Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Du är inte inloggad.
Carro09 skrev:
electric_wizard skrev:
Armar och ben ser kanon ut. Lite mer rygg kanske? Lite svårt att avgöra på bilderna iofs.
tack tack. hm ryggen ser du några sidor tillbaka tror jag om du vill kika :)
Ah, ja men vafan det ser ju bra ut. Jämn fysik, det är bara att kötta vidare, fortsätt med vad det nu är du gör ;).
tackar! mm det ska jag göra, jadu just nu vet jag inte själv vad jag gör haha
Carro09 skrev:
konstigapellefant skrev:
bra ben med.allting är skoningslöst på sitt sätt, Och dina armar är det på ditt sätt
skoningslöst? =)
Jag förmodar att du tyckte överdriften låg i skoningslöst,
Skoningslöst använde jag som ett alternativ till mycket ,Innebörden blir alltså. Mycket snyggt på dig, oberoende av vad en caliper klämma kan mäta, allting är snyggt på sitt sätt och det du inte tyckte vara va bra, va snyggt på dig.
Jag brukar inte enns försöka förklara lyrik efter som den talar för sig själv,men det är ett bra sätt att förstöra den på ;)
Den andra bilden var mycket bättre tyckte jag :) Jämn fysik som andra sagt.
Instämmer med de andra, det ser bra ut! Jämn fysik.
Bra kropp carro :) Good job !!
konstigapellefant skrev:
Carro09 skrev:
konstigapellefant skrev:
bra ben med.allting är skoningslöst på sitt sätt, Och dina armar är det på ditt sätt
skoningslöst? =)
Jag förmodar att du tyckte överdriften låg i skoningslöst,
Skoningslöst använde jag som ett alternativ till mycket ,Innebörden blir alltså. Mycket snyggt på dig, oberoende av vad en caliper klämma kan mäta, allting är snyggt på sitt sätt och det du inte tyckte vara va bra, va snyggt på dig.
Jag brukar inte enns försöka förklara lyrik efter som den talar för sig själv,men det är ett bra sätt att förstöra den på ;)
du förmodade rätt pelle :) även om jag är petig själv så uppskattar jag det du säger mkt.
haha, lyrik är nog inte min starka sida!
pimpen, coffe, spice: tack så jätte mkt, kul att höra :)
Bra proportioner på kroppen, ser inte ut som att nånting släpar (inte framifrån iaf, jag har ju inte sett profilbilder eller bakifrån)... :) Axlar är välformade, låren ser vältränade ut och bröstmuskelsenan skymtar ju fram där... :D magen ser bra ut i den belysningen. Det är svårt att kommentera... xD vad tycker du själv om resultatet?
Senast redigerat av T-Rex (2008-07-13 13:10)
T-Rex skrev:
Bra proportioner på kroppen, ser inte ut som att nånting släpar (inte framifrån iaf, jag har ju inte sett profilbilder eller bakifrån)... :) Axlar är välformade, låren ser vältränade ut och bröstmuskelsenan skymtar ju fram där... :D magen ser bra ut i den belysningen. Det är svårt att kommentera... xD vad tycker du själv om resultatet?
bakifrån har du visst sett :) har nog inte hänt så mkt sen dess! fast har nog nån helt ny jag kan lägga upp tror jag. Får försöka ta nån från sidan men tycker aldrig det blir bra, vet inte hur jag ska stå heller. :S bröstmuskelsenan vart ser du den? haha
Alltså jag är ganska nöjd faktiskt, tycker det mesta är hyfsat proportionerligt vilket är viktigt för mig att man inte ser helt konstigt ut om du fattar va jag menar :) men mina biceps tycker jag är nästintill obefintliga, sen tycker jag mina armar överlag är lite halvfläskiga om man får lov att säga så :S därför jag deffar lite nu =) vill ha lite mer definition på dom. men herregud med tanke på hur otränad och smal jag var innan så klart jag är nöjd, jag har växt massor :D wiho
nacken är föresten bra :) var nog någon sträckning! var iväg o körde rygg, biceps och mage idag. Ruskigt skönt! för tillfället så dokumenterar jag inte utan skiter i det o bara kör. så redovisar inte passen så nogrant utan bara lite det jag kommer ihåg tills jag börjar skriva ner allt igen
blev lite pullups med hopp upp. 4*3
stångrodd 30 kg 5*2
latsdrag 27,5 kg 6*3
sittande rodd 30 kg 4*3
stångcurl med z stång 11 kg 12,12,10,8
brutalbänk 10,8,8
facepulls i cablecross 30 kg 10*3
Senast redigerat av Carro09 (2008-07-13 17:35)
Carro09 skrev:
nacken är föresten bra :) var nog någon sträckning! var iväg o körde rygg, biceps och mage idag. Ruskigt skönt! för tillfället så dokumenterar jag inte utan skiter i det o bara kör. så redovisar inte passen så nogrant utan bara lite det jag kommer ihåg tills jag börjar skriva ner allt igen
blev lite pullups med hopp upp. 4*3
stångrodd 30 kg 5*2
latsdrag 27,5 kg 6*3
sittande rodd 30 kg 4*3
stångcurl med z stånd 11 kg 12,12,10,8
brutalbänk 10,8,8
facepulls i cablecross 30 kg 10*3
ny övning?
hahah klantigt :D borde kanske läsa igenom det jag skriver nogrannare, så tokigt
Carro09 skrev:
bakifrån har du visst sett :)

Jo det har jag nog, det var med julgranen va? svårt att hålla reda på alla ryggar man ser ;P
Carro09 skrev:
Får försöka ta nån från sidan men tycker aldrig det blir bra, vet inte hur jag ska stå heller. :S
Gör en sidechest i helfigur med ena benet framför det andra, svagt böjt, så att man ser baksidan av låren spännas (och om benen är symmetriska). Nu :)
Carro09 skrev:
bröstmuskelsenan vart ser du den? haha
Här: http://www.halso.info/forum/p-387642.html#p387642
Senan som går från axeln in mot bröstet och döljs delvis av din topp...
Carro09 skrev:
Alltså jag är ganska nöjd faktiskt, tycker det mesta är hyfsat proportionerligt vilket är viktigt för mig att man inte ser helt konstigt ut om du fattar va jag menar :)
[...] men herregud med tanke på hur otränad och smal jag var innan så klart jag är nöjd, jag har växt massor :D wiho
Håller med det du skriver om proportionalitet och tycker inte att du ska vara missnöjd.
Carro09 skrev:
men mina biceps tycker jag är nästintill obefintliga, sen tycker jag mina armar överlag är lite halvfläskiga om man får lov att säga så :S därför jag deffar lite nu =) vill ha lite mer definition på dom.
Det får man lov att säga :) jag får helt enkelt ta dig på orden, eftersom jag inte kan ta dig på armarna och känna efter :P tycker dock att de ser bra ut på bilderna.
mja, julgranen som jag heller aldrig såg. men hey jag har ju glasögon också så min syn är väll inget att hurra för :D
jag tog nått kort igår, men om det blev en sidechest vet jag ej men från sidan blev det iaf :O får kika på det snart!
haha, äh kanske nått jag fått för mig bara men jag dietar lite nu ändå halvseriöst sådär för att det är kul o man känner sig i form då iaf. men magen börjar kännas bra, inte mkt hull :) yeh
idag har jag rivit av ett riktigt grymt kettlebellpass med kusinen. tokjobbigt! blev svingar, turkiska getups, sidopressar, rackböjj, utfall, typ av ryckövning, nån magövning som för övrigt har blivit min favorit! den ska jag börja köra nu :) var jättetrött efteråt. så nu blir det krypa under täcket o titta film i ruskvädret!
Carro09 skrev:
idag har jag rivit av ett riktigt grymt kettlebellpass med kusinen. tokjobbigt! blev svingar, turkiska getups, sidopressar, rackböjj, utfall, typ av ryckövning, nån magövning som för övrigt har blivit min favorit! den ska jag börja köra nu :) var jättetrött efteråt. så nu blir det krypa under täcket o titta film i ruskvädret!
Jaha, så när ska du börja träna på riktigt då?!
meh, vadå? variation är allid bra :)
dags för lite update kanske! :) tränat har jag gjort, alltför lite men lite ströpass därför jag inte har känt någon större motivation till att updatera! har lämnat blocket hemma och bara kört på måfå! Nu har jag iaf bestämt mig för att komma igång "på riktigt" igen. Började i tisdags med ett kanon skönt rygg o biceps pass. som resulterade i världens träningsvärk vilket jag gillar förstås. körde lite raka mark, skivstångsrodd, pullups så gott det gick, latsdrag, skivstångscurl osv. bra pass :)
Igår blev det ett benpass. Tänkte jag skulle konfrontera böjen och visa vem som bestämmer ;) 40 kg*8 blev det iaf så det kändes bra. hyffsat lätt var det också! underbart. blev även lite utfall med kettlebell, benpress och lite mage, baksida lår körde jag med ryggen.
Idag körde jag lite bröst, axlar o triceps! kanon pass. med hjälp av ny teknik. så blev det en 4 sen 5 på 40 kg i bänken! yeeey. reps pb utan passare! det kändes för jävla bra faktiskt! fokus nu ligger på att vräka i mig mat så jag förhoppningsvis kan växa lite också! min svaghet är nog att ligga på +, men nu ska det ätas!
Nya tag! :D
T-Rex skrev:
Nya tag! :D
precis :)
genomförde mitt första seriösa träningsår. (haha det lät ju bra) med motivation på topp hela tiden, sen fick jag min svacka, sen blev det sommar och jobb, och vistelse på kusten vid fint väder, men nu känns det som att det är dags igen! vet dock inte när jag tänkt börja ta med mig blocket igen. har vart en befrielse att vara utan det samtidigt som det är väldigt bra på sitt sätt! ja den som lever får se! :)
Carro09 skrev:
vet dock inte när jag tänkt börja ta med mig blocket igen. har vart en befrielse att vara utan det samtidigt som det är väldigt bra på sitt sätt! ja den som lever får se! :)
Äh, har du minne som en guldfisk eller? Kom ihåg hur du tränat sedan skriver du ner det här. Nästa pass så kollar du hur föregående pass gick och sedan höjer du vikterna. Voila.
Looking good carro :D
Instämmer med föregående talare. Snygg triceps! Den syns tydligt. Det ser bra ut i övrigt också, formmässigt, men nu var det ju triceps som exponerades speciellt.
Senast redigerat av coffe_aberg (2008-08-08 10:09)