Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Du är inte inloggad.
tack återigen för alla positiva kommentarer, måste börja bygga på mig betydligt mer massa om ni frågar mig dock :D några mått har jag inte nu.
Betydligt mer massa? varför kan du inte ta en paus från styrketränandet och skicka lite muskler till mig via hotmail? ;)
Zacke skrev:
Fan vilken härlig form Dolph! Finfina bröst och bra mage! Inspirerande!
Bra form på dig med pejij, lite lutande hantelpressar så är du redo för beachen redan iår. Å med det menar jag (så ingen börjar lipa) att det e bra resultat på så kort tid.....
Tack för lite konstruktiv kritik också! Det är väl det jag själv har mest användning för :D
Mycket fin fysik traid.
traidmill skrev:
några mått har jag inte nu.
Ta några, det går på 2min. Plz. (A) :)
Senast redigerat av high_school_boy (2008-07-01 22:26)
wabbabi_bb skrev:
traidmill skrev:
Dagsform på 93kg
http://hem.bredband.net/b285995/20080630.jpgHåll dig borta från stränderna i täby!! :P
Jag visste att det var du! Du tränar ibland på täby ak och speglar dig väldigt mycket? Har en mössa på dig medan du tränar va?
Senast redigerat av Keep_On_Pumpin (2008-07-01 23:15)
Är det inte lite varmt att ha en mössa på sig när man tränar inomhus?
Keep_On_Pumpin skrev:
wabbabi_bb skrev:
traidmill skrev:
Dagsform på 93kg
http://hem.bredband.net/b285995/20080630.jpgHåll dig borta från stränderna i täby!! :P
Jag visste att det var du! Du tränar ibland på täby ak och speglar dig väldigt mycket? Har en mössa på dig medan du tränar va?
keps har jag oftast... Jora de är nog jag... brukar ha på mig enorma mjukisar...
wabbabi_bb skrev:
Keep_On_Pumpin skrev:
wabbabi_bb skrev:
Håll dig borta från stränderna i täby!! :P
keps har jag oftast... Jora de är nog jag... brukar ha på mig enorma mjukisar...
Fan va kul. Sett dig sitta och låta nån liten fjortis ta på dina biceps utanför täby centrum också xD! Haha klockrent! =) Ditt träningssätt är minst sagt förvirrande, kan du förklara det? =P Finns det något ställe på nätet där du för träningsdagbok, skulle vara kul att se =)
EDIT: Om du har problem med brösten: Börja bänka? =P
Senast redigerat av Keep_On_Pumpin (2008-07-03 12:17)
Keep_On_Pumpin skrev:
wabbabi_bb skrev:
Keep_On_Pumpin skrev:
Jag visste att det var du! Du tränar ibland på täby ak och speglar dig väldigt mycket? Har en mössa på dig medan du tränar va?keps har jag oftast... Jora de är nog jag... brukar ha på mig enorma mjukisar...
Fan va kul. Sett dig sitta och låta nån liten fjortis ta på dina biceps utanför täby centrum också xD! Haha klockrent! =) Ditt träningssätt är minst sagt förvirrande, kan du förklara det? =P Finns det något ställe på nätet där du för träningsdagbok, skulle vara kul att se =)
EDIT: Om du har problem med brösten: Börja bänka? =P
haha...de kommer inte jag ihåg...va hon snygg?
förut körde jag hela kroppen med 4 set/muskelgrupp. Nu har jag bytt över för att de bara har öppet måndag-torsdag.. Så nu kör jag
måndag - vader rygg
tisdag - fram lår axlar
onsdag - bröst mage
torsdag - baklår biceps + lite underarmar
Kör 16 set på allt.. väldigt lite vila.. och mellan 8-12 reps.
Du har säkert sett om du sett mig den sista tiden att jag bara är där nere kanske 20 min.
men va bra.. då vet du alla konstiga människor som tränar på de gymet.. (Y)
Ps: vad de gäller att bänka så undviker jag de för att jag tycker de är fult med stor triceps.
Wabbabbi:
Jo hon såg väl bra ut, lite mkt smink som alla täby centrum människor som hänger runt donken bara^^.
Haha det finns endel skumma jävlar där nere ja, men jag tycker det kan vara rätt charmigt. ^^
Det jag har sett av dig är typ att du står och pumpcurlar vääääääldigt långsamma reps med extremt lite vikt på stången, kan det stämma? =P
Du är jävligt deffad och relativt stor, men absolut inte för stor. Är det kvinnorna som sätter spöken i huvet på dig att du inte ska bli större? De sa de till mig med när jag var som störst, tycker det bara är att ignorera ^^!
Keep_On_Pumpin skrev:
Wabbabbi:
Jo hon såg väl bra ut, lite mkt smink som alla täby centrum människor som hänger runt donken bara^^.
Haha det finns endel skumma jävlar där nere ja, men jag tycker det kan vara rätt charmigt. ^^
Det jag har sett av dig är typ att du står och pumpcurlar vääääääldigt långsamma reps med extremt lite vikt på stången, kan det stämma? =P
Du är jävligt deffad och relativt stor, men absolut inte för stor. Är det kvinnorna som sätter spöken i huvet på dig att du inte ska bli större? De sa de till mig med när jag var som störst, tycker det bara är att ignorera ^^!
Bra...så jag inte skämmer ut mig med fula tjejer. Älskar fjortisar... men de är svårare att få hem en fjortis än en 20 åring.
Jag vet..allså vi har typ bara cp´n där nere och de är de som är så jävla nice!!!
de stämmer. jag är väldigt strikt när jag kör..gungar inte med kroppen. Blundar och rör vikten långsamt och tänker på att jag vill ha döttspump i musklen jag tränar.
Jag har inte tränat de senaste 2 veckorna och ätit väldrigt lite..så jag är nog ännu mer rippad nu. iochmed att jag inte vill bli så mycket större förutom bröst och axlar... sen även vader och ben..men de är inte så viktigt så är jag så slarvig med träningen nu bara för att jag är nöjd. Då kan jag allafall deffa lite om jag endå inte ska träna.
De är faktist både och..Allså när jag ser mig själv i spegeln ser allt okej ut..kanske att jag är lite för liten ibland.. Men varje gång jag tar hem en tjej så har jag en stor spegel direkt när man kommer in och då ser man värkligen hur stor jag ser ut när jag jämför..framförallt efter vi haft sex och båda springer omkring halvnakna..
Fast du har rätt...när jag är mycket mindre säger de:nu är de bra...inte mer..
när jag är som jag är nu säger de samma sak..
och när jag va som störst så sa de åxå samma sak...
de är nästan som att de själva inte vet hur de vill att killen ska se ut. hahahah
wabbabi_bb skrev:
Älskar fjortisar... men de är svårare att få hem en fjortis än en 20 åring.
Det beror ju på åldern man sj är i oxo. Som väl bekannt för oss som är i 20 års åldern springer många av våra tjejkompisar till äldre killar för de har egen lägenhet etc. Men precis som de springer till äldre så springer fjortisar till oss som är 20. Och dom är fan inte svårfångade. Ett sms och sen är de överlyckliga den närmsta veckan av att de fått ens uppmärksamhet. Nu brukar ja inte springa så mkt efter fjortisar men men man har väl utövat prociduren non enstaka gång..
Senast redigerat av high_school_boy (2008-07-03 14:54)
high_school_boy skrev:
wabbabi_bb skrev:
Det beror ju på åldern man sj är i oxo. Som väl bekannt för oss som är i 20 års åldern springer många av våra tjejkompisar till äldre killar för de har egen lägenhet etc. Men precis som de springer till äldre så springer fjortisar till oss som är 20. Och dom är fan inte svårfångade. Ett sms och sen är de överlyckliga den närmsta veckan av att de fått ens uppmärksamhet. Nu brukar ja inte springa så mkt efter fjortisar men men man har väl utövat prociduren non enstaka gång..
jag tycker att de är tvärt om. Att ta en okej snygg fjortis är inte svårt...men de är lättare att få en en jävligt snygg 20 åringe än en jävligt snygg fjortis. Tro mig. Antingen är du bara bättre än mig på att ragga... eller så går du bara på tjejer som är okej snygga.."vilket betyder mindre jobb iof XD" men prova få hem skolans snyggaste fjortis... de är svårt ska du veta.
Chat?
Inte längre.
high_school_boy skrev:
wabbabi_bb skrev:
Muhaha jag har haft egen lägenhet sen jag var 18 =D
För övrigt håller jag med dig wabbibbi att tjejerna har noll koll på hur de vill att man ska se ut. De säger alltid: "nu är du perfekt", fast man väger 10kg mera eller 10kg mindre. Helt otroligt.
Nu ska vi dock inte chatta sönder den här tråden, men det är intressant att tjejerna säger samma sak till alla vare sig de är stora eller små. ^^
Skönaste är när man har grisbulkat och slår personliga rekord i alla lyft och känner sig stark som en häst så säger folk att man tappat alla muskler och ser svag ut då får jag kommentarer såsom "Har du slutat träna?" "Du som var så vältränad och stark förut, vad har hänt?". När man är rippad och väger 20kg mindre och lyfter flugvikter säger folk "WOW, du måste vara SJUUKt stark så mycket muskler du har.!"
Irriterande.
Keep_On_Pumpin skrev:
Ja har haft ekonomin sedan ja var 16, men varför lägga $ på lägenhet när man kan bo hemma och leva lyx? :D Lyxkonsumtion is the shit!
Edit: Antar du inte står för din sj... ;)
Senast redigerat av high_school_boy (2008-07-03 17:34)
wabbabi_bb skrev:
Älskar fjortisar...

The_Original_XIII skrev:
wabbabi_bb skrev:
Älskar fjortisar...
[urlhttp://f.playahead.se/8c/bf15ab6086864ca35cde356e0c947e/share/f96c1fe73bce4675bad7c0790c91b71e.jpg[/url]
high_school_boy skrev:
Keep_On_Pumpin skrev:
Ja har haft ekonomin sedan ja var 16, men varför lägga $ på lägenhet när man kan bo hemma och leva lyx? :D Lyxkonsumtion is the shit!
Edit: Antar du inte står för din sj... ;)
Jag står inte för lägenheten själv. Ska börja betala från och med september dock. =) Det har väldigt många fördelar som man nog inte ens kan föreställa sig när man inte testat =). Skulle ALDRIG kunna bo med mina föräldrar igen, this is the shit och det kommer vara värt varenda öre! =)
Keep_On_Pumpin skrev:
high_school_boy skrev:
Keep_On_Pumpin skrev:
Edit: Antar du inte står för din sj... ;)Jag står inte för lägenheten själv. Ska börja betala från och med september dock. =) Det har väldigt många fördelar som man nog inte ens kan föreställa sig när man inte testat =). Skulle ALDRIG kunna bo med mina föräldrar igen, this is the shit och det kommer vara värt varenda öre! =)
Ja har en egen våning i mina föräldrars villa som ja kan utnyttja om ja vill, men palla. Ja äter o sover hemma, thats it. Dessutom har ja huset för mig sj 2 månader som året där ja slipper dem. ;) Men blir lägenhet snart, när mina passiva inkomster ha stabiliserat sig. :)
high_school_boy skrev:
Keep_On_Pumpin skrev:
high_school_boy skrev:
Edit: Antar du inte står för din sj... ;)Jag står inte för lägenheten själv. Ska börja betala från och med september dock. =) Det har väldigt många fördelar som man nog inte ens kan föreställa sig när man inte testat =). Skulle ALDRIG kunna bo med mina föräldrar igen, this is the shit och det kommer vara värt varenda öre! =)
Ja har en egen våning i mina föräldrars villa som ja kan utnyttja om ja vill, men palla. Ja äter o sover hemma, thats it. Dessutom har ja huset för mig sj 2 månader som året där ja slipper dem. ;) Men blir lägenhet snart, när mina passiva inkomster ha stabiliserat sig. :)
Jag tycker de två exemplen du framför ändå inte går att jämföra med att verkligen ha sitt eget ställe! =P När jag bodde hemma hade jag från att jag var 15-18 huset för mig själv halva veckor, det kändes fortfarande som att bo hos mamma och pappa såklart. Genom att ha ett helt eget ställa känns det dock helt annorlunda :D Du kommer förstå när du har skaffat det :P.
...
Senast redigerat av wabbabi_bb (2008-07-03 22:06)