Du är inte inloggad.

Sidor: 1 … 53 54 55 56 57 … 63  

Officiell bildtråd: Före och efter.

Från: Helsingborg
Registrerad: 2008-04-06

Jadu Henke, chockade inte bara vännerna utan mig själv :D.
Får bli mycket bilder hädanefter, vi kan ju ta med kameran nästa gång du, jag och Ralf står på övergångställena i stan haha, fina posebilder där haha.

Från: Trelleborg
Registrerad: 2004-10-02

Jävla henke, ja har aldri tyckt du va speciellt stor men va fan den deffen har funkat riktit bra för dig, nu ser man all hård styrketränandet, du har verklien legat i! Riktit bra! Får en själv att vela deffa ner 7kg :P Men har du förlorat mycke styrka under din deff Henrik ?

Från: Sundets pärla
Registrerad: 2006-07-30

Lechuza skrev:

Jävla henke, ja har aldri tyckt du va speciellt stor men va fan den deffen har funkat riktit bra för dig, nu ser man all hård styrketränandet, du har verklien legat i! Riktit bra! Får en själv att vela deffa ner 7kg :P Men har du förlorat mycke styrka under din deff Henrik ?

Det är nog för att jag inte är speciellt stor :P
Fått en del hårdhet av deffen, men jag har som sagt inte skött styrketränandet allt för bra senaste månaderna.
Har förlorat en del styrka, benträning har jag missat mkt pga av löpträning/skada och tappat en del av min maxstyrka, högreppar på ungefär samma vikter, men höjer jag kanske 5kg i bänkpress så tappar jag 6-7reps.. :P

Från: Stockholm
Registrerad: 2005-11-11

henkee: du ser betydligt hårdare ut, det ser ut som att du lyckats spara muskelmassan. Det kan du vara jättenöjd med! övre pecs behöver du bygga upp lite samt underarmar och armar (enl min åsikt), men du har redan nu en snygg kropp som du kan vara nöjd med.

Suda: otroligt. Du ser ut som en helt annan människa. Det är en mkt inspirerande förvandling. Fortsätt som du gör!

Från: Helsingborg
Registrerad: 2008-04-06

Tack så mycket T-Rex! Kanske inte de bästa bilderna att lägga upp men kommer komma fler om några månader.
Fortsätta ska jag glädjeligen göra, blir att ta ett hårt ryck efter den senaste månade, studenten och allt det där onyttiga.

Från: Gamla synder på "Webbsida"
Registrerad: 2006-08-27
Webbsida

konstigapellefant skrev:

Bra gjort henke, Sommar formen är perfeckt, Du kommer inte få det enkelt bland kvinnorna i sommar. Ta frisyr nummer 2.

_henkee skrev:

Strongt paul! Riktigt bra jobbat, du är ganska lång också eller?
Behåll håret kort ;)

Klipp å klistra strikes again ;-)

Ok, alla monstermuskelmän (både de som byggt på som _henkee och de som precis börjat älska livet som tränande som paul) ska vi sammanfatta: träna hårt och svårt och raka skallen - sen blir det inte enkelt bland kvinnorna!

Kul tråd det här, jag brukar va inne och titta på lättklädda bilder här men den seriösa bedömningen finns det andra som klarar bättre. Kan dock kommentera en sak: det finns många som gjort fina personliga framsteg och utvecklats bra under den tid som jag hängt på hälso. Stora grattis till er!

Från: Delsbo
Registrerad: 2007-12-27

floppix skrev:

konstigapellefant skrev:

Bra gjort henke, Sommar formen är perfeckt, Du kommer inte få det enkelt bland kvinnorna i sommar. Ta frisyr nummer 2.

_henkee skrev:

Behåll håret kort ;)

Ok, alla monstermuskelmän (både de som byggt på som _henkee och de som precis börjat älska livet som tränande som paul) ska vi sammanfatta: träna hårt och svårt och raka skallen - sen blir det inte enkelt bland kvinnorna!

Hmm, har aldrig haft nån tur bland kvinnorna (ingen alls faktiskt) och än så länge älskar jag inte livet, det är snarare tvärtom.
Jag är faktiskt mer deprimerad nu än när jag vägde 150 kg, konstigt nog.

Registrerad: 2008-03-24

paul_stanley88 skrev:

floppix skrev:

konstigapellefant skrev:

_henkee skrev:

Behåll håret kort ;)

Hmm, har aldrig haft nån tur bland kvinnorna (ingen alls faktiskt) och än så länge älskar jag inte livet, det är snarare tvärtom.

Alla hittar vi en mening här i livet och det är inte lätt alla gånger. Men livet är långt och det är till för både dåliga och bra saker. Jag tror att det kommer lösa sig på bästa sätt:) Hoppas de hjälpte lite, man kan inte mer än försöka!

Från: Malmö
Registrerad: 2007-01-12
Webbsida

paul_stanley88 skrev:

Att älska livet är något man gör, det kommer lika mycket inifrån som utifrån :)

Registrerad: 2005-05-06

paul_stanley88 skrev:

floppix skrev:

konstigapellefant skrev:

_henkee skrev:

Behåll håret kort ;)

Ja vet hur de känns. förlorade min oskuld när jag nästan va 19. Fick aldrig tjejer eller nått sånt. Blev dock bra vänner med alla tjejer..vilket sög.

Registrerad: 2006-03-15

wabbabi_bb skrev:

paul_stanley88 skrev:

floppix skrev:

konstigapellefant skrev:

Ja vet hur de känns. förlorade min oskuld när jag nästan va 19. Fick aldrig tjejer eller nått sånt. Blev dock bra vänner med alla tjejer..vilket sög.

Känner igen mig lite jag med. All tid gick åt för träning så jag tappa det sociala. Det kommer att vända, se till att ha någon bra kompis som du litar på som du kan tala med så att du har en ventil.

Från: Sandefjord, Norge
Registrerad: 2005-07-15
Webbsida

Känns lite konstigt att mäta sin livskvalitét i när man förlorade/förlorar oskulden..

Paul S: Hang in there, du har gjort en fantastisk förändring av det yttre, men lika viktigt är att inte tro att folk automatiskt blir lyckliga bara för att de har en fin kropp eller är vältränade. Livet består av upp och nergångar, när det är tungt gäller det att bara hålla ut, det kommer alltid en förändring till det bättre när man minst anar det! =)

Från: Delsbo
Registrerad: 2007-12-27

Tryman skrev:

wabbabi_bb skrev:

paul_stanley88 skrev:

Känner igen mig lite jag med. All tid gick åt för träning så jag tappa det sociala. Det kommer att vända, se till att ha någon bra kompis som du litar på som du kan tala med så att du har en ventil.

Har inga kompisar alls, inte haft på 7 år så jag har absolut ingen att vända mig till. Förutom mamma då, men börjar tröttna på henne. =P

Tobbeno skrev:

Känns lite konstigt att mäta sin livskvalitét i när man förlorade/förlorar oskulden..

Varför då? Kommer du inte ihåg hur livet var när man va 15 och äldre...smyg röka..supa på roliga uteställen som bakom en skola eller nått där de fanns sittplatser och sånt. Och tjejer. Och så tänker du dig att du börjar bli frustrerad för att du märker att alla andra kompisar får tjejer...om och om igen så händer de på fester och annat att de fåt tjejer och du får aldrig nått.. och de är samma sak år in och år ut.. ingen tjeje,,,och sen när kompisars småsyskon börjar ha sex som är 4 år yngre känns gaaanska hårt. Att inte ens hitta en tjej att kyssa på 00:00 slaget varje nyår..och se alla kyssa varran.

Och du tycker att de är en konstig grej att man mäter sin livskvalitét i när man förlorade/förlorar oskulden?

paul_stanley88 skrev:

Tryman skrev:

wabbabi_bb skrev:

Har inga kompisar alls, inte haft på 7 år så jag har absolut ingen att vända mig till. Förutom mamma då, men börjar tröttna på henne. =P

Jag vet lite hur det känns. Man kan alltid ha någon att vända sig till. Folk lyssnar! Jag vet att det inte är lätt men life can be a bi*ch! Alla människor är unika och speciella på sitt sätt! So Tobben säger, livet vändar när man minst anar det! Människan är en survivor! Jag är gärna stöd för dig och en vän även om vi inte känner varnadra. Men jag är en bra lyssnare och hjälper dig gärna på de sätten jag kan! Du är stark det gäller bara att ta fram det! Varje dag är en ny dag med nya möjligheter!

Kram
spice

Från: Sandefjord, Norge
Registrerad: 2005-07-15
Webbsida

Om kompisars småsyskon börjar ha sex när de är fyra år yngre än någon som är 15-16 är det något som har gått rejält snett.. Det är vad jag tycker iallafall.

Att bli av med oskulden för tidigt är nog snarare något som folk generellt kan må dåligt av än något som höjer livskvalitéten. Trist när dethar gått så långt att det är press på barn att dricka och ha sex innan de knappt hunnit in i puberteten..

Att däremot inte ha några vänner låter tungt =( Jag har egentligen inte något bra tips annat än att kanske börja med någon ny fritidsaktivitet, prova på någon sport, eller annan hobby där man kan träffa folk i samma ålder med liknande intressen, det har liksom alltid funkat för mig även om det därför inte är någon universallösning såklart..

Ber om ursäkt till alla andra för att jag bidragit till OT.

Tobbeno skrev:

Om kompisars småsyskon börjar ha sex när de är fyra år yngre än någon som är 15-16 är det något som har gått rejält snett.. Det är vad jag tycker iallafall.

Att bli av med oskulden för tidigt är nog snarare något som folk generellt kan må dåligt av än något som höjer livskvalitéten. Trist när dethar gått så långt att det är press på barn att dricka och ha sex innan de knappt hunnit in i puberteten..

Som sagt förlorade jag oskulden när jag skulle fylla 19...så de var 15 år ....i början va de bara jobbigt..sen ledde de till ren frustration när man började komma mot 17 och uppåt!

Tobbeno skrev:

Att däremot inte ha några vänner låter tungt =( Jag har egentligen inte något bra tips annat än att kanske börja med någon ny fritidsaktivitet, prova på någon sport, eller annan hobby där man kan träffa folk i samma ålder med liknande intressen, det har liksom alltid funkat för mig även om det därför inte är någon universallösning såklart..

Ber om ursäkt till alla andra för att jag bidragit till OT.

jag håller med dig Tobbeno! Tycker inte heller man ska jämföra livskvalitén med oskulden. Ja, sportaktiveter, eller liknande för att träffa nya människor :) Ber om ursäkt jag med för off.

Från: Umeå, IKSU
Registrerad: 2007-10-02

Wabbabi_bb skriver: Som sagt förlorade jag oskulden när jag skulle fylla 19...så de var 15 år ....i början va de bara jobbigt..sen ledde de till ren frustration när man började komma mot 17 och uppåt!

Hur kan du jämnföra dig med andra personer? om du är som dom, så vad är det som gör dig speciell,
En person ska uppskatta sig själv, och inte tänka materialt, och livet har sina tuffa tider, det är då man måste vara som starkast och ta sig igenom det, och om man jämnför med någon annan som inte ens är från samma familj så är något fel, "Ok" kanske om din lillebror hade haft sex och du inte, ja skulle typ ungefär förstått det, men nån annan, de e ba ren idioti.

Paul skrev: Har inga kompisar alls, inte haft på 7 år så jag har absolut ingen att vända mig till. Förutom mamma då, men börjar tröttna på henne. =P

Kompisar kommer och går, men 30 kg är alltid 30 kg, nån bodybuilder som sa nått liknande :)

btw halso goes dr.phil :)

Senast redigerat av ZEE (2008-06-23 21:42)

spicegirl:
Oskulden är bara en sak i de stora hela. Du tycker inte att man kan jämföra sin livskvalitén med hur bra man är med att kunna få närhet av de andra könet..."bortsett från mamma" Hurfan kan du ens säga så?

Jag vill inte va för hård här.. men att få närhet...bekräftelse på att man är omtycket är sån stor grej i den ålden.. och att säga att de inte påvärkar ens livskvalitén nått sjukt mycket om man inte får den bekräftelsen är helt galet enligt mig.

Från: Göteborg
Registrerad: 2004-10-08

Oskuld är opti. Spar på testot småpojkar! (Y)

Från: Umeå, IKSU
Registrerad: 2007-10-02

Wabbabi, du läggeer mer vikt på "andra" än din familj, det som borde räknas är vad din familj tycker, inte vad någon idiot tycker om hur "cool" du är bara för att du har fått nån snygg tjej. för din familj är där genom tårar och skratt, medan andra sviker.

Och nej jag är inte mobbad. Jag är bara klipsk :)

Från: Hälsostudion, Växjö
Registrerad: 2006-05-22

Inte för att vara sån men är det inte dags att återgå till före/efter-bilder och kommentarer kring dessa?

Jag tycker inte jag är knäpp då jag säger att man inte kan jämföra sin livskvalité med att förlora oskulden. Visst, man blir lycklig och glad att han någon i sin närhet och att vara förälskad! Det kan påverka livskvalitén det håller jag med om! Men jag anser inte att livskvaliteén höjs då man har haft sex med någon tjej/kille för första gången! Inte för min del, vilket jag tror många håller med om.

Inga mer kommentarer på detta ämnet från min sida.

Från: Arjeplog
Registrerad: 2008-05-04

electric_wizard skrev:

Inte för att vara sån men är det inte dags att återgå till före/efter-bilder och kommentarer kring dessa?

Håller med, denna tråden håller på att gå sjukt off-topic

Sidor: 1 … 53 54 55 56 57 … 63  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB