Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
Sugen på att prova Trück? Tror nog rätt många är det så nu ska jag spama om ännu en recension skriven av självaste mig.
Den ligger här: http://www.optimalbody.se/forum/showthr … #post47607
mkt bra recension, har bara använt trück ett pass. Märkte lite till obefintelig skillnad, tyvärr.
Om man tar 40 g per pass som är rekommanderad dos, så räcker en låda i 18 dagar, inte speciellt mkt enligt mig, så jag vet inte om jag kan hålla med om att priset är bra.
Nej i det avseendet är det inte bra men ser man på innehållsförteckningen så ska inte 40g vara ett krav. Det är mest en inofficiell rekommendation för att folk som svarar på det trligen ska få ännu mer tryck och tycka det är en fantastisk produkt. Personligen så tycker jag att 20g bör räcka gott och väl. Enligt doseringsanvisningarna så ska man dosera mellan 1-2 skopor där 1½ bör räcka till de flesta står det :)
Kollar man till innehållsförteckningen som sagt så ska 20g kunna ge en bra effekt om man svarar på det då det ger en "tillräcklig" mängd utav huvudingredienserna, om jag inte helt missminner mig nu :)
Trist att du inte heller känner av nåt :(
Vi är ganska säkra på att du kommer älska denna produkten lika mycket som vi gör, står det ocskå, hehe :)
eop skrev:
Vi är ganska säkra på att du kommer älska denna produkten lika mycket som vi gör, står det ocskå, hehe :)
Var står det? :D
Tobben skrev:
eop skrev:
På burken... :)
Hessa skrev:
Tobben skrev:
eop skrev:
På burken... :)
Ah burken.. för mig existerar bara the info-highway :D
Rätt kasst sätt att göra reklam på måste jag säga med att säga "ganska säkra" :) De tvivlar på sin produkt får jag det till. Sen hela meningen säger ju också då att de kanske inte gillar sin produkt så mkt ;)
en liten varning är att man kan få munblåsor av arginin som finns i trück. Jag har börjat få det nu och måste därför sluta ta trück, inte för att det spelar så stor roll då jagändå inte märkte ngn skillnad :p