Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2  

Hjälp - armarna!

Registrerad: 2008-04-29

BIF skrev:

Jaosef skrev:

BIF skrev:

Det kan inte bero på att du runkar för mycket då?vad tror ni?

Och däääär spårade det hela ur....

Vad menar du med det?

Att påstå att någons runkande skulle vara orsaken till att blodådrorna är synliga, är dumheter...

Från: Sthlm
Registrerad: 2008-07-09

Jaosef skrev:

BIF skrev:

Jaosef skrev:

Och däääär spårade det hela ur....

Vad menar du med det?

Att påstå att någons runkande skulle vara orsaken till att blodådrorna är synliga, är dumheter...

Förlåt då. Men jag har fått höra att att folk som runkar kan få synliga ådror. Då är det alltså en mytt bara?

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

BIF skrev:

Roccky skrev:

Seriöst! En av mina armar syns blodådrorna överdrivet mycket. Jag hör att folk smygviskar om mina armar, dom tror att jag ej hör, eller att jag är helt dum i huvudet! Seriöst, jag orkar inte med min högerarm! Nej jag gymmar ej!
Nåt måste väl man kunna göra så att inte blodådrorna syns så jävla mycket!?

Börjar bli trött på alla, nära å kära glor och det som satan. Dom pratar skit bakom min rygg om min/mina armar. Vad gör jag? Orkar inte längre!

Det kan inte bero på att du runkar för mycket då?vad tror ni?

Förutom din fantastiska runkfixering BIF, så kan jag direkt döda det hela med att runkande såsom jag förmodar att de flesta genomför det är en övning med alldeles för lätt motstånd och alldeles för högt repetitionstal för att åstadkomma en vidgning av blodkärlen.

Senast redigerat av Lajne (2008-07-09 22:29)

Från: Vänersborg
Registrerad: 2007-06-20
Webbsida

Bra lajne det är tur vi har en vuxen här, så det blir lite årdning i lexsionerna

Senast redigerat av konstigapellefant (2008-07-09 22:40)

Registrerad: 2008-02-20

Roccky skrev:

Börjar bli trött på alla, nära å kära glor och det som satan. Dom pratar skit bakom min rygg om min/mina armar. Vad gör jag? Orkar inte längre!

och ...

Roccky skrev:

Tror det inte beror på jobbet, eftersom jag pluggar. går i andra ring.

...tror jag snarare har med problemet att göra.
I den åldern (andra ring = gymnasiet, eller hur?) snackar alla skit om allt och alla. Om det inte är synliga blodådror (som du själv skriver att många tycker är snyggt) så är det något annat. Håriga ryggar, för stora bröst, för små bröst, för små muskler eller för stora muskler. Bara att skita i. Tonåringar har ännu inga begrepp om hur folk ser ut, vad som är vanligt, vad som är ovanligt osv. Därför pratar dom med varandra för att ta reda på det (och vissa får kroppsnoja).
Kroppsnojan kommer att bli mindre och självbilden bättre när du tagit examen och blivit lite äldre.

Med risk för att låta som gästkrönikör i Kamratposten eller programledare för Bullen: Koncentrera dig på att förbättra bitar hos dig själv som går att förbättra (t.ex. muskelmängd, kondition, allmänbildning och antal språk du kan tala flytande) istället för att lägga tid och energi på något som inte går att ändra. Du blir gladare, snyggare, smartare och trevligare att umgås med på så sätt.
Livet är för kort för att ha ångest över saker. Skit i att ha det.

Inlägget blev lite mer cheesy än vad jag hade tänkt mig från början. Hoppas dock att poängen gick fram.
Annars var det rätt kul att läsa inläggen om hur man blir tjock på bästa vis. Trodde aldrig att jag skulle läsa det på halso :-)

Sidor: 1 2  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB