Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

utomlands

Registrerad: 2007-10-26

Tjena, är så att jag skulle åka utomlands till turkiet 2 veckor, om jag dricker varranan dag kommer jag påvärkas negativt menar förlora muskler, ta mindre vikter när jag kommer tillbaks. funderar på o ta kreatin där nere också, kan det vara något? någon seriös som gymmar som varit utomlands och druckit mycket? bryr mej inte om jag bara går upp i vikt bara jag inte förlorar muskler!

Registrerad: 2003-09-04

2 veckor e ju inget.. se till å käka bra så äre ingen fara

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Du kan pausa kreatinet och återta det när du kommer hem igen, lite slöseri annars. Dricker du varannan dag i två veckor, utan att träna, då kommer du tappa mycket muskler. Som sagt, ät mycket för att kompensera förlusten och förlita dig på muskelminnet väl hemma.

Registrerad: 2003-09-04

stevebc skrev:

Du kan pausa kreatinet och återta det när du kommer hem igen, lite slöseri annars. Dricker du varannan dag i två veckor, utan att träna, då kommer du tappa mycket muskler. Som sagt, ät mycket för att kompensera förlusten och förlita dig på muskelminnet väl hemma.

hinner man verkligen tappa mycket muskler på 2 veckor?

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Beror ju på hur man lever, kcal-underskott och stora mängder alkohol kan nog ge en rätt rejäl minskning. Ligger man däremot på ett överskott eller i balans kan jag inte tänka mig att det blir så farligt.

Registrerad: 2007-12-30
Webbsida

Lajne skrev:

Beror ju på hur man lever, kcal-underskott och stora mängder alkohol kan nog ge en rätt rejäl minskning. Ligger man däremot på ett överskott eller i balans kan jag inte tänka mig att det blir så farligt.

Ät och drick mycket alltså! :p

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Jag tog med mig en påse proteinpulver när jag var utomlands för ett tag sen. Sen kan man köra chins, dips och annat om man har lite fantasi.

...eller så tar man det piano och njuter av resan/semestern :)

Från: Jönköping
Registrerad: 2007-06-05

Lajne skrev:

Håller med. Ät ordentligt så kommer det inte vara några problem.
Du tar igen det du tappat på nolltid.

Registrerad: 2007-10-26

okej tack för alla svar! tänkte köra kreatin har kvar från förut använder inte monohydrat längre de är väll bra o binda vätska under tiden man super? bättre än inget ialla fall?

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

Du vill alltså kompensera för vätskeförlusten du får när du super, multiplicerad med vätskeförlusten från ett varmt klimat, med vätskeförlusten från kreatin som binder vatten? Ingen bra idé, min vän;) Skippa kreatinet tills du kommer hem, det kommer göra absolut ingenting för dig medan du är borta:)

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB