Diskussionsforum om näringslära, styrketräning och kosttillskott
Regler | Sök | Registrera dig | Logga in
Du är inte inloggad.
kommer ni ihåg mig...längesen jag skrev nåt på forumet, träningslusten på gym tog liksom slut när solen började skina ute...
nu är mitt problem mina fötter, jag kan inte springa längre pga skavsår och alment drettillstånd, har även problem med en höft när jag springer... jag vet inte hur jag ska träna längre, löpningen har varit all min träning sen jag slutade med friidrott för några år sedan tills jag började på gym i vintras...
och egentligen vill jag ju ha muskler så jag borde ju styrketräna hellre än att springa, men hur gör man om man inte vill stänga in sig i ett gym. motivationen tryter om man ligger hemma på golvet.
jag är klen som sjutton, skrev i vintras att jag lyfte 30kilo x 8 i bänkpress, vilket ni tyckte var bra för en 16årig tjej, men nu kan jag göra typ 5 armhävningar...chins är inte att tänka på och jag har mkt svårt att få kontakt med magmusklerna när jag tränar magen, därför har det blivit tråkigt( har dock hittat, bakvända sittups, uppifrån och ner , det funkar, kan göra tio, sen bränner det som...)
nu vet ni lite vad jag utgår från, tränings tips efterlyses!!
viktigast är muskler men vill helst inte gå upp för mkt i vikt...dilemma
insåg att jag nog postade den i fel flik...går den att flytta eller ta bort och återskapa på rätt ställe?
nu har jag postat den på rätt ställ så bry er inte om den här:) går den att ta bort så är det bara bra
Tänkte först du "crosspostade" för mer svar, men då är det lugnt. Stänger denna och låter den andra vara uppe, bara att maila oss eller zappa tråden om att du vill ha den flyttad så gör vi det åt dig :)
Tråd låst på begäran.
Erik