Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Behöver hjälp att bli större.

Registrerad: 2008-07-04

Hejsan, Som jag skrev tidigare behöver jag lite hjälp med att bli större. jag är 19 år och har gymmat 3 månader. har alltid varit aktiv i idrott och alltid varit smal och har svårt att gå upp i vikt. Visst , 6pack är coolt. men jag vill bygga volym ! någon som kan rekomendera ett muskelbyggande tillskott som hjälper mig att bli större UTAN att bränna fett osv.

Tacksam för svar.

Från: Vänersborg
Registrerad: 2007-06-20
Webbsida

Jag tror redan du vet vad som är dom enskild avgörande 2 momenten, om förutsättningarna är vanliga. mat och träning detta kan du dra hur långt som hällst, och för att gör det så under lättar det att ta vassle protein tillskott och gainer tycker jag.

Det finns bara en hemlighet, Ät inte potatis

Från: Uppsala
Registrerad: 2005-04-01

Jo ät potatis, men mosa den och häll på mjölk, grädde och smör. Kan man lätt få i sig 1kg potatis på en gång.
Kosttillskott som bränner fett behöver du inte oroa dig för, det finns knappt.

Webbsida

så 1 kg blir lika lätt att äta som ett halvt kilo pasta?. Hur löst skal det vara,Drick bart?

Från: Uppsala
Registrerad: 2005-04-01

Har du aldrig käkat vanligt potatismos? :)

Webbsida

jo men jag blev så mätt

Registrerad: 2008-07-04

Jo jag förstår det. Men jag äter redan onormalt mycket. Försöker äta var tredje timme. Mycket tonfisk som mellanmål osv. Har ätit V12, Gakic, naNOx9, Masacra, Rage och gainer såklart :P har gett bra resultat med. funderar på att beställa hem något nu igen, Därav tråden. har kikat runt lite men vill gärna ha råd från erfarna människor. alltså något som hjälper viktökningen och ger mig lite volym :(

ber om ursäkt om något är felstavat, orkar inte leta fram burkarna:) Och tack för svaren.

Från: Alltid gymmet!
Registrerad: 2006-01-31
Webbsida

Högre kalori intag ger bättre volym bland annat..

Registrerad: 2008-01-24

Som Dr Nick skriver det är bara att höja kaloriintaget mer, Pröva och drick 1 Liter youghurt ta den feta + en näve nötter bara det blir en 1200-1300kcal

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

Lägga på sig massa UTAN att bränna fett?! det fixar du genom att äta mer helt enkelt. Bryr du dig inte om definition, så är det desto lättare. Jag vill lägga på mig massa OCH bränna fett XD (som alla andra då...).

Registrerad: 2006-06-25
Webbsida

konstigapellefant skrev:

Vad är det för negativt med potatis?

Registrerad: 2008-01-24

R1ck skrev:

konstigapellefant skrev:

Vad är det för negativt med potatis?

Potatis innehåller mycke mindre energi jämfört om du skulle äta samma mängd pasta

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB