Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
så då vart man hemma i kalla sweden igen och har startat igång med full styrke träning igen så kommar arbeta hårt med dagboken igen
Hej Stefan
Först och främst ska jag hälsa dig välkommen till forumet :)
Jag har läst hela din berättelse och min första reaktion var att jag blev väldigt glad av din berättelse. Inte att du nästan omkom i en biloolycka, inte att du är överviktig, UTAN jag blev glad över att du har insett och med flera personer i dina omgivning att du behöver gå ner i vikt och att du har tagit ett steg i absolut rätt riktning. Jag blir glad över att du ger dig denna chans och "börjar om" och verkligen vill. Alla människor har en stark vilja, starkare än någon annan art på denna jord. Med den styrkan kan man förverkliga stora ting och drömmar- det gäller bara att aldrig låta drömmen passera som en tanke utan stick to it! Du klarar detta och det gäller att ta en dag i taget och verkligen göra det bästa av det.
Jag känner på mig att du med din styrka och din vilja klarar detta och jag önskar dig lycka till och håller verkligen tummarna för dig! :)
Du gör också rätt att skriva en träningsdagbok där du kan skriva ner hur det känns m.m. Jag kommer göra allt för att stötta dig och jag tror många håller med om stöttningen!
mvh
Spice
Nu börjar jag bli sugen på att få läsa lite nytt, vad som helst egentligen. Några små ökningar i vikter, något tappat kilo, nån centimeter hit eller dit. Blir orolig när jag inte kan läsa något nytt.
Kör hårt, du vet ju onekligen vad du håller på med, det syns ju på resultaten.
har nu gått ner 23 kg
tappat 4 storlekar på jeansen
och tagit bort ett X på tröjan:D
och får ursäkta att jag har varit så slö med att skriva här men har haft mycket att göra men ska bli ändringar på det nu !
Senast redigerat av stefan_ (2008-07-12 19:11)
Gött jobbat stefan! :D fortsätt så! :)
jättebra jobbat Stefan! Keep it up!! :-)
Läst igenom hela denna dagbok och jag blir mäkta imponerad hur hårt du jobbar och det glädjer mig att det går så bra som det gör.
Denna dagbok skall utan tvekan följas!
Har du kanske några bilder att lägga upp? Skulle vara otroligt intressant att jämföra med dom ibörjan av din dagbok.
Sen har jag bara ett litet tips som alltid funkar på mig OM jag skulle tappa motivationen och det är att söka runt på internet efter nya övningar som man kan lägga in i passen, då vill man bara testa dem på en gång.
Fortsätt jobba!