Du är inte inloggad.

Sidor: 1  

Gå från latmask till lite träning. Behöver tips.

Registrerad: 2008-06-17

Hejsan. Jag är en kille på 19 år och har varit väldigt lat de senaste åren. För ett par år sedan så hade jag en hyffsat bra kropp utan att någonsin har tränat. Jag är 184 cm lång och väger cirka 85 kilo. Jag har på senaste tiden fått en liten större mage än vad jag brukar ha. Och vill nu ha bort den och få lite magrutor och få lite bättre kondition. Men något som jag inte riktigt har tid med det är att gymma. Plus att jag inte tycker det är specielt roligt heller. Men är villig att prova andra saker istället för att gymma. Har ni några tips så släng fram dem bara. Mina mål är i alla fall att jag vill få en Fin mage och en lite bättre kondition, jag vill också börja äta rätt. Jag är väldigt bra på att äta skräpmat. Enligt familj och vänner har man alltid fått hört att man är stark och jag har hyffsat stora muskler och är välbyggd för att träna.

Skulle vara tacksam om någon kunde berätta för mig när / hur / vart man ska träna och kunna förbättra detta. Och vad jag ska äta för något. Jag är tacksam för alla tips.

O.B.S : Magen är mitt största mål att få bort och kunna få ett par fina rutor.

Tack på förhand!

Från: GYM COMET
Registrerad: 2005-12-15

Sidor: 1  

Sidfot

Drivs med hjälp av PunBB