Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 207 208 209 210 211 … 229  

Officiell bildtråd: Dagsformen.

Från: Arjeplog
Registrerad: 2008-05-04

Honn skrev:

För att det inte ska skapas tonvis med bildtrådar så får det här bli platsen för bilder på eran dagsform. Försök ta så bra kort som möjligt, gärna helkroppsbilder i de obligatoriska poserna. Tips och bilder på hur de ska se ut finns här.
Är bilderna för dåliga och intetsägande t.ex. bara en arm i en konstig vinkel eller endast en uppdragen tröja och några magrutor så ryker bilderna.

Oseriösa inlägg och bilder kommer att raderas och upprepade missbrukare bannas. Inga anklagelser om otillåtna medel tolereras.

The_Original_XIII skrev:

när vi ändå är igång

http://img.photobucket.com/albums/v629/ … 1012-1.jpg

edit: här e min grymma mage

Tycker det är ett ganska perfekt exempel på hur det inte ska se ut? <,<

Senast redigerat av Pejij (2008-07-05 22:06)

Registrerad: 2008-01-24

Snyggt sexpack du har fått till måste jag säga, inget att klaga på här inte ;)

Registrerad: 2005-05-06

Ander skrev:

Snyggt sexpack du har fått till måste jag säga, inget att klaga på här inte ;)

vem skriver du till?

Registrerad: 2007-11-01

wabbabi jag tror man måste vara gay(eller fjortis) för att ens uppskatta dem bilderna du lägger ut.

Från: Täby - AK
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Wabbabi: Jag tycker nästan din mage ser pluffsig up (längst ner en liten adam-bärta? =P) men det är säkert bara ljuset. Bra jobbat, mera bröst! =)

Ander: Grym definition och väldigt ådrig! Mycket bra! =) Vad ligger ditt bf på?

TOXIII: Ser bra ut =D

Senast redigerat av Keep_On_Pumpin (2008-07-06 00:11)

Från: Kalmar/Nybro
Registrerad: 2007-01-09

Det blir inte mer 90-tal än sådär. Lägg in en Coca cola flaska så har du en tidsenlig reklamposter!
Förövrigt ser det bra men ljuset gör det hela lite lurigt.

Senast redigerat av grundan (2008-07-06 00:57)

Från: Luleå
Registrerad: 2006-02-03

Honn skrev:

För att det inte ska skapas tonvis med bildtrådar så får det här bli platsen för bilder på eran dagsform. Försök ta så bra kort som möjligt, gärna helkroppsbilder i de obligatoriska poserna. Tips och bilder på hur de ska se ut finns här.
Är bilderna för dåliga och intetsägande t.ex. bara en arm i en konstig vinkel eller endast en uppdragen tröja och några magrutor så ryker bilderna.

Oseriösa inlägg och bilder kommer att raderas och upprepade missbrukare bannas. Inga anklagelser om otillåtna medel tolereras.

kan ni inte lägga upp vettigare bilder tycker jag ni kan skippa det helt. bara min åsikt.

Senast redigerat av Nipkiss (2008-07-06 01:42)

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Keep_On_Pumpin skrev:

Wabbabi: Jag tycker nästan din mage ser pluffsig up (längst ner en liten adam-bärta? =P) men det är säkert bara ljuset. Bra jobbat, mera bröst! =)

Ander: Grym definition och väldigt ådrig! Mycket bra! =) Vad ligger ditt bf på?

TOXIII: Ser bra ut =D

Jag tror det är en kombination av bukfett + djupa muskelfästen. Jag har exakt samma mage för tillfället och jag är inte ens så deffad (wabbabi är mycket mer deffad än mig), kanske 15% bf.

Keep_On_Pumpin:    Tack så mycket ;)  Vad min Bf ligger på vet jag faktiskt inte, strax under 10 kanske

Från: Norra Stå
Registrerad: 2006-10-15

Discobilder. Discoljus. Sen verkar det nästan som om du lyckats photoshoppat bort dina bröst oxå...?

Bra rygg på dig Ander!

Chebmami skrev:

wabbabi jag tror man måste vara gay(eller fjortis) för att ens uppskatta dem bilderna du lägger ut.

Moget. Nej de bilderna va till en av tjejerna jag träffar. Hon ska utomlands i 3 månader i spanien så hon bad mig om 2 saker. Att jag skulle ha sex med henne i en stor gunga i parken vid henne på natten och att hon skulle få fota massa bilder på mig med hennes telefon som hon då skulle kunna ha och titta på. Klädesvalet var för att lättare kunna ta av sig.. och där va de enda stället med mycket ljus.

Keep_On_Pumpin skrev:

De är faktist bara ljuset. Jag börjar bli ganska rippad. Därför gillade jag att göra filmen mer.. lättare att se hur jag ser ut från alla vinklar.
Hatar mina bröst!! :P

Från: Helsingborg
Registrerad: 2006-01-03

Spinner vidare på det redan startade disco-temat:
http://img399.imageshack.us/img399/6574/dsc00106pb4.jpg

http://img91.imageshack.us/img91/8771/dsc00110kd1.jpg

grundan skrev:

Det blir inte mer 90-tal än sådär. Lägg in en Coca cola flaska så har du en tidsenlig reklamposter!
Förövrigt ser det bra men ljuset gör det hela lite lurigt.

Du kan kolla på vad jag svarade honom innan dig om varför de ser ut så.
Allså de fanns lixom inge bra ljus att stå vid. Antingen strålkastare rakt ner eller disigt ljus framifrån...Då tar jag häldre uppifrån.

Zacke skrev:

Discobilder. Discoljus. Sen verkar det nästan som om du lyckats photoshoppat bort dina bröst oxå...?

Bra rygg på dig Ander!

ok

Registrerad: 2007-07-05

Hett Degpekka :D MER BILDER!! ;)

Från: Luleå
Registrerad: 2006-02-03

wabbabi_bb skrev:

Chebmami skrev:

Moget. Nej de bilderna va till en av tjejerna jag träffar. Hon ska utomlands i 3 månader i spanien så hon bad mig om 2 saker. Att jag skulle ha sex med henne i en stor gunga i parken vid henne på natten och att hon skulle få fota massa bilder på mig med hennes telefon som hon då skulle kunna ha och titta på. Klädesvalet var för att lättare kunna ta av sig.. och där va de enda stället med mycket ljus.

varför lägger du upp dom är då?

Nipkiss skrev:

wabbabi_bb skrev:

Chebmami skrev:

varför lägger du upp dom är då?

För att de är min kropp hur jag ser ut idag. Och jag har inget emot att lägga upp dom.

Degpekka:    Massisvt, Imponerande volym ;)

Från: Täby - AK
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

Grymt Degis! =)

Från: GYM COMET
Registrerad: 2005-12-15

Mrs Sophie skrev:

Han är MIN!

Från: Linköping
Registrerad: 2004-01-30

http://img357.imageshack.us/img357/149/080704framifrnspegelbiloe4.th.jpg

En liten bild ifrån mig

Senast redigerat av Tobben (2008-07-06 18:19)

Registrerad: 2007-07-05

high_school_boy skrev:

Mrs Sophie skrev:

Han är MIN!

Näädu, HAN E MIN! ;) haha

Senast redigerat av Mrs Sophie (2008-07-06 18:25)

Från: Göteborg
Registrerad: 2006-02-08

Nice Tobben, hade inte klagat om ja kunnat se ut så :)

Från: GYM COMET
Registrerad: 2005-12-15

Mrs Sophie skrev:

high_school_boy skrev:

Mrs Sophie skrev:

Han är MIN!

Näädu, HAN E MIN! ;) haha

Lilla du, han är MIN...har alltid varit o kommer alltid att vara!

Dock kan du få låna honom lite ibland. Om du ber snällt. :)

Sidor: 1 … 207 208 209 210 211 … 229  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB