:
wabbabi_bb skrev:
jag ser ju att du har ganska mycket magmuskler. vad jag tycker är att du ska ta bort lite underhudsfett så kommer de se bra ut. Men därimot kan jag inte klaga på dina ben. Mycket fina.haha, japp jag deffar ner nu 2-3 kg för att förlora lite fett så jag inte behöver ha några kilo extra på tennisbanan. Sen att man får fram rutorna är bra, men det är det som är prio 1.
ja, vaderna är ok, låren måste bli större sen efter deffen :P . Brännan är lika snygg som benen ,haha!! Ser nu vilken skillnad det är på magen och benen i färg.Jag såg de men gjorde allt för att lyckas hålla mig från att komentera brännan! haha
haha, du får säga bondbränna, (läs tennisbränna) varje år samma sak.. har inte hunnit sola alls men i'm working on it.
Dags för en konditionsnörd att visa upp formen lite.
En simmartriceps med lätt antydan till cykelbränna (triathlonlinnet har dock förstört den)
Löparben (med 2-stegs cykel-/löparbränna som "tyvärr" inte syns på bilden)
riktigt fint :-) Bra kropp
Förlåt, jag visste inte du var tjej heller :'( Kan du förlåta mig.?
spicegirl_17 skrev:
riktigt fint :-) Bra kropp
Förlåt, jag visste inte du var tjej heller :'( Kan du förlåta mig.?
Tack!
Haha, inte direkt första ggn som nån trott att jag varit en kille med det här nicket.
Oj då! Ett mansnamn* i en kvinnoförpackning. :)
Keep it up!
(* mansnamn med hänvisning att jag tyckte det lät lite matcho, vilket inte behöver säga något om dig alls som kvinna)
Måste hålla med Ms.F .. machine gun lät så macho liksom. Så jag tänkte inte tanken ens.. fy av mig.
Hehe jag visste ^^
Ser skitbra ut machine gun, speciellt hamstrings och vaderna ser bra ut! =) Tränar du endast konditionssporter eller är det byggt på gym också?
Machine Gun: VADERNA! GE MIG HENNES VADER!
Keep_On_Pumpin skrev:
Hehe jag visste ^^
Ser skitbra ut machine gun, speciellt hamstrings och vaderna ser bra ut! =) Tränar du endast konditionssporter eller är det byggt på gym också?
Tackar! Jag tränar så pass lite och sällan på gym att det skulle förvåna mig om jag hade lyckats bygga upp några muskler där.
Lajne skrev:
Machine Gun: VADERNA! GE MIG HENNES VADER!
:D
Doktorn rekommenderar långdistanslöpning.
Ja det var fan stadiga vader, men nån löpning blir det nog aldrig :D
Bra vader! Jag hade förväntat mig större simmaraxlar dock :)
Delightful_imp skrev:
Bra vader! Jag hade förväntat mig större simmaraxlar dock :)
Tack!
Det där är iofs en tricepspose som inte direkt visar axlarna, men man får inte så mkt axlar bara av simning. De flesta simmare tränar ganska mkt styrketräning också.
Schyssta spiror, kan inte sägas för många gånger.. :)
hypercello skrev:
Schyssta spiror, kan inte sägas för många gånger.. :)
Tackar!
Oj! Glatt överaskad av dig fysik! Grova armar!! :D
Bra: v-form, biceps, triceps, bröst, axlar (t o m baksida... avis..)
Är antagligen bara för att du för fram armarna på ryggbilden, men annars så skulle jag vilja se lite mer djup i ryggen.
sjukt bra jobbat tjejen!
Hur ser benen ut...? :)
Delightful_imp skrev:
Oj! Glatt överaskad av dig fysik! Grova armar!! :D
Bra: v-form, biceps, triceps, bröst, axlar (t o m baksida... avis..)
Är antagligen bara för att du för fram armarna på ryggbilden, men annars så skulle jag vilja se lite mer djup i ryggen.
sjukt bra jobbat tjejen!
Hur ser benen ut...? :)
Tack så mycket!
Ja, mer djup i ryggen hade inte varit fel alls :) Mycket att jobba på överallt! :)
Jadu, får slänga in en bild på benen sen om jag vågar ;)
Mrs Sophie: Får jag gissa att du är en bra bänkare i förhållande till roddare?=) Brösten (Ja, jag menar faktiskt muskulaturen!) är mkt bra utvecklade, och detsamma gäller frontdeltsen, medan bakre delts släpar mkt och ryggen (förutom latsen, vaffan?:S) mindre men fortfarande en del. Sedan vet jag inte vad jag ska tro om biceps, vänstran ser skitbra ut i sidkistan men framför allt högran försvinner i bak-db'n. Men alla dessa småsaker satt åt sidan så veti fan om din fysik snart inte dwarfar min (-.-), riktigt pra jobbat=)
Med viss reservation för att jag vare sig är en professionell domare eller ens en aspirerande byggare, samt att bilderna kan visa fel;) Degpekka ger dig säkert bättre feedback i verkliga livet än vad jag ger här, så lyssna inte på mig om han inte håller med;P
Lajne skrev:
Mrs Sophie: Får jag gissa att du är en bra bänkare i förhållande till roddare?=) Brösten (Ja, jag menar faktiskt muskulaturen!) är mkt bra utvecklade, och detsamma gäller frontdeltsen, medan bakre delts släpar mkt och ryggen (förutom latsen, vaffan?:S) mindre men fortfarande en del. Sedan vet jag inte vad jag ska tro om biceps, vänstran ser skitbra ut i sidkistan men framför allt högran försvinner i bak-db'n. Men alla dessa småsaker satt åt sidan så veti fan om din fysik snart inte dwarfar min (-.-), riktigt pra jobbat=)
Med viss reservation för att jag vare sig är en professionell domare eller ens en aspirerande byggare, samt att bilderna kan visa fel;) Degpekka ger dig säkert bättre feedback i verkliga livet än vad jag ger här, så lyssna inte på mig om han inte håller med;P
Håller med dig helt och hållet..ryggen ser inte bra ut alls.. Ska se om jag kan försöka fixa en bättre bild men där är mkt att jobba på i vilket fall som helst :) Är inte så stark i bänk och bröstmuskler tycker jag väl inte jag har hehe ;) Men tack för alla snälla ord! :)
Min högra biceps är mindre :( riktigt störigt, den ser nästan helt platt ut tycker jag..Skiljer ca 1cm på höger och vänster arm. Men jag ska jobba på allt vad jag kan! :) Tack för kommentarerna!
jävlar vad bra :-D Så vill jag se ut!! Go girl!!