Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

off topic (hockey)

Registrerad: 2008-02-22

hej jag spelar hockey (så det är bra om du som svarar ochså spelar hockey eller vet nåt om hockey saker) och undrar om nån vet vad man ska väga för att ha rbk 7k pump?
jag väger 56 kg nu.
blir glad om nån svarar.

Från: GYM COMET
Registrerad: 2005-12-15

Styrketräning och motion, hockey = not off T. ;)

ok men jag hade en fråga!

Från: Ö-vik
Registrerad: 2007-09-12

norrra skrev:

hej jag spelar hockey (så det är bra om du som svarar ochså spelar hockey eller vet nåt om hockey saker) och undrar om nån vet vad man ska väga för att ha rbk 7k pump?
jag väger 56 kg nu.
blir glad om nån svarar.

Dom dära "rbk 7k pump" är väl ett par skridskor? måste man ha en spec vikt för o ha dem?

jo det är skridskor.
men om man väger för lite så blir dom för styva och då kan man inte få nå tryck i skären:).

Från: olika, variation är ju viktigt
Registrerad: 2006-09-14

Jag har för nuvarnade rbk 9k pump och ja är helnöjd med de, har haft de ca två säsonger, ja är dock på seniornivå och vet inte dedär med vikt. Men skridskorna i sig är helsköna, iafall 9k. :) Ska även tillägga att jag har målvaktsversionen då det passar rätt bra när jag är målvakt! :O :P

Från: Ö-vik
Registrerad: 2007-09-12

sulan91 skrev:

Jag har för nuvarnade rbk 9k pump och ja är helnöjd med de, har haft de ca två säsonger, ja är dock på seniornivå och vet inte dedär med vikt. Men skridskorna i sig är helsköna, iafall 9k. :) Ska även tillägga att jag har målvaktsversionen då det passar rätt bra när jag är målvakt! :O :P

Gå in i sportaffären så kan dom säkert hjälpa dig, eller ta kontakt med någon ledare som kanske vet!

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB