Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 54 55 56 57 58 … 63  

Officiell bildtråd: Före och efter.

Registrerad: 2006-03-15

spicegirl_17 skrev:

paul_stanley88 skrev:

Tryman skrev:

Känner igen mig lite jag med. All tid gick åt för träning så jag tappa det sociala. Det kommer att vända, se till att ha någon bra kompis som du litar på som du kan tala med så att du har en ventil.

Har inga kompisar alls, inte haft på 7 år så jag har absolut ingen att vända mig till. Förutom mamma då, men börjar tröttna på henne. =P

Jag vet lite hur det känns. Man kan alltid ha någon att vända sig till. Folk lyssnar! Jag vet att det inte är lätt men life can be a bi*ch! Alla människor är unika och speciella på sitt sätt! So Tobben säger, livet vändar när man minst anar det! Människan är en survivor! Jag är gärna stöd för dig och en vän även om vi inte känner varnadra. Men jag är en bra lyssnare och hjälper dig gärna på de sätten jag kan! Du är stark det gäller bara att ta fram det! Varje dag är en ny dag med nya möjligheter!

Kram
spice

Precis som spice, kan jag vara stöd ifall du känner för att prata.

Pejij skrev:

electric_wizard skrev:

Inte för att vara sån men är det inte dags att återgå till före/efter-bilder och kommentarer kring dessa?

Håller med, denna tråden håller på att gå sjukt off-topic

+1

Registrerad: 2005-05-06

ZEE skrev:

Wabbabi, du läggeer mer vikt på "andra" än din familj, det som borde räknas är vad din familj tycker, inte vad någon idiot tycker om hur "cool" du är bara för att du har fått nån snygg tjej. för din familj är där genom tårar och skratt, medan andra sviker.

Och nej jag är inte mobbad. Jag är bara klipsk :)

Jag har en stark familj på 9 medlemar så jag har de bra där.
Alla som vill va socialt godkända borde tänka som mig i den ålden.
Och jo du känns lite mobbad för att va ärlig. Typ " mamma mamma mina vänner är dumma mot mig"

spicegirl_17 skrev:

Jag tycker inte jag är knäpp då jag säger att man inte kan jämföra sin livskvalité med att förlora oskulden. Visst, man blir lycklig och glad att han någon i sin närhet och att vara förälskad! Det kan påverka livskvalitén det håller jag med om! Men jag anser inte att livskvaliteén höjs då man har haft sex med någon tjej/kille för första gången! Inte för min del, vilket jag tror många håller med om.

Inga mer kommentarer på detta ämnet från min sida.

Som jag sa: att oskulden är bara en del av de stora. Man vill känna sig älskad och godkänd i den ålden.
och att inte får kyssa eller ha sex med en endaste tjej förens man va 19 är inte så lätt som de låter.

okej...vi skiter i att prata mer om de...men som sagt. Min poäng: Att inte få tjejer påvärkar killar mer än vad de själva vill erkänna.

Från: Umeå, IKSU
Registrerad: 2007-10-02

wabbabi_bb skrev:

ZEE skrev:

Wabbabi, du läggeer mer vikt på "andra" än din familj, det som borde räknas är vad din familj tycker, inte vad någon idiot tycker om hur "cool" du är bara för att du har fått nån snygg tjej. för din familj är där genom tårar och skratt, medan andra sviker.

Och jo du känns lite mobbad för att va ärlig. Typ " mamma mamma mina vänner är dumma mot mig"

sa jag familj eller mamma? Sen när kunde inte en familj bestå av bröder och systerar och pappa? wow du är riktigt smart gj.

Senast redigerat av ZEE (2008-06-23 22:23)

ZEE skrev:

wabbabi_bb skrev:

ZEE skrev:

sa jag familj eller mamma? Sen när kunde inte en familj bestå av bröder och systerar och pappa? wow du är riktigt smart gj.

Jag har en stark familj på 9 medlemar....så jag vet att en familj kan bestå av syskon åxå. De känns som att du gärna vill rita upp mig som korkad..
De tar endå inte bort min uppfattning om dig att du är en mamma´s boy som kramar om mamma när de blir jobbigt. I mina ögon är de mobbat. I andra är jag mobbad så ta de inte så hårt.

Från: Arjeplog
Registrerad: 2008-05-04

Det känns inte som att ni gått tillbaka till topic än? Skapa en ny tråd och diskutera era oskuldsproblem, denna tråden handlar om före-/efter bilder! ;(

Moderator
Från: Lund/Bollhuset
Registrerad: 2005-02-25

Men för i... detta är inget allmänt forum utan en bildtråd. Det finns flera skäl till varför vi vill hålla diskussionen saklig i den här tråden:

1. Tråden är en samlingstråd för bilder så man snabbt och effektivt kan kolla på bilder. Det blir inte snabbt och effektivt när 90% är spam.

2. Diskussioner rörande bilderna är okej endast om de består av saklig kritik. Exempel på saklig kritik:

"Dina bröst släpar i förhållande till dina axlar"

exempel på icke saklig kritik:

"vad små armar du har *fnizz* skaffa större alla tjejer gillar det*puss*"

Kritik som inte är saklig spårar alltid ur och det blir bara en massa onödigt tjafs som kan leda till varningar, avstängningar och allmänt dålig stämning.

3. OT-inlägg i allmänhet leder även de väldigt ofta till tjafs, dålig stämning och avstängningar.

Med det sagt hoppas jag att den här tråden hålls ren. Bilder och saklig kritik tack! Allt annat kan tas på msn, hotmail, telefon, röksignaler...

Från: Hunnebostrand
Registrerad: 2005-01-10

Jag försöker väl posta lite bilder då.
Före bilderna är ca 2år gamla.

http://img301.imageshack.us/img301/9932/wmplayer20060211125204900eo.th.png

http://img528.imageshack.us/img528/7498/wmplayer20060626114134674re.th.png

Och det här är då idag.

http://img176.imageshack.us/img176/9933/bs002sc0.th.jpg

http://img176.imageshack.us/img176/5498/bs003lg2.th.jpg

http://img176.imageshack.us/img176/6334/bs005eg0.th.jpg

Senast redigerat av vedor (2008-06-24 11:26)

Från: Sundets pärla
Registrerad: 2006-07-30

Ser bra ut Vedor!
Taskiga Före-bilder, ljuset förstör dina bilder rätt mkt.
Dock ser det ut som du byggt på dig ett par riktigt grymma och tjocka axlar, mäktigt

Från: Norrköping
Registrerad: 2005-12-15

+1

Från: Hunnebostrand
Registrerad: 2005-01-10

Tack killar!
Ja ljuset är kasst på före bilderna, men dom enda bilderna jag hitta som ger någorlunda rättvis bild på storleken.

Registrerad: 2008-03-24

Bra jobb vedor! Keep it up! :)

Från: Delsbo
Registrerad: 2007-12-27

Tryman skrev:

spicegirl_17 skrev:

paul_stanley88 skrev:

Har inga kompisar alls, inte haft på 7 år så jag har absolut ingen att vända mig till. Förutom mamma då, men börjar tröttna på henne. =P

Jag vet lite hur det känns. Man kan alltid ha någon att vända sig till. Folk lyssnar! Jag vet att det inte är lätt men life can be a bi*ch! Alla människor är unika och speciella på sitt sätt! So Tobben säger, livet vändar när man minst anar det! Människan är en survivor! Jag är gärna stöd för dig och en vän även om vi inte känner varnadra. Men jag är en bra lyssnare och hjälper dig gärna på de sätten jag kan! Du är stark det gäller bara att ta fram det! Varje dag är en ny dag med nya möjligheter!

Kram
spice

Tack, det betyder mycket för mig. :)

Senast redigerat av paul_stanley88 (2008-06-25 00:23)

Från: Rehabhelvetet
Registrerad: 2006-10-12
Webbsida

paul_stanley88 skrev:

Tryman skrev:

spicegirl_17 skrev:

Kram
spice

Jag hänkar på och kan också finnas som stöd om du vill snacka =). Fråga vad du vill om träning osv också så ska jag/hela forumet se till att det blir bra! =)

Registrerad: 2005-05-29

@ vedor: Good job dude! :D..

@ wabbabi bb: Dude hur gammal e du igentligen? :S

Keep_On_Pumpin skrev:

paul_stanley88 skrev:

Tryman skrev:

Jag hänkar på och kan också finnas som stöd om du vill snacka =). Fråga vad du vill om träning osv också så ska jag/hela forumet se till att det blir bra! =)

+1

Hardstyle skrev:

Jag tror han är 20-21 år , men är inte säker

Registrerad: 2005-05-29

spicegirl_17 skrev:

Hardstyle skrev:

Var mest ironisk..

Hardstyle skrev:

spicegirl_17 skrev:

Hardstyle skrev:

Var mest ironisk..

Jo, jag förstod det :) ( efter jag skritivt ;P )

Registrerad: 2008-01-28

Har mest tränat kickboxning knappt 1 år och yoga. Träningen har bestått av träning med min egen kropsvikt, typ armhävningar, sit-ups, rysshopp, höga upphopp, höftresningar, promenader med mera. Samt lite med gummiband och (lätta) hantlar. Nu har jag bestämt mig (sedan en vecka) att blanda upp träningen med lite gym. Så detta får räknas som en förebild och en efterbild kommer väl så småningom. Inga gorillamål, utan mer en form som jag själv mår bra av. :)

Senast redigerat av Strosaren (2008-09-25 22:00)

Jag tycker det ser bra ut för att ha kört med din kroppsvikt :) Bara du själv är nöjd och glad är det viktigaste :) Lycka till med gymmet och keep it up!

spicegirl_17 skrev:

Jag tycker det ser bra ut för att ha kört med din kroppsvikt :) Bara du själv är nöjd och glad är det viktigaste :) Lycka till med gymmet och keep it up!

Tack spicegirl_17! :)

Jag tror så här: Så länge man har roligt kommer resultat. Men visst, hade jag lyft skrot ett år i stället hade ju resulatet varit annorlunda ...

Strosaren skrev:

Har mest tränat kickboxning knappt 1 år och yoga. Träningen har bestått av träning med min egen kropsvikt, typ armhävningar, sit-ups, rysshopp, höga upphopp, höftresningar, promenader med mera. Samt lite med gummiband och (lätta) hantlar. Nu har jag bestämt mig (sedan en vecka) att blanda upp träningen med lite gym. Så detta får räknas som en förebild och en efterbild kommer väl så småningom. Inga gorillamål, utan mer en form som jag själv mår bra av. :)

http://img157.imageshack.us/img157/5069 … re1oc9.jpg

De är väll bara att lägga på sig mer massa. Just nu ser de ut som allt är jämt överallt. Kanske biceps, nacke och framsida axlar är lite större.

Så träna nu och skaffa mer massa och sen ta en ny bild så får vi se hur de går..

Tack wabbabi_bb! Kul med kommentarer. Det som verkligen ligger efter är underarmar. Får ta tag i dem. ;-)

Sidor: 1 … 54 55 56 57 58 … 63  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB