Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 7 8 9 10 11 … 23  

Vedads träningsdagbok

Från: Jönköping
Registrerad: 2007-10-08
Webbsida

Innebär det att du snackar ryska också?

Webbsida

high_school_boy skrev:

Äcklig och ful.

Jag brukar inte ha något emot kommentarer i min dagbok men... vilken fin kommentar. Nödvändigt? Inte det minsta. Jag skulle helst vilja se till att sådana kommentarer inte syns till i min dagbok mer kompis.

Senast redigerat av Vedad (2008-06-26 12:30)

Webbsida

Träning
---
Cardio 20min
---
Marklyft, frontgrepp, försökte köra med baken nära marken.
40kg x 8
70kg x 5
100kg x 5,5,5,5 Gick bra, jag är nöjdd!
---
Kabelrodd
50kg x 10
75kg x 6,6,6 Seeegggttt
---
Bänkpress - Bulgaren
20kg x 20

47.5kg x 8
75kg x 1
52.5kg x 7
72.5kg x 2
55kg x 6
67.5kg x 3
60kg x 5
65 x 4
Gick ganska bra.
---
Cardio i typ 8min
---

Registrerad: 2008-03-24

Vedad skrev:

Innebär det att du snackar ryska också?

yes ryska pratar jag. Nej det var lite onödig kommentar måste jag säga.. tråkigt.

Webbsida

Ok coolt. Hade bara lust att fråga det lol.
Ryssland är iaf förvånansvärt bra på fotboll må jag säga.

Vedad skrev:

Ok coolt. Hade bara lust att fråga det lol.
Ryssland är iaf förvånansvärt bra på fotboll må jag säga.

helt ok, bara fråga :)  Dem är riktigt bra!!!

Webbsida

DeffUpdate

Vikt: 83.5kg (-0.7kg)
Har ätit och rört på mig förvånansvärt dåligt, och ändå stannade vikten nere. Perfect!
I söndags för 6 dagar sedan vägde jag dock 83.3kg, men jag förmodar att det var vätska + glykogen. Brukar dock vara så också att jag väger mer på lördagen och sen rasar i vikt till söndagen. Det är märkligt.

Webbsida

Träning idag
--
Cardio 20min typ
--
Knäböj
20kg x 10 eller ngt
40kg x 10
70kg x 5,5,4 På vissa var det riktigt djup, andra bara parallelt, det var för att göra det svårare, och svårt var det.
--
Latsdrag - Supinated
50kg x 10
60kg x 5
80kg x 6,6,6 Ganska tufft, men helt ok.
--
Militärpress
20kg x 15
40kg x 4
45kg x 4,3
--
Jogga i 3min + lite promenad.
--
Cykla hem.

Webbsida

Träning
--
Cykel till gym
30min Cardio
--
Kabelrodd
Xkg x Xantal reps
75kg x 6,6,6 Känns mkt lättare nu än förr +++++
--
Bänkpress - Bulgar
20kg x 20
47.5kg x 8
75kg x 0 Fail, för lite vila
75kg x 0 Fail, försökte typ direkt efter första failen :P, Började tvivla om jag skulle klara det.
75kg x 1 Phew, det gick.
52.5kg x 7
72.5kg x 2
55kg x 6
67.5kg x 4 Glömde bort att det skulle vara 3
60kg x 5
65kg x 4 Segt, men det gick iaf.
Är HELT slut efter detta, försöker att hålla vilan nere.
--
Marklyft- Frontgrepp 4ever <3
40kg x 8
70kg x 5
100kg x 5,5,5,5 Kändes bra. Dock lite dålig motivation.
--
Cardio 10min
Cykla hem.
--
Under före och efter passet drack jag cirkus 1l Cola light, kanske .7l vatten och efter passet blev det gainer.
--

Varför cola light? Bättre med vatten och bra du tog en gainer ! Jag borde egentligen också fixa något tillskott efter mina pass, dock vet jag ej vad! Men en gainer borde passa eller någon proteindryck och sedan äter jag banan till.

Bra pass tycker jag :) Jag måste säga att jag tycker att du tränar mycket förbränning men enligt dina texter verkar det inte hända så mycket med vikten? Hur går maten :)

Keep it up malchik ( kille på ryska :P )!

Webbsida

För att döda sötsuget :)
Gainer är bra, tycker att du ska köra med edt.
Låt mig säga, jag kom hem, åt, åt en banan sen kom mor o syster hemm från shoppingen.
Hoppsan så tog syster fram glass och sa: Ni får äta upp det så vi inte slänger.
Vad för val hade jag?
Förresten nrä ens alla mål ligger ca 1000kcal+ så måste det vara mkt förbränning :/

Webbsida

Skulle du säga så till en bosnier så skulle man tro att du menade att jag var liten ^^.

Vedad skrev:

Låt mig säga, jag kom hem, åt, åt en banan sen kom mor o syster hemm från shoppingen.
Vad för val hade jag?
Förresten nrä ens alla mål ligger ca 1000kcal+ så måste det vara mkt förbränning :/

Nej, sötsuget är inte lätt. Det är svårt men you have to fight it ;) Ok, du kan inte dra ner på målen ? Eller portionerna? Eller de söta?

Vedad skrev:

Skulle du säga så till en bosnier så skulle man tro att du menade att jag var liten ^^.

haha menade du " malchik" ? haha, ja det är typ pojke :P haha, men kan betyda kille också tror jag  hehe :P , ok jag säger såhär: " Parin" Tror det betyder pojkvän/ungdomskille :P

Webbsida

spicegirl_17 skrev:

Vedad skrev:

Vad för val hade jag?

Nej, sötsuget är inte lätt. Det är svårt men you have to fight it ;) Ok, du kan inte dra ner på målen ? Eller portionerna? Eller de söta?

Jag vet inte... när ens måltid ligger på 700kcal så är ngt fel :), fast mindre går ju inte att äta.
får bli mindre sött + mer cardio

Men snart åker jag på semester och där blir det VÄLDIGT lite mat + mkt aktivitet så där kommer vikten rasa om jag itne har fel.

Vedad skrev:

spicegirl_17 skrev:

Vedad skrev:

Vad för val hade jag?

Jag vet inte... när ens måltid ligger på 700kcal så är ngt fel :), fast mindre går ju inte att äta.

Men snart åker jag på semester och där blir det VÄLDIGT lite mat + mkt aktivitet så där kommer vikten rasa om jag itne har fel.

Va? Äter du 700kcal per dag eller menar du att måltiderna ligger på 700kcal ? , ok ät inte för lite bara.

Webbsida

spicegirl_17 skrev:

Vedad skrev:

haha menade du " malchik" ? haha, ja det är typ pojke :P haha, men kan betyda kille också tror jag  hehe :P , ok jag säger såhär: " Parin" Tror det betyder pojkvän/ungdomskille :P

Ja jag menade malchik, jag tror jag hört det ordet i bosnien. Väldigt många bosnier lärde sig ryska i skolan, pga att det var kommunistiskt (antar jag).

Webbsida

spicegirl_17 skrev:

Vedad skrev:

spicegirl_17 skrev:

Va? Äter du 700kcal per dag eller menar du att måltiderna ligger på 700kcal ? , ok ät inte för lite bara.

Jag menade att mina mellanmål låg på 700kcal hehe.

Vedad skrev:

spicegirl_17 skrev:

Vedad skrev:

Ja jag menade malchik, jag tror jag hört det ordet i bosnien. Väldigt många bosnier lärde sig ryska i skolan, pga att det var kommunistiskt (antar jag).

ja, många bosnier lärde sig ryska då..

Vedad skrev:

spicegirl_17 skrev:

Vedad skrev:

Jag menade att mina mellanmål låg på 700kcal hehe.

Ok, då förstår jag. Det gjorde mina mål också förut men jag var för ung och hade för lite kunskap då jag bara käkade på :P . Ta vatten istället för mjölk (om du nu tar så),ta ingen extra portion. Det är jobbigt de första dagarna sedan blir det bättre :)

Webbsida

Tack för tipset, jag ska se till att detta blir en lyckad deff!

Vedad skrev:

Tack för tipset, jag ska se till att detta blir en lyckad deff!

Om man vill så går det :) Jag håller alla tårna! Stöttar dig när du är i svacka !

Webbsida

Åker ju på semester nästa vecka och då blir det inte ofta man får tillgång till internet, men tack för erbjudandet.
Svacka? Jag har haft svacka i veckor men ändå gått ner i vikt lol. Det är något magiskt som händer.

Vedad skrev:

Åker ju på semester nästa vecka och då blir det inte ofta man får tillgång till internet, men tack för erbjudandet.
Svacka? Jag har haft svacka i veckor men ändå gått ner i vikt lol. Det är något magiskt som händer.

use the force haha!. Nej, ok du får göra det bästa av det :) Men glöm inte bort och njut ! :-D

Webbsida

Äsch, njutning är överskattat ;).

Sidor: 1 … 7 8 9 10 11 … 23  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB