Du är inte inloggad.

Sidor: 1 2  

Hjälp - armarna!

Registrerad: 2007-03-08

Seriöst! En av mina armar syns blodådrorna överdrivet mycket. Jag hör att folk smygviskar om mina armar, dom tror att jag ej hör, eller att jag är helt dum i huvudet! Seriöst, jag orkar inte med min högerarm! Nej jag gymmar ej!
Nåt måste väl man kunna göra så att inte blodådrorna syns så jävla mycket!?

Börjar bli trött på alla, nära å kära glor och det som satan. Dom pratar skit bakom min rygg om min/mina armar. Vad gör jag? Orkar inte längre!

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

Hur många av dina 39 inlägg handlar om din blodådra på armen?? det finns inte mycket du kan göra. Vad du än gör, stick inte hål på den bara.

T-rex, detta suger! Orkar inte ha synlig blodådror. Vet att dom flesta gillar synliga Men jag gillar ej det. Det måste finns något att göra!

Från: Vänersborg
Registrerad: 2007-06-20
Webbsida

Jag förmodar att du redan fått förslaget att bli tjock. men inaktivitet borde funka, Nästan alla på mitt jobb har gorilla underarmar som är ådriga.Det kanske är jobbet?

Jag är inte säker men jag tror det va babel som skrev om att man fick större ådror av tung träning och mindre av kondition,Men det betyder ju inte att dom större blir mindre bara för det. Han kanske kan komma hit å rätta till efter mig, Babel

Registrerad: 2005-03-23

Ät mycket så att du får högre %bf. Då syns inte ådrorna lika mycket.

Förlåt för att jag frågar, smaken är som baken!
Det är tydligen inte bara jag som har det. Finns även tjejer!

Men jag läste på ett forum ikväll. Kan det stämma?
Jag dricker en heldel läsk! Även godis. Men ska nog hålla neråt med sockret och läsken.
ÖL det kan väl ej innehålla socker?

det beror dels på ansträngning som många nämnt.

men ett ökat sockerintag gör att ådrorna syns betydligt mer. kanske sitter du och dricker läsk eller knaprar soda pops?

bodybuilders pressar i sig mängder av produkter liknande socker för att få fram så mycket ådror som möjligt innan tävling.

håll inne med sockret! dock diggar brydar oftast synliga ådror

Från: medelklasshelvetet
Registrerad: 2006-11-14
Webbsida

Ät dig tjock, pucko. Överdriven vaskularitet, ett sånt lyxproblem..

konstigapellefant, tjock och tjock. Men många tycker att jagborde gå upp i vikt det. Det vill jag med! Väger runt 68kg och är 185cm.

Men det är mina överarmar som syns skit mycket, det är inte underarmarna.

Tror det inte beror på jobbet, eftersom jag pluggar. går i andra ring.

johanw, jag blir aldrig tjock!
Ni som är proffs, vad skall jag äta för att bli större (tjockare). Onyttigt ja jag vet. Men jag äter varje dag osv. Men inget händer med min kropp.

Webbsida

Har du ett sånt problem beror det på att du har lite fett.Det är jag nästan övertygad om, fast jag inte har sett dig.Jag säger som dom andra ät så att du lägger på dig lite fett så kommer ådrorna bli mindre synliga. Om du börjar äta dig tjock när du är så ung kanske du får en tjock chock när du blir äldre och inte har så mycket fett förbrännande hormoner som nu.

Klart att jag inte skall äta så att jag blir smällfett! Vill bara bli lite större..

Ska jag undvika socker + läsk och börja äta mer grönt? (som jag redan gör).
Vad skall man börja äta, för att gå upp i vikt / bli större?

Webbsida

mysli ,olja ,pasta ,ris,popcorn,godis är bra också avänd din fantasi och titta på kcal så att det är högt. ät kolla på film rör dig inte.Det finns god om tjocka mäniskor titta hur dom gör. vitt bröd är ofta inblandat med socker på friterade också så det rinner mättat fett längst kinnderna. vinebröd är bra, Ja jag tror du fattar

Webbsida

ät inte grönt

Äsch! Får väll leva med mina "fina" blodådror. Klart man vill röra på sig!
Tack så mycket för alla era svar. Nu skall jag aldrig igen skriva en fråga om blodådror här igen!

Från: Uppsala
Registrerad: 2005-04-01

Äta grönt för att gå upp i vikt?

Vet inte vad jag tänkte på Dom som är överviktiga ska undvika, bullar, kakor, pizza, sanbbmat osv.

dom "tjocka" skall äta grönt!

Från: Umeå, IKSU
Registrerad: 2007-10-02

vah!?

Registrerad: 2007-08-27

jag kan gärna ta lite av dina ådror;)

Registrerad: 2006-04-27

konstigapellefant skrev:

Jag förmodar att du redan fått förslaget att bli tjock. men inaktivitet borde funka, Nästan alla på mitt jobb har gorilla underarmar som är ådriga.Det kanske är jobbet?

Jag är inte säker men jag tror det va babel som skrev om att man fick större ådror av tung träning och mindre av kondition,Men det betyder ju inte att dom större blir mindre bara för det. Han kanske kan komma hit å rätta till efter mig, Babel

Vad har du för jobb?

Registrerad: 2006-06-25
Webbsida

johanw skrev:

Ät dig tjock, pucko. Överdriven vaskularitet, ett sånt lyxproblem..

+1

Pizza, korvkiosk, snabbmat, micromat. Då kan jag garantera att du går upp i vikt.

Från: Sportlife
Registrerad: 2007-04-22

Å jag som en gång i tiden faktiskt målade dit ådror på armarna. Såg rätt fejkat ut å det var inte speciellt snyggt, men jag var fan desperat.
Som tur är behövs inte det längre efter 3,5 års gymmande :). Vaskularitet har väl ganska så mycket med genetik att göra, men för att få dom mindre synliga så behöver du nog gå upp några kilon i fett.

Registrerad: 2007-08-20

Kläder funkar ju för de flesta som ej vill visa upp sina armar.

Mvh
/Dr.Demento

Från: Sthlm
Registrerad: 2008-07-09

Roccky skrev:

Seriöst! En av mina armar syns blodådrorna överdrivet mycket. Jag hör att folk smygviskar om mina armar, dom tror att jag ej hör, eller att jag är helt dum i huvudet! Seriöst, jag orkar inte med min högerarm! Nej jag gymmar ej!

Börjar bli trött på alla, nära å kära glor och det som satan. Dom pratar skit bakom min rygg om min/mina armar. Vad gör jag? Orkar inte längre!

Det kan inte bero på att du runkar för mycket då?vad tror ni?

Registrerad: 2008-04-29

BIF skrev:

Roccky skrev:

Och däääär spårade det hela ur....

Från: Sthlm
Registrerad: 2008-07-09

Jaosef skrev:

BIF skrev:

Roccky skrev:

Och däääär spårade det hela ur....

Vad menar du med det?

Sidor: 1 2  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB