Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Du är inte inloggad.
välkommen hem=) var det kul därborta? vars var det du var?
Väger 71,6kg nu
Morgonvikt: 71,8kg
Vikten går upp sakta men säkert?=)
alleex skrev:
Vikten går upp sakta men säkert?=)
Haha nej, det är naturliga variationer från dag till dag som syns väldigt tydligt här då KoP fortfarande inte har lyckats sluta upp med att ångestväga sig varje morgon=D
Hahahaha käften Lajne xD. Har ju fan inte vägt mig på två veckor, nu är det bara kul att se hur det utvecklas =P.
Alleex: Tack hade skitkul på ios! =) Vikten har gått ner från 75kg till 71,6kg på 2 veckor, så nja går inte upp ^^.
okej =) nej menade din senaste viktuppgång från 71,6 till 71,8. 0,2 kg+.. sakta men en säker uppgång?^^
Ja de va ju på en dag för att jag inte ätit något på typ 48 timmar xD. Kommer nog öka rätt snabbt nu :P
förstår =) låter bra=)
Morgonvikt: 72,6kg
Lajne: Bara kul att se hur snabbt det går upp;) Igår åt jag fyra mackor med kaviar en gorbys och 2 liter mjölk, dvs inte så mkt men det går upp ändå xD.
Keep_On_Pumpin skrev:
gorbys
framsteg;)
morgonvikt: 72,8kg. Nu går det riktigt segt och det är inte kul att se. Det innebär att jag faktiskt gick ner 2,2kg på 2 veckor ios. Jag som åt jävligt mkt, väldigt mkt godis och chips samt drack mycket... Pressade mig inte själv men trodde faktiskt att jag skulle hålla vikten +-0... Tänk så fel man kan ha. Det allra värsta är att jag knappt fick i mig mjölk i det där fördömda landet... Så mitt proteinintag var under all kritik. Jaja de e bara att börja om från början igen som vanligt när jag kommer till gymmet... :( Bara att denna gång är jag sjuk skadad och har inte ett gym som är öppet vettiga tider :(
Du kan alltid köra kroppsviktsträning dagar då gymet har stängt? Så får du sån där riktigt styrka också och inte bara syntetiska luftmuskler som man får på gymet^^
Mitt största problem just nu är skadan. Jag vet inte vad jag ska göra... Jag har liksom vart på två läkarbesök... Ska jag vila helt från träningen tills det är över? :S
Problemet är ju att "vila helt från träningen" kan göra det värre också, om du t.ex. vilar genom mkt datorsittande och skadan irriteras av att man sitter ner:/ Det absolut bästa är fortfarande att försöka hitta något sätt att rehaba bort den; babel hjälpte dig väl med ett program?
Lajne skrev:
Problemet är ju att "vila helt från träningen" kan göra det värre också, om du t.ex. vilar genom mkt datorsittande och skadan irriteras av att man sitter ner:/ Det absolut bästa är fortfarande att försöka hitta något sätt att rehaba bort den; babel hjälpte dig väl med ett program?
Ja det gjorde han... det enda problemet var att det tog 1 timme att utföra på gymet. Dessutom tycker jag att det är väldigt konstigt att varken sjukgymnasten eller ortopeden ordinerade nånting... :S Babel verkar jävligt kunnig men ni måste ändå förstå att jag omöjligtvis kan veta vem som har rätt :/
Det finns ett militärt ordspråk som säger "det är bättre att agera och agera fel, än att inte agera alls". Men du gör naturligtvis som du vill. Rehab är f.ö. designat för att ta lång tid och vara galet tråkigt:P
Skit i att träna det som gör ont tills du är frisk då? dags att sluta tänka i samma gamla box. Splitta din träning och kör det som inte gör ont, skaffa några rehabövningar du kan göra varje pass(det behöver inte ta en timme).
Edit: tycker jag, att sitta hemma har inte gjort någon frisk.
Senast redigerat av Degpekka (2008-06-26 22:44)
Degpekka skrev:
EY tänk på hans lvl70 mage med merciless gladiator brallerna vafan!
The_Original_XIII skrev:
Degpekka skrev:
EY tänk på hans lvl70 mage med merciless gladiator brallerna vafan!
Usch, att du ens kan det där språket gör mig rädd! ;)
Degpekka skrev:
Skit i att träna det som gör ont tills du är frisk då? dags att sluta tänka i samma gamla box. Splitta din träning och kör det som inte gör ont, skaffa några rehabövningar du kan göra varje pass(det behöver inte ta en timme).
Problemet är att jag knappt kan köra nån övning alls ordentligt längre... Inte ens bänkpress funkar liksom :S
Att sitta hemma har väl gjort ganska mång friska? xD
Men jag förstår vad du menar, tack för ditt råd =)!
Kopiera bara från våran msn-konversation
Philip säger:
haha
HORA
nu har jag brallerna
OSCAR säger:
vilka braller?
Philip säger:
merciless gladiator brallerna
Keep_On_Pumpin skrev:
Degpekka skrev:
Edit: tycker jag, att sitta hemma har inte gjort någon frisk.Problemet är att jag knappt kan köra nån övning alls ordentligt längre... Inte ens bänkpress funkar liksom :S
Att sitta hemma har väl gjort ganska mång friska? xD
Men jag förstår vad du menar, tack för ditt råd =)!
Jag vet ju inte ens var i ryggen du har ont... Men om du kör med fötterna uppe i luften då? hur e det med chins? hantelroddar? armträning? mage?
Fötterna uppe känns helt klart bättre! Chins känns lite, hantelroddar går inte alls, bara strikt armträning funkar, mage vet jag inte riktigt (dragonflags funkar inte).
Jag ska posta en bild som jag trycker min tumme på var jag har ont... vänta lite =P
Jag hade ont på liknande ställe för ett tag sedan. Tror ja kladdade några meningar i din DB om det då. Mitt försvann iaf ganska snabbt, segt att ditt vägrar ge med sig.
high_school_boy skrev:
Jag hade ont på liknande ställe för ett tag sedan. Tror ja kladdade några meningar i din DB om det då. Mitt försvann iaf ganska snabbt, segt att ditt vägrar ge med sig.
Liksom haft mitt sen mars? :S Jag hade ont där förra sommaren också... men inte jämförbart med nu. Asså det gör inte speciellt ont men det känns att det är nånting där. Det känns ömtåligt och lite obehagligt eller vad man ska säga :/
Jag skrattar åt de sjukgymnaster och läkare du träffat och de diagnoser de givit. Jag skrattar! Med dig lider jag dock med. :(
Har du verkligen berättat hur länge du haft problemen? Jag menar, de har ju givit dig nonsens-diagnoser.
Du måste sluta lita på vad en läkare i en vit rock säger till dig och kräva ett RIKTGIT svar på problemet, inte något humbug eller nonsens. Det är omöjligt en blödning eller en inflammation. Säger en läkare det efter att ha hört din anamnes ska du ta läkarlegitimationen direkt från hans händer. Seså, gå dit och KRÄV svar.